Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store

cleandesk sanoi:
NBA toimi minulla. Siinä kesti tosiaan melko kauan alussa. Itsekin meinasin koneen jo sammuttaa kun peli lähtikin päälle. =) Surkea peli tosin.

ramse sanoi:
NBA toimi minulla. Siinä kesti tosiaan melko kauan alussa. Itsekin meinasin koneen jo sammuttaa kun peli lähtikin päälle. =) Surkea peli tosin.

Itsellä toimii NBA ihan normaalisti, mutta kuva on mustavalkoinen... tosin tämän hetkinen televisiokin on melko antiikkia, että riippuisikohan siitä.

Pari hämäävää juttua:

1. Koetin luoda jenkki- ja hong kong -accountit, mutta ps3 valittaa että näiden pitää olla samasta maasta kuin pääkäyttäjä. Yritin tehdä lisää pääkäyttäjäaccountteja, mutta ei onnistunut (en muista mikä ongelma siinä tuli, kokeilin vain pikaisesti). Firmware 1.60. Mitä teen väärin?

2. Kun ostaa storesta jotain, sanotaan toimitusehdoissa jotain tyyliin "saat asentaa tämän viiteen eri ps3 systeemiin" tms. Tarkoittaako tämä sitä, että voin logata kaverin ps3:een ja asentaa saman pelin sinnekin, ja ne toimivat samaan aikaan ilman esim. rajoituksia verkkopelaamiseen? Onko peli pelattavissa silloinkin kun itse en ole loggautunut sisään? Kellään tietoa?

3. Imutin jotain mpeg4 trailereita, ps3 herjaa että unsupported format? Mitvit?

Japskit saivat uutta kamaa tänään taasen, mm. Ghost Rider traileria ja Devil May Cry 4:stä muutama pätkä myöskin. Eikun imuttamaan posket lommolla

Hi-Fi sanoi:
Japskit saivat uutta kamaa tänään taasen, mm. Ghost Rider traileria ja Devil May Cry 4:stä muutama pätkä myöskin. Eikun imuttamaan posket lommolla
Mielestäni nuo olen nähny aikasemminki. Vai oliko se sitten jenkki storessa?

Pienta jannitysta ilmassa, mita kivaa nakkaavat perjantaina Storen puolelle. Sudoku?

Super Rub'a'Dub näkyy jo Storessa, vaikka ilmestyykin vasta huomenna.
Moninpelissä voi olla potentiaalia, mutta ei tätä varmaan yksin jaksa tahkota.
Perheen pienimmille varmasti hubaa.
4,95 euroa.

Amerikan Ps Storeen ilmestyi juuri Armored Core 4:n demo ja GTA4:n traileri :)

Go pojatt "siis lataan" :)

Oliver sanoi:
Super Rub'a'Dub näkyy jo Storessa, vaikka ilmestyykin vasta huomenna.
Moninpelissä voi olla potentiaalia, mutta ei tätä varmaan yksin jaksa tahkota.
Perheen pienimmille varmasti hubaa.
4,95 euroa.
No niin näytti näkyvän, pystyi jo ostamaankin, mutta tiedosto 100kb, ja yllättäen peli ei toimi. No nyt testataan sitten uudelleenlatauksen toimivuus tai muuten ei hyvä heilu.

Jarppa2 sanoi:
No niin näytti näkyvän, pystyi jo ostamaankin, mutta tiedosto 100kb, ja yllättäen peli ei toimi. No nyt testataan sitten uudelleenlatauksen toimivuus tai muuten ei hyvä heilu.
lataa se starter pack ensin:confused:

pekka1982 sanoi:
lataa se starter pack ensin:confused:
No on se nyt p**kele jos ei etusivun what's news:tä saa rahaa vastaan mitä tarjotaan. Missään ei neuvottu lataamaan jotain starterpackia joka varmasti jossain full gamesin alla oli. No nyt sitten poistin maksetun kilkkeen ja lataan starter packin, katsotaan mitä tapahtuu.

dante_727 sanoi:
Amerikan Ps Storeen ilmestyi juuri Armored Core 4:n demo ja GTA4:n traileri :)

Go pojatt "siis lataan" :)
Armored Core 991mb latingissa ei kauaa nokka tuhissut 15min. nyt pelaamaan :)

Jarppa2 sanoi:
No on se nyt p**kele jos ei etusivun what's news:tä saa rahaa vastaan mitä tarjotaan. Missään ei neuvottu lataamaan jotain starterpackia joka varmasti jossain full gamesin alla oli. No nyt sitten poistin maksetun kilkkeen ja lataan starter packin, katsotaan mitä tapahtuu.
No niin, nyt sitten ei näy tuo ostettava osa enää storessa vaikka uninstalloin.. hyviä ideoita miten saan tuon uudelleen downloadattua?

Edit: jaa löytyikin transaction managementista mahdollisuus ladata uudestaan.

Hirveää huttua sekä Armored Core 4 että Major League Baseball tuolta jenkkistoresta...

Nuuuuu!
itsekun olen tykästynyt tähän Sonyn maskotti ankkaan en voi sietää nykyistä tilannetta että Super rub a dub peli on playstation storessa enkä voi siihen sitä 5e tuhlata :<

*itkee verta*

Onneksi Sony sentään antaa ilmaista materiaalia toisinkuin eräät *yskäisy m$ yskäisy* ja voin ladata edes demon ja leikkiä ankoilla sen kanssa :>

I luv u Sony!
AC Demokin vielä amerikan storesta, ja minäkyn jo olen miettinyt pääni puhki että ostaakko vai eikö mutta Sony päättää helpottaa päätöstä tarjoamalla demon pelistä!
(huom olen sarjan fani mutta IGN:n arvostelu pelotti minua)

Myös uudet trailerit näyttävät mielenkiintoisilta.
Kyllä nyt kelpaa!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko kukaan vielä testannut tuota ankkapeliä? Onko todellakin niin huono kuin IGN UK antoi ymmärtää antamalla sille 3 pistettä?

Dreamfly sanoi:
Onko kukaan vielä testannut tuota ankkapeliä? Onko todellakin niin huono kuin IGN UK antoi ymmärtää antamalla sille 3 pistettä?

Tulihan tuo demo imaistua. Peli on taysin suomennettu, ja viela hauskalla tavalla. Propsit kaantajalle, jos naita ketjuja sattuu joskus lukemaan :) Ohjaus tapahtuu peliohjainta kallistelemalla ja on helposti omaksuttavissa. Voisi veikata oivaksi valinnaksi perheen pienemmille ja miksei vahan isommille, ainakin valipalaksi. Hauskaa ja ennenkaikkea innovatiivista :D

No ei todellakaan ole niin huono kuin IGN antoi. Just rentouttava legenda peli. :D

kokeiltavaa riittää enemmän kun olisi aikaa :) japsi storesta latasin everybody's golffin joka oli ihan pelattava kielimuurista huolimatta.

edit: kun vähän tossa maistelin peliä niin vaikuttaa rennolta mukavalta kikkailulta, toivottavasti tulee kohta tänne länsimaihin :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom