Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store

Dreamfly sanoi:
Onko kukaan vielä testannut tuota ankkapeliä? Onko todellakin niin huono kuin IGN UK antoi ymmärtää antamalla sille 3 pistettä?

Tämä IGN:n arvostelu meni täysin metsään, tuo aikojen parantelu tuossa on todella koukuttavaa, sixaxis toimii hienosti ja ovelasti tuossa pelissä. IGN varmaan luuli tätä täysveriseksi 64 peliksi :rolleyes:

Mutta starterpackiä kannattaa koittaa, ja jos tykkää niin sitten en usko että 5 menee huonoonpeliin vaikka IGN niin höpisikin.

Kohta pääsee koittamaan AC:ta :>

Oliver sanoi:
Super Rub'a'Dub näkyy jo Storessa, vaikka ilmestyykin vasta huomenna.
Moninpelissä voi olla potentiaalia, mutta ei tätä varmaan yksin jaksa tahkota.
Perheen pienimmille varmasti hubaa.
4,95 euroa.
Kyllähän tuo "Neiti" 4v tuolla olkkarissa tuota rubaduckkia mättää...(ei isi pääse ressua pelaa)

Neljän aikaan yöllä vielä tuli heiluttua ankkojen kanssa, yllättävän hauska peli!Sitä kultaa on pakko metsästää joka kentästä kun hopea ei riitä:rolleyes: Yllätyin myös IGN-arviosta, olin jo päättänyt että en osta peliä kun sen luin, mutta positiiviset kommentit täällä sai ostamaan. Muistaakseni arvioinnissa kontrolleja haukuttiin..mitäs hankalaa niissä on..?

Onkohan nyt niin että näinä pyhäpäivinä ei pysty siirtämään rahaa lompakkoon??

Uhhu jopas IGN oli pelottanut mua Super Rubin puolest... minusta ne anto täyden väärän kuvan pelistä.. se on oikeesti MAHTAVA peli.. "paras ladattava pel koskaan?? .. "täysversion pelin ostan lähiaikoina :)

AC4 OLI/On PETTYMYS :(

ankahtavaa!

puuceen lootaa taas yön pidin plegen takapuolessa kiinni,
latailin tuon mainion ankkapelin ja kyllä on muuten sellanen koukuttaja ettei tosikaan,
not-demon ostan suurella todennäköisyydellä piakkoin.
lokalisointi nosti hymyn kasvoille, vaikka usiu ei suomenkieltä kaiketi olekkaan. :rolleyes:

mikä lie iskenyt, kun juuri nämä söpöilyt iskee näin paljon,
boksilla pinata ja pleikkarille super rub a dub, little big planetia odotellessa. :rolleyes:
emäntäkin tuosta tuntui tykkäävän, samoin kuin pinatasta. :D
kohta iskee luultavasti XShava-syndrooma ja joutuu toisen pleikkarin hankintaa harkitsemaan.

XShava-syndrooma on oireyhtymä, joka vaivaa lähinnä parisuhteessa eläviä mieshenkilöitä, joilla on pelaamisesta innostuvaa nais-lajia kumppaninaan.

Sama vika, tämä peli kyllä koukuttaa, nyt tyttöystävää sen verran pahasti että jouduttiin tekemään Playstation Network tunnuskin, sen saneli ensimmäinen maailman kärkitulos joka ei hänelle kirjautunut kun pelkkä konsolitunnus oli käytössä :D

Hetkinen ostin ton pelin 2x olen starter packin ladannu, mistäs toi itse peli ladataan. Ekan starterin jälkeen koitin sitä 100kb latausta mutta herjas lataa starteri ekaksi. Nyt sitä 100kb latausjupinaa ei enää näy storessa? Ja ladattuna on starter ja senkun käynnistää kehoittaa ostamaan koko pelin :confused: Ei mulla muiden storepelien ostamisen kanssa ole ongelmia ollut.

lataat starterin ja sen jälkeen full gamen, elä poista starteria...
storessa mene sinne download list (yläkulmassa, pieni teksti linkki) ja sielt annat palaa, itsellä kävi sillain että latasin molemmat samaan aikaan niin se full tuli nopeemmin (pienempi) ja valitti sitten jotain erroria, kun koklasin uudelleen kunhan starter pack oli tullut niin hyvin toimi.

InsanityFIN sanoi:
lataat starterin ja sen jälkeen full gamen, elä poista starteria...
storessa mene sinne download list (yläkulmassa, pieni teksti linkki) ja sielt annat palaa, itsellä kävi sillain että latasin molemmat samaan aikaan niin se full tuli nopeemmin (pienempi) ja valitti sitten jotain erroria, kun koklasin uudelleen kunhan starter pack oli tullut niin hyvin toimi.

Eli starteria ei saa installoida?

Nuo jo lataamasi jutut löydät mm. Storen etusivun yläreunan "Download list" valikon kautta.

Ne jotka ovat ladanneet Gripshiftin storesta, voisitteko kertoa, että oliko 8 euron arvonen peli?? Video ei ainakaan minua kovin vakuuttanu...

Räb n däb

Mistäköhän johtuu, ettei nuo meikäläisen Rub 'n Dub-ennätykset kirjaudu tuonne maailman listalle? Ne ilmeisesti pitäisi kirjautua automaattisesti sinne sillä nimellä minkä on rekisteröinyt PS Networkiin?

Vastaus: Räb n däb

Hele sanoi:
Mistäköhän johtuu, ettei nuo meikäläisen Rub 'n Dub-ennätykset kirjaudu tuonne maailman listalle? Ne ilmeisesti pitäisi kirjautua automaattisesti sinne sillä nimellä minkä on rekisteröinyt PS Networkiin?

Onhan kyseessä täysi versio? Demossa ei toimi tuo maailmanlistalle pääsy. Täydessä versiossa toimii.

nuaama sanoi:
Ne jotka ovat ladanneet Gripshiftin storesta, voisitteko kertoa, että oliko 8 euron arvonen peli?? Video ei ainakaan minua kovin vakuuttanu...
Hanki Hong Kong PS ID .. avaa hk:n psstore ...klikkaa view all..kolmannessa sivuss lukee Gripshift , klikka sita... tulee kaks sivua..mene toisee sivuun ja klikka Gripshift demo for ps3 .. toivottavasti tuo helpottaa :)..(mull ei oo hd tvtta joten nuo sivu numrot voi olla vaha toisenlaine...)

Siis onko HK eri store kun JAP? Mitäs kaikkia näitä nyt on erikseen? Mulla on vaan EUR, USA ja JAP tunnarit rekattu.

Radikus sanoi:
Siis onko HK eri store kun JAP? Mitäs kaikkia näitä nyt on erikseen? Mulla on vaan EUR, USA ja JAP tunnarit rekattu.

HK on sama kun JAP. Ainut ero, että kun tunnusta tehdessä väittää asuvansa HG niin saa kieleksi valita Englannin. Ja tämä on sitten kaupankin kieli joka helpottaa navigoimista kaupassa.

Muuten samaan kauppaan mennään eikä eroja ole. Kauppoja siis vain JAP, USA ja EUR olemassa.

yllättävän paljon tulee näin loppukäyttäjänä nähtyä kryptisiä virheilmoituksia konsolissa. rub a dubin latasin, sen 100k paketin ja sieltähän se error 800jotakin ilmestyi, sama effekti kävi kun flowta yritin kaupasta suoraan downloadata.

Täysin kryptisiä virheviestejä jotka ilmoittavat että "virhe <numerosarja>" ei pitäisi konsolin pelaajalle kyllä näkyä laisinkaan. Niin vain se on laatu näissäkin vehkeissä laskenut softan osalta.

Täytyy kyllä sanoa myös että jää nämä minuutin verran kiinostavat six-axis teknologiademot a 5e tästälähtien lataamatta, aikamoista roskaa. Mielummin olisin tuonkin kympin käyttänyt pariin tuoppiin paikallisessa krouvissa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom