Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
NYT TOIMII Mulla CMOS:in nollauksen jälkeen!!!
Kuten jo monesti sanottu: Ei kannata avata koko konetta kun ei tiedä mitä voi tapahtua
TÄMÄ TOIMII!Toimiihan ne toki jotka kuuluvat toimivien listaan. Mut kellä ei toimi, niin tekee kuten Hiikeri eli laite osiksi ja kohta taas toimii.
Voiko sitä nyt huomenna iltapäivällä mahdollisesti mennä pleikkarille vai pitääkö odotella uutta infoa?
Ennallaan kaikki, tosin ennen ko. bugin tietoa en edes kerinnyt kokeilla mitään peliä.Miten kävi pelitallennusten ja muiden datojen? Säilyikö kaikki ennallaan?
Nimen-omaan, oma laite on oma laite.minusta oli ainakin hienoa, että Hiikerillä oli munaa kokeilla tuota patteri-kikkaa. kai sitä jokainen saa tehdä omalle koneelleen mitä haluaa. tosin noviisin tahi köyhän parempi odotella nyt vaan.
TÄMÄ TOIMII!
Itse tein saman kuin Hiikeri ja voin vakuuttaa että toimii.
Kun tulet käymään niin mä voin korjata se sun pleikan! Sainhan mä omanikin pelastettua YLODista monta kertaa. Eikä niit ruuveja ihan 40 ole. Monta kuitenkin.No huhhuh! Hyvä että saatte toimimaan. Ite en uskalla ainakaan tän parin tunnin takia avata, mut voi tsiisas jos sony ei pystyis firmwarella korjaamaan tilannetta... Kuinka paljon jotkuu elektroniikkaliikkeet ja kotiosaajat tekee rahaa tolla "yksinkertasella" toimenpiteellä. Lyökää rahoiks jätkät!!! PIMEESTI!! Omasta pleikasta on jo takuut menny ajat sitten että taidan yrittää korjausta ite. Jos ei saa muuten kuntoon
Kun tulet käymään niin mä voin korjata se sun pleikan! Sainhan mä omanikin pelastettua YLODista monta kertaa. Eikä niit ruuveja ihan 40 ole. Monta kuitenkin.
Jos ei kellobugi, niin ainakin tuo hirveä trophy-viritys pitäisi korjata. Aivan käsittämätön Microsoftin ratkaisuun verrattuna. Synkronoinnit failaa usein ja sitten vielä tämä että se ylipäänsä voi blokata koko koko pelin käynnistyksen. Toinen juttu minkä peli tekee käynnistyksessä on tietysti tarkistaa onko pätsejä saatavilla. Mutta sama juttu, pelin käynnistystä ei saisi estää.Kyllä mielestäni tämä PS3-kello bugikin on korjattavissa ihan pelkällä firmis päivityksellä, uusi firmis tekee esim. että kun konsoli on käynnistynyt loppuun asti, se "jäädyttää" konsolin hetkeksi eli nollaa CMOS:in esim. 2min ajaksi, sitten kun ennalta määrätty aika on mennyt loppuun, tämä special firmis jatkaa normaalisti firmis päivitystä, tai pelkästään käynnistää samalla firmiksellä uudestaan jolloin tapahtuma olisi sama kuin olisi ollut patteri pois.
Kyllähän tuo BIOSsin kellonajan säätö onnistuu, kun menee BIOSsin asetuksiin käynnistyksen aikana.Mites PC maailmassa homma on toteutettu? Voiko BIOS kellonaikaa muuttaa esim. Windowsin kautta? Vähintääkin BIOS:n kello taitaa käydä GMT +0 aikaa ja Windows muuttaa tarvittavat timezone asetukset. Toki arkkitehtuuri on täysin eri PC vs. PS3 mutta spekuloidaan edes.
1h ja 20 min niin pääsee kokeilemaan ps3:sta...
1h ja 20 min niin pääsee kokeilemaan ps3:sta...
Jaa,
En itse avannut konetta, mutta ratkaisun taisin keksiä kun mietin että eikö se kello ole taas oikeassa 2 v. päästä kun on karkausvuosi?