Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Stars -kanta-asiakasohjelma

JTahti

Well-Known Member
Sain äsken sähkistä Sonyltä.

Esittelyssä PlayStation Stars
Uusi kanta-asiakasohjelmamme vie pelaamisesi aivan uudelle tasolle. Jäsenenä pääset suorittamaan kampanjoita ja ansaitsemaan erilaisia palkintoja, kuten harvinaisia digitaalisia keräilyesineitä. Voit myös ansaita pisteitä, joilla voit esimerkiksi lunastaa rahaa PSN-lompakkoon. PlayStation Starsin tarkoituksena on juhlistaa pelaamista ja pelimatkaasi seurassamme. Liittyminen on maksutonta.

Kuukausittaiset kampanjat
Suorita kampanjatehtäviä esimerkiksi osallistumalla moninpeliotteluihin ja turnauksiin.

Yksilölliset kampanjat
Ansaitse palkintoja suorittamalla juuri sinua varten räätälöityjä kampanjoita.

Ainutlaatuiset keräilyesineet
Ansaitse harvinaisia digitaalisia keräilyesineitä, jotka ovat saaneet innoituksensa PlayStationin suosikkipeleistä ja -hahmoista viimeisen 25 vuoden ajalta.

Palkinnot
Ansaitse pisteitä, joilla voit lunastaa keräilyesineitä, pelejä tai PSN-lompakon rahaa, jota voit käyttää PlayStation Storessa.

PlayStation Plus
PlayStation Starsiin liittyvät PlayStation Plus -jäsenet ansaitsevat pisteitä kaikista PlayStation Storessa tekemistään ostoksista.

Kurota tähtiin
Siirry seuraavalle PlayStation Stars -tasolle ansaitsemalla harvinaisia trophyja ja ostamalla PlayStation Storen pelien täysversioita.

Vanha uutinen:
 
Heh! Ihmettelin kun yhtäkkiä alkoi pukkaamaan puhelimeen ilmoituksia saavutetuista palkinnoista, että mitä tuo ohjelma sekoilee kun itse olen työmaalla kunnes hokasin, että poikahan se sielä kotona pelittelee vanhalla kunnon pleikka nelosella mulle palkintoja kun mun tiliä käyttää. Kai tässä tapauksessa lapsityövoiman käyttö on ihan ookoo? :D
 
Näyttää olevan vielä buginen tää. Ei rekisteröi kaikkea. Harmi kun päivämäärät noissa tehtävissä kuitenkin, toki noissa aikaa on reilusti. Mortal Kombat 11 eikä kumpikaan versio Death Strandingista rekisteröitynyt eilen. Siihen asti otti kaikki helposti kunhan vaan käynnisti, suoratoisto toimi myös kaikissa mahdollisissa.
 
Vähän pettymys oli ettei aikaisempia kerättyjä trophyjä huomioida tässä ollenkaan.

Niitä trophyjä on ansaittu tyylii jotain triljoonaa nii sony menis konkurssiin päivässä jos joutis jakaa pisteitä ja palkintoja kaikille jo kerätyistä trophyistä :p

Näkyyks tää stars systeemi sit vaan siin playstation apis eikä ollenkaa itse pleikkarin valikossa? Vähä hölmöö jos näin on.
 
Miten tää härdelli ny sit tarkalleen toimii, saaks niitä pisteitä vaan niistä "ohjelmista" ym mitä pakotetaan tekemään tyyliin "osta storesta nämä paska pelit" "pelaa tätä peliä nyt mitä me pakotetaan" "saa platina vain tästä pelistä jne" vai saako niitä pisteitä ihan vaan pelaamalla mitä tahansa ja tienaamal trophyi mistä tahansa pelistä? Koska mulla ei ainakaa leveli nouse vaikka trophyi nyt tehnyt vai tuleeko se jotenki jälkijunassa vai toimiiko tää ees kunnolla? Jotenki vähä sekavaa, nintendol on simppeli, ostat pelin oliko se vuosi tai kaks julkkarist (fyysinen tai digitaalinen), otat pisteet jotka on voimassa vuoden ja sillä selvä, täs ny kaiken maailman ohjemia ja ei tiie mitä pitää tehää ja tämäkin vain siinä apissa mitä sit pitää kyylätä vähää välii joka vois olla myös psn valikos.
 
Viimeksi muokattu:
Miten tää härdelli ny sit tarkalleen toimii, saaks niitä pisteitä vaan niistä "ohjelmista" ym mitä pakotetaan tekemään tyyliin "osta storesta nämä paska pelit" "pelaa tätä peliä nyt mitä me pakotetaan" "saa platina vain tästä pelistä jne" vai saako niitä pisteitä ihan vaan pelaamalla mitä tahansa ja tienaamal trophyi mistä tahansa pelistä?
Ainakin näin alkuvaiheessa eri challengeista saa joko "pisteitä" (joita voi myöhemmin vaihtaa joko PSN-rahaksi tai suoraan peleiksi) tai sitten vaan niitä virtuaalisia pystejä. Kaikilla ei ole samat haasteet käytössä, vaan tuossa on jotain vaihtelua, jotka kai jotenkin riippuu PSN-tunnuksen aiemmasta historiasta. Lisäksi Stars-ohjelmaan liittymisen jälkeen ansaitut Trophyt ja haasteisiin liittymättömät ostokset jollain sumealla logiikalla vaikuttavat johonkin.

Ei kannata siis hätääntyä. Tähdet ovat vielä nuoria ja tarkka toimintatapa hakusessa.
 
Eipä tää näytä toimivan kunnolla. Ekan 5€ tuolta lunastanut, mutta playstation poiminnat ei anna tuota 50pistettä vaikka MW2 ostettu. Ostoksista kyllä saanut pisteet mutta nuo tehtävät tahtoo bugittaa. Samaa vikaa ollut monella, mitä nyt äkkiä netistä kattelin. Täytyy ottaa yhteyttä tuonne tukeen.
 
Ostoksista kyllä saanut pisteet mutta nuo tehtävät tahtoo bugittaa. Samaa vikaa ollut monella, mitä nyt äkkiä netistä kattelin.
Mulla on ollut Play Wherever -kampanja jumissa jo monta päivää. Yhden kerran se on rekisteröinyt, että oon Remote Playllä vähintään 5 minuuttia pelannut, vaikka todellisuudessa RP-pelisessioita on ollut useita.
 
Mulla on ollut Play Wherever -kampanja jumissa jo monta päivää. Yhden kerran se on rekisteröinyt, että oon Remote Playllä vähintään 5 minuuttia pelannut, vaikka todellisuudessa RP-pelisessioita on ollut useita.
Sama oli itellä. Sitten käytin eri pelejä päällä sen 5min niin se alkoi toimimaan yhtäkkiä.
 
Pisteitä ropisi PS+ ostosta, oli varaa lunastaa 5€ lompakkoon. I'm rich biaaatch!!

Typerä palvelu, mutta sai siitä edes sitten jotain hyvää takaisin.
 
Onko muilla sellaista ongelmaa, että Sonylta tulee päivittäin n. klo 15 sähköposti otsikolla
"Pääsit juuri uudelle PlayStation Stars -tasolle!"?

Ensimmäinen tuli itselleni 22.12.2022, jolloin varmaankin pääsin tasolle 2. Sen jälkeen noita alkoi tulla päivittäin 27.12.2022 alkaen eli yhteensä 8 kpl tähän mennessä.

Edit: Näitä sähköposteja tuli lopulta 4.1. asti eli 10 kpl yhteensä.
 
Viimeksi muokattu:
On kyllä loistava systeemi tämä. Sain ilmaiset 20€ kun tuli 5000 pistettä täyteen. Mukavaa että palkitaan hyvin siitä että tekee ostoja ja pelaa pelejä. :) Varmaan kaikkein järkevin tuo arvon lunastaminen koska pelejä saa paljon halvemmalla kuin mitä ne tuolla Stars systeemissä maksaa.
 
On kyllä loistava systeemi tämä. Sain ilmaiset 20€ kun tuli 5000 pistettä täyteen. Mukavaa että palkitaan hyvin siitä että tekee ostoja ja pelaa pelejä. :)
Varmaan iso osa pisteistä tullut nimenomaan ostoksista, koska pelkistä kampanjoista olen saanut kasaan vain noin tonnin verran. Vielä vähän lisää, niin voin lunastaa 5 euron kupongin.
 
Varmaan iso osa pisteistä tullut nimenomaan ostoksista, koska pelkistä kampanjoista olen saanut kasaan vain noin tonnin verran. Vielä vähän lisää, niin voin lunastaa 5 euron kupongin.

Juuri niistä sitä tulee. Mutta on kiva että saa vähän takaisinkin. Olisi vielä enemmän jos ei ostelis jenkki storesta niin paljon.
 
Yritin suorittaa "Pelivalikoima: tämän kuun ehdottomat pelit (teemana rakkaus)" -tehtävän. Vinkkien perusteella en olisi arvannut noista yhtäkään, joten hain oikeat vastaukset netistä. Silti latasin vahingossa väärän version Life is Strangestä. Kuka näitä tehtäviä oikein suunnittelee?

Edit: Life is Strange Episode 1 pelaaminen kelpasi tuohon, mutta koko Life is Strange -peli ei kelvannut. Lopuksi oli kiva arpoa, kumman "Life is Strange" -nimisen pelin poistaisi. Piti käydä poistamassa koon perusteella, koska muuten noita ei erottanut toisistaan.
 
Viimeksi muokattu:
Saako näitä pisteitä pelkästään PSN store ostoksista? Täs ostanut parit siisön pässit nii huomasin et oho enää 250 pistettä nii saan lunastettua huikeat 5e, oha se parempi tietenki ku ei mitään. Mut entä jos ostan fyysisenä pelin nii niitäkö ei lasketa ollenkaan vai pitääkö ne jotenki erikseen lunastaa tyyliin switch pelien pistelunastukset? Oha se siinä mielessä hieman tyhmää että fyysistä ostoksista ei tuu mittää bonusta.

Sit viel semmonen et onko trophy keräämisillä mittää merkitystä? Saako niisä mitään pisteitä? Vähä viel epäselvä koko systeemi, niitä ohjelmia välil käyn kattoo ja aina siel jotain tulee suoritettu ja sit vähää välii niitä jotain 50 pisteen kampanjoita tyylii "pelaa mitä tahansa peliä" jne.

Entä jos ostaa lisää ps plussaa, lasketaanko sekin ostokseksi vai onko se vaan kaikesta muusta mikä ei ole "pakollista". Niin paljon kysymyksiä nii vähä vastauksia.
 
Tietääkseni pisteitä saa store ostoksista ja niistä tehtävistä. Tällä varmaan yritetään pelaajat saada digipuolelle kun eivät tarjoa levyversioista pisteitä.
 
Höh niin arvelinkin, noh tuleeha näitä onneks just näistä dlc ym ostoksista. Vaikka en mä näkis siinä mitään estettä/pahaa jos myös levyversiot vois jotenki lunastaa switch tyyliin. Ehkä joskus, tai sitten ei.
 
Ylös Bottom