Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Edit: "For people missing trophies - Start the game so you create a Trophy data set on your PS3, and then sync with the server. Thought I lost my Heavy Rain platinum, but after starting the game, quitting, and then syncing my trophies they came back."
Hesari ei ole vielä päivittänyt artikkeliaan, vaikka varmaan kannattaisi. Nettiuutisten etuhan on juuri siinä, että juttua voidaan nopeasti muokata..
Sony mynt PS3-konsolien ongelmat - HS.fi - Talous
Kun taas Iltalehti flamettaa tuttuun tapaansa. Vaarallinen vika? http://www.iltalehti.fi/digi/2010030111224518_du.shtml
Due to an internal clock issue, the PS3 was sent back in time to 1999 for exactly one day. During that day it successfully killed the Dreamcast, guaranteeing the success of the Playstation 2 and ensuring it's own existence.
Kun taas Iltalehti flamettaa tuttuun tapaansa. Vaarallinen vika? http://www.iltalehti.fi/digi/2010030111224518_du.shtml
Kytkin modeemin piuhalla plegeen ja vaihdoin verkkoyhteysasetuksen langattomasta langalliseen. Kiinnitin huomiota että pvm. oli 1/1 klo 1.33 tjsp. jonkin ajan päästä kuuluu kolme piippausta ja iski YLOD. Olikohan se siinä?
Kiitos, mutta ei ole enää tarpeen raportoida asiasta.Joo, hyvin toimii täälläkin
Mulla hävisi Heavy rain trophyt. Ei tullut takaisin vaikka päivitin kellon ja käynnistin pelin. Onneksi en olut vielä kovin pitkällä joten saan ne helposti takaisin.
Saattaa hyvinkin olla että vaikka konsolisi ei olisi eilen kärsinyt kellobugista, niin se olisi silti tänään ollut hengetön. Varma en ole, mutta en usko että tämä bugi sinällään aiheuttaisi YLOD-tapauksia. Odotellaan viestejä maailmalta niin saadaan selvyys.
Ei ole vuosilukua mukana, ja uskon vakaasti silkkaan sattumaan tuon YLOD-tapauksesi kanssa. Vaikka irkissä ylläpitokolleegat toki esittivät teorioita, että meikun orggis-PS3 heitti veivinsä juuri sopivasti tämän kellobugin alla, jotta sain hommattua Slimin ja siten säästyin vahingoilta.Hyvinkin mahdollista, sopiva ajoitus vain . Mietin vain kun itse en muista, että onko siinä XMB pvm:n perässä vuosiluku? Koska mulla oli eilen pvm. tosiaan muodossa 1/1 1.33 (tai millä nuo nyt onkaan eroteltuna).