Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Samaa hypeä äimistellyt tämän tulevan pelin ympärillä. Miten yksi tuleva peli voi vallata näin paljon ilmatilaa? Varmuudella myyntimenestys ilman massiivista mainostamistakin.Pleikkarin omistajille ei tule ainakaan epäselväksi että GTAVI on tulossa. Kun laitoin pleikkarin käyntiin, niin sen mun asettaman Final Fantasy taustakuvan sijaan tulikin koko ruudun kokoinen GTAVI mainos.
Oletteko muut huomanneet kuinka surkeasti nykyään on ps5 fyysisissä nuo pelilevyt kiinni kotelossa? Tänään tipahti Directive 8020 postiluukusta ja yllätys yllätys levy taas kolisee kotelon sisällä irti. Kymmenestä pelistä kahdeksassa levy irti. Surkeasti tehtaalla laitetaan levy paikoilleen, kun sen kunnolla painaa että kuuluu kliks ääni niin kyllä pysyy. Kiinnitin tähän huomion jo varmaan ainakin vuosi sitten kun järjestäen uusissa peleissä näin.
Mä olen huomannut, että usein se levy lähtee irti kun se peli tippuu sieltä luukusta ja kopsahtaa lattialle. Varsinkin jos se peli on kuoressa jossa ei ole pehmusteita.Oletteko muut huomanneet kuinka surkeasti nykyään on ps5 fyysisissä nuo pelilevyt kiinni kotelossa? Tänään tipahti Directive 8020 postiluukusta ja yllätys yllätys levy taas kolisee kotelon sisällä irti. Kymmenestä pelistä kahdeksassa levy irti. Surkeasti tehtaalla laitetaan levy paikoilleen, kun sen kunnolla painaa että kuuluu kliks ääni niin kyllä pysyy. Kiinnitin tähän huomion jo varmaan ainakin vuosi sitten kun järjestäen uusissa peleissä näin.