Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Playstation Home - Mun koti ei oo täällä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaster-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Playstation Home

Millonkos tämä virallisesti tulee kevään aikana? Toivottavasti KFin tekee edelleen oman talon.
 
Vastaus: Playstation Home

Millonkos tämä virallisesti tulee kevään aikana? Toivottavasti KFin tekee edelleen oman talon.

Pitäisi olla huhtikuussa tulossa, mutta mistä sen tietää.

Tuosta yhteisön käyttöön varatusta omasta 'Home mansiosta' on ollut myös juttua maailmalla vastaavanlaisilla foorumeilla. Selvää tilausta siis olisi. On ollut puhetta ilmaisesta peruskämpästä, jonka siis saa jokainen PS3-laitteen omistaja. Kyse on tästä yhden huoneen ja parvekkeen kokonaisuudesta, varsinaisesta poikamiesboksista, jonka ikkunoista avautuvan näköalan voi itse valita listalta. Tänne voi myös kutsua kavereita.

Sitten on myös ollut kuvaa juuri tälläisistä suuremmista asunnoista, joissa tilaa löytyy kahdesta tasosta ja reippaalla takapihan grilliosastolla varustettuna. Tälläinen tila olisi mitä parhain myös KFIN-yhteisölle. Löytyy yhteistä tilaa, mutta myös vähän hiljaisempia nurkkia eri porukoille, ihan niinkuin 'oikeissakin' bileissä. Tuonne vaan televisioon jäsenien omia videoita, joku Dj:n alku pyörittämään kiekkoa stereoista ja tauluiksi kuvia yhteisöön liittyen. Poolia yläkerrassa, siihen väliin porukoiden piipahtamisia verkkopeleissä ja jatkokeskustelut täällä. Ehkä se voisi jotain tälläistä olla.

Vanha esittelyvideo, jossa näkyy luukkua ja lukaalia: http://www.youtube.com/watch?v=nBiOUp22NLs

Phill Harrisonin maino esitys aiheesta:
http://www.youtube.com/watch?v=UCWYG2syuhI (1/2)
http://www.youtube.com/watch?v=I8ore7INF4Q (2/2)
 
Vastaus: Playstation Home

Loistavaa,antakaa mulle omaa tilaa!Tarkottiko toi että psp:llä pystyy hyppimään paikasta toiseen,konsolilla joutuu kävelemään?"Laiska"
 
Vastaus: Playstation Home

Sitten on myös ollut kuvaa juuri tälläisistä suuremmista asunnoista, joissa tilaa löytyy kahdesta tasosta ja reippaalla takapihan grilliosastolla varustettuna. Tälläinen tila olisi mitä parhain myös KFIN-yhteisölle. Löytyy yhteistä tilaa, mutta myös vähän hiljaisempia nurkkia eri porukoille, ihan niinkuin 'oikeissakin' bileissä. Tuonne vaan televisioon jäsenien omia videoita, joku Dj:n alku pyörittämään kiekkoa stereoista ja tauluiksi kuvia yhteisöön liittyen. Poolia yläkerrassa, siihen väliin porukoiden piipahtamisia verkkopeleissä ja jatkokeskustelut täällä. Ehkä se voisi jotain tälläistä olla.

Jos tuo on totta, niin nyt odotan ihan virallisesti tätä entistä kuumeisemmin! :D
Kyllähän siinä ideaa olis, ja olis oikeen mukavaakin.
 
Vastaus: Playstation Home

Loistavaa,antakaa mulle omaa tilaa!Tarkottiko toi että psp:llä pystyy hyppimään paikasta toiseen,konsolilla joutuu kävelemään?"Laiska"

Siirtyminen tapahtuu psp:n mallisella valikolla, mutta jos omistaa oikean laitteen, ei erillistä valikkoa tarvitse avata.
 
Vastaus: Playstation Home

Famitsun lukijat ovat äänestyksessä antaneet mielipiteensä Homesta:

Then again, looking at this week's Famitsu poll, I can't help feeling like maybe such steps are necessary. The big question is "What do you think about member services like PlayStation Home?" 27.3% say they're interested in giving it a shot. 37.3% said they just don't care, and 35.4% express actuall distaste for such services.

http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=8950&Itemid=2&limit=1&limitstart=1

Toki kyseessä on vain Famitsun lukijakunta ja oikeassa maailmassa Home tulee todennäköisesti saamaan paremman vastaanoton.
 
Vastaus: Playstation Home

Niin... Ja edelleen moni ei tajua, että Home ei ole vain sims. Minä odotan homea kuin kuuta nousevaa vaikka en aio sisustaa omaa kämppääni enkä pelata biljardia jonkin pirun sims-ukon kanssa.

Suurin jees-homma tuossa on Game Lauch, eli se että voi launchata pelejä omassa partyssä ja vaihtaa peliä niin ettei porukka hajoa välissä. Toinen on se, että veikkaanpa että in-game XMB tulee jossain muodossa kunhan home saapuu. Kolmas on saavutukset.

Jos joku haluaa odottaa sims-pelleilyä, joka vastaa Habbohotellia, be my guest, ei haittaa minua. Minä odotan jotain aivan muuta.
 
Vastaus: Playstation Home

Pibe on oikeessa!! Ja sit se on säälittävää ku 10 v. kakrut valittaa et se on kopio haboo-hotellista tai simsistä. Semmoset paskanjauhajat saa syödä päänsä:mad:
 
Vastaus: Playstation Home

Aika mielenkiintoinen haastattelu, SCEE:n luovalta johtajalta: http://www.wral.com

Home is a cross between private chat rooms, MySpace, YouTube and online gaming, explained Ron Festejo, creative director, Sony Computer Entertainment Europe, in an interview. If youve ever tried Second Life, you can immediately see how much richer this world is and how accessible it is.
 
Vastaus: Playstation Home

Niin... Ja edelleen moni ei tajua, että Home ei ole vain sims. Minä odotan homea kuin kuuta nousevaa vaikka en aio sisustaa omaa kämppääni enkä pelata biljardia jonkin pirun sims-ukon kanssa.

Suurin jees-homma tuossa on Game Lauch, eli se että voi launchata pelejä omassa partyssä ja vaihtaa peliä niin ettei porukka hajoa välissä. Toinen on se, että veikkaanpa että in-game XMB tulee jossain muodossa kunhan home saapuu. Kolmas on saavutukset.

Jos joku haluaa odottaa sims-pelleilyä, joka vastaa Habbohotellia, be my guest, ei haittaa minua. Minä odotan jotain aivan muuta.

Siis onko se biljardi peli joku näytös vai ihan oikeastikko niitä pystyy pelaamaan virtuaali pelinä?
Shakki ja tammiko se vielä oli mukana niin on ihan mukavaa pelata niitäkin kun pystyy saamaan hyvin pelaajia kun täällä päin maailmaa ei nyt niin paljon tuttuja pelaajia ole. Itse juuri nautin siitä että partyt saa tosi hyvin ja nousiko se frendi lista sitten sinne jonnekkin tähti tieteellisiin lukuihin.
 
Vastaus: Playstation Home

Siis onko se biljardi peli joku näytös vai ihan oikeastikko niitä pystyy pelaamaan virtuaali pelinä?
Ihan oikeasti pääsee pelaamaan. Siellä on myös useita keilaratoja, joissa pääsee reenaamaan virtuaalikierrettä. :)
 
Vastaus: Playstation Home

Ainakin oma soitin tulee, jolloin myös huoneessasi olevat kaverisi kuulevat musan..:)
 
Vastaus: Playstation Home

Kyllä pystyy. Samoin seinille voi heittää "tapeteiksi" PS3:n kovolla olevia kuvia.

Mitkäs muuten on siellä ihan ilmaisia ja mistä joutuu maksamaan, jos vaikka haluaa jotain lisäillä kämppäänsä, esim. noita soittimia sun muita kalusteita?
 
Vastaus: Playstation Home

Mitkäs muuten on siellä ihan ilmaisia ja mistä joutuu maksamaan, jos vaikka haluaa jotain lisäillä kämppäänsä, esim. noita soittimia sun muita kalusteita?
Ei ole vielä tiedossa. Luulisi kuitenkin, että ainakin tuo tapetointi olisi ilmainen vakio-ominaisuus. Ghettoblasterin ja telkkarin saattaa joutua sitten ostamaan erikseen. Taikka sitten ei. Ehkä esim. perustelkku on ilmainen, mutta jos haluaa näyttää kavereille videotiedostoja full screeninä omassa "leffateatterissa", siitä joutuu pulittamaan. Mutta tämä kaikki on pelkkää arvailua.
 
Ylös Bottom