Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Lähinnä mietin kun kokeilin sitä Farming Simulator 22 peliä ja kyllä mä siihen tykästyin.
Eikös toi ollu lokakuun ps+ essentialin peli. Kunhan on joku ps+ tilaus voimassa, niin voi pelaa sitä vaikka seuraavat 10 vuotta, jos vain sattui silloin painaa nappia lokakuun aikana. Ei tarvitse pelätä milloin häviää extra/premium game gataloguesta.
 
Essential ja Extra/Premium-pelejä ei pysty kai mitenkään erottamaan toisistaan pelikirjastossa, joten on välillä vaikea muistaa, mitkä pelit saattavat joskus poistua. Erityisesti tuo vaikeuttaa takaisin Essential-tasolle siirryttäessä, kun ei helposti näe etukäteen, mitkä pelit silloin lakkaavat toimimasta. Saisivat lisätä tuohon jonkun selkeän merkinnän pelikirjastoon. Essential-tasolla pysyessä voi sentään olla (lähes) varma, että kesken oleva peli ei voi poistua. Aiemmin kirjoitinkin jo samasta aiheesta, kun The Quarry lähti yllättävän nopeasti Extra/Premium-peleistä.
 
Osalla ihmisistä on ongelmia, jos peli on tullut sekä Essential ja Extra tilaukseen. Mikäli peli poistuu Extrasta niin Essential tilauksen peli ei välttämättä toimi. Jollain on auttanut lisenssien palautukset ja jotkut tappelee asiakaspalvelun kanssa, jotka ovat pihalla kuin lumiukko.

Sonyn vähän kankeat systeemit voivat joskus aiheuttaa tuskaisia tilanteita myös PS+ pelien kanssa. Onneksi ne hetket ovat todella harvassa.
 
Eikun tämä oli nimenomaan jatkotilauksille. Kumma homma, nyt en itsekään löydä tästä mitään. Eilen vielä oli Storessa iso banneri aiheesta:rolleyes:
Mulla näkyi se banneri, mutta silti samaa 150+ euron hintaa Premiumista pyysi. Mutta kun kokeilen toisella suomalaisella tunnuksellani (jolla ei ole Plus-tilausta koskaan ollutkaan), sillä bannerista avautui tarjoushinta.
 
Siis sen enempää Powerwashia mitenkään puolustaen. Jäi itsellä kesken kun aiheutti jostain syystä huonovointisuutta. Asia, jota on aiemmin aiheuttaneet vain VR-pelit. Muuten olisin voinut vähän voimapestäkin.
Mulle kävi sama, eli alkoi nykiä vatsasta, kun tein sitä leikkipuisto-kenttää. Se kirkkaan värinen lattia ja pyörivä pesutyyli oli liikaa masulle. VR-pelejä pelatessa koen pahoinvointia erittäin harvoin.

Mutta, kyllä tässä Powerwashissa on jotain outoa magiaa. Koukuttavaa puuhaa ja vaikea lopettaa kenttä kesken. Olin kyllä kuullut tämän suosiosta, mutta epäilin kovasti, että mikä tässä muka imee puoleensa. Videoita tai striimejä katsoessa se fiilis ei vaan välity samalla tavalla.
 
Mulle kävi sama, eli alkoi nykiä vatsasta, kun tein sitä leikkipuisto-kenttää. Se kirkkaan värinen lattia ja pyörivä pesutyyli oli liikaa masulle. VR-pelejä pelatessa koen pahoinvointia erittäin harvoin.

Mutta, kyllä tässä Powerwashissa on jotain outoa magiaa. Koukuttavaa puuhaa ja vaikea lopettaa kenttä kesken. Olin kyllä kuullut tämän suosiosta, mutta epäilin kovasti, että mikä tässä muka imee puoleensa. Videoita tai striimejä katsoessa se fiilis ei vaan välity samalla tavalla.
Siitä saakin hyvän tupla kombon kun pelaa Powerwashia VR:nä. Löytyy Questille, ja ainakin itse tykkäsin. Ja ilman pahoinvointia.
 
Mulla näkyi se banneri, mutta silti samaa 150+ euron hintaa Premiumista pyysi. Mutta kun kokeilen toisella suomalaisella tunnuksellani (jolla ei ole Plus-tilausta koskaan ollutkaan), sillä bannerista avautui tarjoushinta.
Tässä sanotaan että "there are no upgrade or stackable discounts available for those who are already members of Essential or Extra tiers" https://www.ign.com/articles/ps-plus-is-on-sale-again-after-black-friday-new-members-2023

Onko tuossa mitään kikkailumahdollisuutta tyyliin lopettaa / downgradeaa ensin jäsenyyden ja ottaa sitten tuon tarjouksen?
 
753ddf3398cca56e11b087b16b5f5af9c65346a9.jpg


 
Nobody saves the World on kyllä oikein kiva. Xboxin game passissa pelasin sen ja nyt taidan pelata tämän taas uudestaan.
 
Kiva yllätys koska ensimmäinen plague tale tuli ladattua plussasta ja se oli ihan jees. Oli vähän sellainen kutina että tämäkin sinne ilmestyy. En vain odottanut että näin nopeasti. Evil West kanssa vähän kiinnostellut koska vampyyrit on aina jees ja siihen päälle verinen päätön räiskintä. Kuulostaa hyvälle combolle vaikka tämä varmaan sellainen seiskan peli itselle onkin. Suas nähdä..
 
Ylös Bottom