Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store

Lataa se starter pack ensin, eli se 185 megan paketti. Tuo vitosen hintainen sadan kilotavun möhkäle ainoastaan aktivoi täyden pelin, ilman sitä starter pack toimii vain demotilassa.

Käynnistysvirhe johtuu siitä, että ei ole softaa, jota käynnistää, on vain aktivointiavain.

Vastaus: Räb n däb

Rixa sanoi:
Onhan kyseessä täysi versio? Demossa ei toimi tuo maailmanlistalle pääsy. Täydessä versiossa toimii.

On joo. Nyt alkoi päivittämään noita tuloksia, kun käynnistin pelin uudelleen.

jryi sanoi:
Lataa se starter pack ensin, eli se 185 megan paketti. Tuo vitosen hintainen sadan kilotavun möhkäle ainoastaan aktivoi täyden pelin, ilman sitä starter pack toimii vain demotilassa.

Käynnistysvirhe johtuu siitä, että ei ole softaa, jota käynnistää, on vain aktivointiavain.

Juu sain tietenkin sen toimimaan, mutta miksi virheilmoitus ei sano tuota ylläolevaa vaan "Error 80002354" ?

lekonna, Mulla tulee jossain demossa jotain whineä että ois corrupted, ja fiksusti siinä saa cancelata painamalla O.

Hauskaa siinä on että ei se tajua pois mennä, ruutu vaan jää siihen. Mulla oli se 10 minsaa siinä kun säädin samalla koneella jotain niin ainut mahis oli resetti. Testasin vielä huvikseen uusiks ja sama kävi :)

Radikus sanoi:
lekonna, Mulla tulee jossain demossa jotain whineä että ois corrupted, ja fiksusti siinä saa cancelata painamalla O.

Hauskaa siinä on että ei se tajua pois mennä, ruutu vaan jää siihen. Mulla oli se 10 minsaa siinä kun säädin samalla koneella jotain niin ainut mahis oli resetti. Testasin vielä huvikseen uusiks ja sama kävi :)
Täällä sama juttu Jenkki-storesta ladatun Def Jam Iconin kanssa.
Onko kukaan saanut Visaa toimimaan Japsi-storessa? Tuohon sikäläisen osoitteen puutteeseen homma ilmeisesti kaatuu.

Onkohan jossain täydellinen ohje siihen miten saan tehtyä USA ja JAPAN tunnukset Storeen?
On varmasti, mutta mistä löytäisin sen?
Kiitos.

Edit: Nyt on USA tili luotu ja demot latauksessa. Seuraavaksi sitten jaappanitili luontiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olisi kyllä aika komiaa jos löytyisi sivu miltä näkisi suoraan ps-storen valikoiman ja tulevat julkaisut joka maanosasta, päätyisi ainakin minun kirjanmerkkeihin.
Mortal combat 2 näytäisi löytyvän Ihan kohta USA:n puolelta... haasteita otetaan vastaan :D

Nisupulla sanoi:
Mikäs se toi Super Stardust tuolla pelilistalla oikein on? :)

Tuossa päivällä installoin levyltä koneelle esikatselu -version ja vähän kerkesin tyyppäämään. Sen jälkeen luin pelaajan sivuilta kyseisen uutisen kommentteja ja myös puhan kommentin "Odottakaa kunnes saatte lisää infoa pelistäei todellakaan hätää, Housemarque hallitsee shootem up -lajityypin."

Meinasin jo kommentoida että perseestähän tuo peli on, eihän siinä edes ammuta. Jotakin hemmetin pommeja räjäytetään ja päin lennellään. Paskat hallitsevat :o

No onneksi maltoi olla nolaamatta itseäni ja nyt kun kaikessa rauhassa pelaillut + ennen kaikkea ohjeet lukenut, niin vallan mainiolta peliltä vaikuttaa. Juu ja pelissä ammutaan oikeasta tatista, jota en nopeassa testissä jostakin syystä tajunnut. Aseitakin löytyy erilaisia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ihan mainio retroräiskintä tuo Super Stardust HD on ja näyttääkin kuvia nätimmältä, vaikka ei mikään huima next-gen-elämys olekaan.

Paljon samaa, mutta jotain omaa, kuten esim. Everybody's Golf 5:n lyhyt demo (japaninkielinen).
Lisäksi ostettavissa on niitä PSP:llä pelattavia ekan Pleikkarin pelejä.

loomis sanoi:
Olisi kyllä aika komiaa jos löytyisi sivu miltä näkisi suoraan ps-storen valikoiman ja tulevat julkaisut joka maanosasta, päätyisi ainakin minun kirjanmerkkeihin.
Mortal combat 2 näytäisi löytyvän Ihan kohta USA:n puolelta... haasteita otetaan vastaan :D

Onkohan tuo milloin tulossa Euroopan puolelle. Vois hankkiakkin!

loomis sanoi:
Olisi kyllä aika komiaa jos löytyisi sivu miltä näkisi suoraan ps-storen valikoiman ja tulevat julkaisut joka maanosasta, päätyisi ainakin minun kirjanmerkkeihin...
Lieneekö miten paikkansa pitävä tämä?

Tuli vain mieleen, onko PS1-pelejä julkaistu PS Storessa vain ja ainoastaan Japanissa, vai saako niitä nykyään myös Juu Es öf Einkin PS Storesta?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom