Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Uudet Plus-pelit ovat ladattavissa, ja Helldiversista tuli juuri se versio, jota veikkasinkin.

Veikattiin molemmat oikein. Tuli juuri tuo mainitsemasi versio. Eikä voi laittaa ostoskoriin, jos on ennestään joku toinen versio. Elättelin toivoa, että saisi edes ne uudet lisävarusteet käyttöön.

En ole vielä ehtinyt mitään noista testailemaan. Voi olla että Grid osoittautuu liian hardcoreksi minulle. Se vähäinenkin kokemus autopeleistä on nimenoman arcadekaahailujen puolelta. Ainakin mielikuvat on sellaiset, että Grid on enemmän realismipainotteista ajelua.

Vaikea arvata, mikä osoittautuu tämän kuun parhaaksi Plus-peliksi. Heitetään nyt Nova 111 hatusta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Voisiko joku PS+ etuna Helldiversin ladannut kertoa, paljonko pelin asenuksella + mahdollisilla päivityksillä onkaan kokoa kaikkinensa? Edes noin suurin piirtein suuruusluokkaa...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Voisiko joku PS+ etuna Helldiversin ladannut kertoa, paljonko pelin asenuksella + mahdollisilla päivityksillä onkaan kokoa kaikkinensa? Edes noin suurin piirtein suuruusluokkaa...
Ja minkä version koon haluat tietää? ;) PS4:llä tänään ilmestyneen v4.02-päivityksen kanssa 7,65 Gt.

PS3- ja Vita-versioita mulla ei ole asennettuna.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ja minkä version koon haluat tietää? ;) PS4:llä tänään ilmestyneen v4.02-päivityksen kanssa 7,65 Gt.

PS3- ja Vita-versioita mulla ei ole asennettuna.

Aina unohtuu, että täällä tarttee vääntää kaikki ratakiskosta, tai rautalangasta vähintään ;) :D Kiitoksia tiedosta, nyt tietää vähän katsoa, milloin jaksaa latailla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tuota tuota... Tarkoitus oli ladata Nova 111 kolmospleikalle, mutta eihän sitä löydy. Kolmosen Storessa ei näy Plus-pelien joukossa, eikä löydy haulla. Tarkistin vielä Playstation Blogista, että kyllä se kolmoselle pitäisi olla.

Vitallakin se lymyää piilossa. Haulla löytyy kolmen pelin bundle ja Vitalla Plus-peleinä näkyy vielä edellisen kuun pelit. Web-Storesta "ostin" sen ja latasin PS3:lla. Vita-versiohan sieltä tuli. Lemmingsiäkään ei vielä saa. Minkähän maailman keskiyöllä se on tulossa.

Onko kukaan muu yrittänyt ladata Nova 111:n PS3-versiota?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Lemmingsiäkään ei vielä saa. Minkähän maailman keskiyöllä se on tulossa.

Onko kukaan muu yrittänyt ladata Nova 111:n PS3-versiota?
Lemminkäiset pääsee lataamaan ensi yönä klo 0200 Suomen aikaa. Tuossa on käynyt niin naurettava juttu, että peli oli tarjouksessa vielä, kun sen piti Plus-peliksi saapua, ja Storehan ei moiseen taipunut. Toivottavasti tuo nyt antaa Sonylle päin signaalin muutenkin, ettei oo kiva juttu laittaa peliä ensin alennukseen ja sit piakkoin vielä Plus-tarjontaankin.

Nova-111:n PS3-versio löytyi PS3:n latauslistalta (Account Management -> Transaction Management -> Download List) ihan suoraan, kokoa 239 megatavua. Vita-versio oli siinä listalla seuraavana 256 megatavun latauksena. Kieltämättä outoa, että PS3:n Storessa tuotetta ei näy olevan eikä edes haku löytänyt.

Update! Lähetin sekä pelin kehittäjälle (Funktronic) että julkaisijalle (Curve Digital) aiheesta kyselyä Twitterissä. Toivottavasti vastaavat jotain.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

TTlle kysymys kun eikös tämä ole ps+ only tämä pelisavejen tallennus automaattisesti pilveen. Määrityksissä on automaattinen lähetys kuten pitääkin ja kyllä konsoli niitä lähettelee pilveen, mutta tosi harvoin, noin 2 kertaa kuukaudessa vaikka konsoli on psn.ssä lähes joka päivä. Aika harvoin on tuo automaattinen lähetys siis jos ajattelee kuinka paljon siinä ehtii pelata ja menettää edistymistä jos pelisave konsolin omasta muistista menee erroriksi. En ole mistään löytänyt keinoa miten saisi nuo pelisavet talteen esim. päivittäin ilman että ne ite käy lähettelemässä.

En pidä konsolia koskaan lepotilassa vaan aina on tai off, mutta eikai sen pitäisi vaikuttaa kun pitäisi ladata savet pilveen joko lepo tai sitten online tilassa samalla lailla? Kiitos vinkeistä!
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Määrityksissä on automaattinen lähetys kuten pitääkin ja kyllä konsoli niitä lähettelee pilveen, mutta tosi harvoin, noin 2 kertaa kuukaudessa vaikka konsoli on psn.ssä lähes joka päivä. Aika harvoin on tuo automaattinen lähetys siis jos ajattelee kuinka paljon siinä ehtii pelata ja menettää edistymistä jos pelisave konsolin omasta muistista menee erroriksi. En ole mistään löytänyt keinoa miten saisi nuo pelisavet talteen esim. päivittäin ilman että ne ite käy lähettelemässä.

En pidä konsolia koskaan lepotilassa vaan aina on tai off, mutta eikai sen pitäisi vaikuttaa kun pitäisi ladata savet pilveen joko lepo tai sitten online tilassa samalla lailla?
Oletan, että kyseessä on PS4. Itse pidän konsolia Rest Modessa aina, kun en käytä, ja joka yö viiden maissa se on käynyt tallennukset Online Storageen varmuuskopioimassa. Ja ainakin PS3:lla tuo toimi niin, että vaikkei konsolin virtapiuha olisi edes kiinni, se hoitaa automaattiset juttunsa (tallennuksien lähetys, päivityksien lataus, Trophyjen synkkaus) heti, kun konsoli on seuraavan kerran standby-tilassa. (Varsinaista Rest Modea vastaavaa tilaa PS3:ssa ei ole.)

Ainoa vinkki jonka oikeastaan osaa antaa on, että tyhjennä PS4:n ilmoitusvalikon Uploads-lista, ja tarkkaile sen jälkeen, koska se päivitykset pilveen viskoo. Luulisi, että se tapahtuisi aina, kun konsolin käynnistät ja PSN:ään kirjaudut.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nova-111:n PS3-versio löytyi PS3:n latauslistalta (Account Management -> Transaction Management -> Download List) ihan suoraan, kokoa 239 megatavua. Vita-versio oli siinä listalla seuraavana 256 megatavun latauksena. Kieltämättä outoa, että PS3:n Storessa tuotetta ei näy olevan eikä edes haku löytänyt.

Update! Lähetin sekä pelin kehittäjälle (Funktronic) että julkaisijalle (Curve Digital) aiheesta kyselyä Twitterissä. Toivottavasti vastaavat jotain.

Arvostan. Tosiaan kiinnostaa kuulla, jos vastaavat. Ehkä tämmöinen säätäminen näiden Plus-pelien kanssa vaikka joskus loppuisi. Tarjoaisin tuopin tai valkoisen Twixin, kumpi vaan maistuu. Itse vedän noita jälkimmäisiä, mutta niitä riittää. Käyn uudelleen latauslistan kimppuun.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

TTlle:

Anteeksi juu PS4 on kyseessä, tuota ilmotuslistaa olen just seurannut ja sen mukaan päivitystä ei tapahdu kuin sen pari kertaa kuussa vaikka kone on psn.ssä lähes päivittäin.

Eikä pitäisi olla uploads.lista ns. täynnä, voiko edes olla? Tuon Loebin tilanteen totesin käymällä kattomassa sitä pilvitilaa ja siellä ei kyseistä peliä näkynyt ennen manuaalista saven siirtoa ollenkaan.

Eihän tässä voi määrittää kuinka useasti savet lähetetään vaan joko kyllä tai ei? Senhän voi itse määrittää minkä pelien savet lähetetään mutta on oletusarvosesti kaikissa ruksittuna 'kyllä' jos automaattinen lähetys on käytössä.
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Eikä pitäisi olla uploads.lista ns. täynnä, voiko edes olla?

Eihän tässä voi määrittää kuinka useasti savet lähetetään vaan joko kyllä tai ei? Senhän voi itse määrittää minkä pelien savet lähetetään mutta on oletusarvosesti kaikissa ruksittuna 'kyllä' jos automaattinen lähetys on käytössä.
Ainakin vielä n. vuosi sitten Uploads-lista todellakin saattoi tulla täyteen, ja sen myötä mikään ei lähtenyt konsolilta eteenpäin, ei edes Twitter/Facebook-jaot. Sen koommin kun oman listani aikanaan putsasin, ei tuollaista tilannetta ole enää onneksi tullut vastaan. Voi kuitenkin olla, että se on korjattu ihan päivityksillä.

Itse lähetyksen ja niiden automaattisten juttujen suhteen ei ole mitään muuta kuin pelkkä On/Off-säätö. Voisit tietysti kokeilla Uploads-listan tyhjennyksen lisäksi sitäkin, että otat nuo automaattiset lähetykset pois päältä, pelaat jotain, laitat asetuksen takaisin päälle ja tsekkaa, oliko mitään vaikutusta.

PS. Olen sanonut tämän monet kerrat ja sanon taas: PS4 vaikuttaa selvästi olevan suunniteltu Rest Moden käyttö mielessä, ja itse koen, että sen tuomat hyödyt ovat sähkölaskun arvoiset.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itse olen ainakin huomannut tuon automaattisen lähetyksen tallennuksien osalta. Vaikuttavan siihen, että koska viimmeksi on peliä pelannut. Esim: itse olen pelannut nyt Uncharted 3 PS4 ja päivittäin, kun tallennan niin se lähettää sen uuden saven sinne pilveen. Ja esim: Witcher 3 tai mikä muu tahansa peli mitä en ole hetkeen pelannut niin se ei lähetä niitä saveja sinne koska viimeisin tallennus sieltä jo löytyy.

Ja itse en ole ikänä huomannut, että konsoli lähettäisi savet käynnissä ollessa vaan ainoastaan silloin, kun se siirtyy lepotilaan. Näin ainakin itselläni.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itse olen ainakin huomannut tuon automaattisen lähetyksen tallennuksien osalta. Vaikuttavan siihen, että koska viimmeksi on peliä pelannut. Esim: itse olen pelannut nyt Uncharted 3 PS4 ja päivittäin, kun tallennan niin se lähettää sen uuden saven sinne pilveen. Ja esim: Witcher 3 tai mikä muu tahansa peli mitä en ole hetkeen pelannut niin se ei lähetä niitä saveja sinne koska viimeisin tallennus sieltä jo löytyy.

Ja itse en ole ikänä huomannut, että konsoli lähettäisi savet käynnissä ollessa vaan ainoastaan silloin, kun se siirtyy lepotilaan. Näin ainakin itselläni.

Oma mylly taas ei ole koskaan ollut restmodessa eli kyllä se ne päälläkin ollessaan lähettää, takkuillen tosin kuten viesteistäni huomaa. Ei ole tullle restmodelle oikeen mitään käyttöä kun ohjaimet ja kuulokkeet latautuu muuta kautta ja päivitykset valuu niin joutusasti ettei aiheuta odottelua. Mutta pitääpä kokeilla noita kaikenlaisia konsteja, kiitti teille vinkeistä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Oma mylly taas ei ole koskaan ollut restmodessa eli kyllä se ne päälläkin ollessaan lähettää, takkuillen tosin kuten viesteistäni huomaa. Ei ole tullle restmodelle oikeen mitään käyttöä kun ohjaimet ja kuulokkeet latautuu muuta kautta ja päivitykset valuu niin joutusasti ettei aiheuta odottelua. Mutta pitääpä kokeilla noita kaikenlaisia konsteja, kiitti teille vinkeistä.

Itse en kans pidä konsolia jatkuvasti lepotilassa. Vaan ehkä kerran viikossa laitan sen lepotilaan, että noi tallennukset siirtyy sinne pilveen. Tai jos on joku pelin lataus kesken niin sitten käytän lepotilaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei ole tullle restmodelle oikeen mitään käyttöä kun ohjaimet ja kuulokkeet latautuu muuta kautta ja päivitykset valuu niin joutusasti ettei aiheuta odottelua.

Kyllä pidän siitä, miten pelit ovat päivittyneet valmiiksi ja verkkopeleihin pääsen heti mukaan ilman odotteluja sekä ennakkotilatut pelit latautuvat automaattisesti. Täällä konsoli on lepotilassa aina silloin kun en sillä pelaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä pidän siitä, miten pelit ovat päivittyneet valmiiksi ja verkkopeleihin pääsen heti mukaan ilman odotteluja sekä ennakkotilatut pelit latautuvat automaattisesti. Täällä konsoli on lepotilassa aina silloin kun en sillä pelaa.

Sama. Lisäksi en jaksa kuluttaa aikaani näillä vähäisillä pelitunneilla pelin käynnistysruutuja katsellessa. Konsolin käynnistyessä voin jatkaa peliäni samantein.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Aika jännä, kun ostin kaupasta alle 45e hinnalla 12kk jäsenyyden niin syöttäessäni koodin näytti kuin Pleikkari olisi tiennyt tuon tarkan hinnan mitä lapusta maksoin? Olikohan joku 43 euroa mitä tuli lukemaan ruudulla. Voiko tosiaan olla niin, ei kai? Aluksi katsoin että onko se vielä lisäksi veloittamassa tuollaista summaa. Nyt kun menee Jäsenyyden hallintaan missä näkyy voimassaolot yms, niin tuossa lukee veloitus: €49,95. Mitä ikinä tuokin tarkoittaa. Toivottavasti kohta ei lähde rahaa tililtä...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Aika jännä, kun ostin kaupasta alle 45e hinnalla 12kk jäsenyyden niin syöttäessäni koodin näytti kuin Pleikkari olisi tiennyt tuon tarkan hinnan mitä lapusta maksoin? Olikohan joku 43 euroa mitä tuli lukemaan ruudulla. Voiko tosiaan olla niin, ei kai?
Todella omituiselta kuulostaa. Toisaalta PSN-maksukorttien alkuaikoina liikkui väitettä, jonka mukaan koodit todellisuudessa aktivoidaan kassalla varkauksien estämiseksi. Eli vaikka joku nyysisi kaupasta nipun PSN-maksukortteja (tai miksei Plus-aikaakin), koodit olisivat käyttökelvottomia ilman tuota kassalla tapahtuvaa aktivointia. Jos tuossa väitteessä on perää, ehkä sieltä kassalta tulee sitten myös ostoksen todellinen hintakin.
 
Ylös Bottom