Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Network -henkilökortit (Huom! Vain yksi kortti per lärvi!)

Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat PSN-pelaajakorti

Hmmm... Mielestäni ne näkyy tuossa. Kolme ikkunaa jossa on pelistä nimi tai jokin logo.:eek:
Niin, siinä näkyy kolmeksi viimeksi pelattua peliä, mutta ei uusimpia *Trophyja*.
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat PSN-pelaajakorti

Niin, siinä näkyy kolmeksi viimeksi pelattua peliä, mutta ei uusimpia *Trophyja*.

Jos nyt ihan tarkkoja halutaan olla, siinä näkyy ne kolme peliä, joista on viimeksi saanut trophyja. Ei siis kolme viimeksi pelattua peliä.

Mutta sitä varmaan tarkoititkin.
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat PSN-pelaajakorti

Niin, siinä näkyy kolmeksi viimeksi pelattua peliä, mutta ei uusimpia *Trophyja*.
Heh, joo huomasin juuri saman. Mulla vaan sattui olemaan tuo sama järjestys viimeisten trophyjenkin osalta. :D
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat PSN-pelaajakorti

Jos nyt ihan tarkkoja halutaan olla, siinä näkyy ne kolme peliä, joista on viimeksi saanut trophyja. Ei siis kolme viimeksi pelattua peliä.

Mutta sitä varmaan tarkoititkin.
Joo, sitähän minä. (Ja arvasin, että joku varmasti viilaa pilkkua, heh). :)
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat PSN-pelaajakorti

Jos nyt ihan tarkkoja halutaan olla, siinä näkyy ne kolme peliä, joista on viimeksi saanut trophyja. Ei siis kolme viimeksi pelattua peliä.
Ei tuokaan pidä paikkaansa. Mulla on kolmantena Street Fighter (trophyja nolla) , mutta se ei ole käynyt koneessa pariin päivään, kun Socomia, Floweria on tullut pelattua viimeeksi eilen.
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat PSN-pelaajakorti

Ei tuokaan pidä paikkaansa. Mulla on kolmantena Street Fighter (trophyja nolla) , mutta se ei ole käynyt koneessa pariin päivään, kun Socomia, Floweria on tullut pelattua viimeeksi eilen.
Johtunee ihan siitä, että nuo tiedot eivät tosiaan päivity reaaliaikaisesti. Meikullakaan ei näy eilen saatua Crash Commandon Trophya, joka viittaisi siihen, että nuo tiedot ajetaan eräajoina, ja edellinen eräajo on tehty ... no ei ainakaan eilisillan jälkeen. :)
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat pelaajakortit)

No niin! Johan tätä on odotettukin. Laitetaanpa samantien oma kortti näkyville.

 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat pelaajakortit)

Jepjep tässähän tämän. Ei tuo Trophyjen gloryhunttaus niin hirveästi innosta :).

 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat pelaajakortit)

apua, mitenkäs tämän trophy kortin saa laitettua tänne? en vaan keksi
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat PSN-pelaajakorti

Johtunee ihan siitä, että nuo tiedot eivät tosiaan päivity reaaliaikaisesti. Meikullakaan ei näy eilen saatua Crash Commandon Trophya, joka viittaisi siihen, että nuo tiedot ajetaan eräajoina, ja edellinen eräajo on tehty ... no ei ainakaan eilisillan jälkeen. :)
Mielenkiintoisesti tuo CC:stä saatu Trophy on nyt ilmestynyt Trophyni-listaukseen, mutta kortista se edelleen puuttuu. Jollain tosi hassulla syklillä nuo tiedot päivittyvät. Oh well, ehkäpä tarkempia tietoja saadaan jossain vaiheessa.
 
Vastaus: PlayStation Network -henkilökortit (eli tänne näkyviin omat pelaajakortit)

Kiitoksi TT-2k avusta. Tälläinen kortti minulla:
 
Ylös Bottom