Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store

Cyrus1 sanoi:
Toivottavasti SuperRubADub tulee. :D
Pakko vaan sanoa, ettei tuosta kovin montaa euroa kyllä viitsisi maksaa. Tosin moninpelistä voi syntyä ihan hyvää viihdettä.

Storessa on kyllä vielä parantamisen varaa.
Esim jos menee "Games" valikkoon ei sieltä löydy kuin GTHD ja Lemmings, muut pelit on ladattavissa vain eka sivulta jossa näytetään uusimmat ladattavat.
Ladattavien järjestely ja ryhmittely on muuallakin vöähän huolimattomasti tehty.
Toiminnallisuudessa ei sensijaan ole paljon valittamista, paitsi että jo etusivun latautuminen kestää joskus liian kauan, tosin saattaa johtua minun langattomasta yhteydestä.

juupajaapa sanoi:
paitsi että jo etusivun latautuminen kestää joskus liian kauan, tosin saattaa johtua minun langattomasta yhteydestä.

Saman huomannut itse. Eikä minun WLAN:ssa mitään vikaa ole. Ehkäpä olen vain sattunut aina ruuhka-aikana storeen.

juupajaapa sanoi:
Storessa on kyllä vielä parantamisen varaa.
Esim jos menee "Games" valikkoon ei sieltä löydy kuin GTHD ja Lemmings, muut pelit on ladattavissa vain eka sivulta jossa näytetään uusimmat ladattavat.
Ladattavien järjestely ja ryhmittely on muuallakin vöähän huolimattomasti tehty.
Toiminnallisuudessa ei sensijaan ole paljon valittamista, paitsi että jo etusivun latautuminen kestää joskus liian kauan, tosin saattaa johtua minun langattomasta yhteydestä.
:confused: Kyllä mulla näkyy Games/Full games sivulla GTHD, Tekken, Blast Factor, GripShift ja Lemmings...

Ei mulla vaan näy muut pelit :confused: Johtuneeko sitten siitä että Lemmings on ainoa koko peli jota en ole sieltä ladannut, GTHD:n kyllä latasin mutta silti se siellä vielä näkyy... Outoa.

juupajaapa sanoi:
Ei mulla vaan näy muut pelit :confused: Johtuneeko sitten siitä että Lemmings on ainoa koko peli jota en ole sieltä ladannut, GTHD:n kyllä latasin mutta silti se siellä vielä näkyy... Outoa.
Hmm, no mullakin näkyy GTHD, mutta se on ainoa, minkä olen Euro-Storesta ladannut. Oisko sitten noin, ettei jo ladattuja maksullisia pelejä näytetä?

Oliver sanoi:
:confused: Kyllä mulla näkyy Games/Full games sivulla GTHD, Tekken, Blast Factor, GripShift ja Lemmings...
Ei mullakaan mitään Tekkeniä ja Blast Factoria näy?
Oiskohan vaikutusta kun olen ne jo ostanut?

Toki GT:HD on imutettu jo julk. päivänä, mutta se näkyy tuolla edelleenkin... tosin se onkin ilmainen...

No jos niin on ettei jo ladatut maksulliset pelit näy, niin sittenhän se ei olekkaan ollenkaan outoa vaan ihan loogista joskin hämmentävää :)

juupajaapa sanoi:
No jos niin on ettei jo ladatut maksulliset pelit näy, niin sittenhän se ei olekkaan ollenkaan outoa vaan ihan loogista joskin hämmentävää :)
Niinpä, mutta oletkos sä ostanut pelit joita ei sun listallasi näy?

Jenkkilän storessa MLB 2k7:n demo, Superrubadubin, Warhawkin ja Homen trailerit.

Voisko joku heittää osoitetiedot, mitä tuo hyväksyy Japanin accountiin?

Ei hyväksy mtn, mitä syötän tuohon, kiitos.

Ro0Ki3 sanoi:
Voisko joku heittää osoitetiedot, mitä tuo hyväksyy Japanin accountiin?

Ei hyväksy mtn, mitä syötän tuohon, kiitos.
Joo, mä eilen tein Japsi tilin...oikeesti se ei vois olla hauskempaa hommaa ku teksti on oikeesti aivan Japanilaista:p Ja se huolii muistaakseni aivan mitätahansa, eli ei ole niin tarkka tietojen suhteen kuin Jenkki Store:rolleyes:
Mutta ladattava aineisto ei mua oikein vakuuttanut...:mad:

Nyt tuli itsekkin tuo Usa accountti hommattua ja päästin vihdoin käsiksi myös atlannin toispuoleiseen materiaaliin. Hmm mitäs lataisi seuraavaks hmm

Linkitys sanoi:
Tulisi nyt Calling All Cars ja muita huikeita pikkumoninpelejä ulos.

Vaikka flOw ei kovin kummoisia arvosanoja ole saanut, sita taalla odotellaan ehka kuitenkin eniten. Storeen vaan paljon kaikenlaista pikkupelia huokeaan hintaan ja uusilla ideoilla, ja taalta ainakin loytyy vakioasiakas :)

Calling All Cars ilmestyy eurokauppaan näillä näkymin toukokuun loppupuolella. USA-kauppaan sen pitäisi ilmestyä huhtikuun puolessa välissä.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom