Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Cyrus1 sanoi:Toivottavasti SuperRubADub tulee.
Pakko vaan sanoa, ettei tuosta kovin montaa euroa kyllä viitsisi maksaa. Tosin moninpelistä voi syntyä ihan hyvää viihdettä.Cyrus1 sanoi:Toivottavasti SuperRubADub tulee.
juupajaapa sanoi:paitsi että jo etusivun latautuminen kestää joskus liian kauan, tosin saattaa johtua minun langattomasta yhteydestä.
Kyllä mulla näkyy Games/Full games sivulla GTHD, Tekken, Blast Factor, GripShift ja Lemmings...juupajaapa sanoi:Storessa on kyllä vielä parantamisen varaa.
Esim jos menee "Games" valikkoon ei sieltä löydy kuin GTHD ja Lemmings, muut pelit on ladattavissa vain eka sivulta jossa näytetään uusimmat ladattavat.
Ladattavien järjestely ja ryhmittely on muuallakin vöähän huolimattomasti tehty.
Toiminnallisuudessa ei sensijaan ole paljon valittamista, paitsi että jo etusivun latautuminen kestää joskus liian kauan, tosin saattaa johtua minun langattomasta yhteydestä.
Hmm, no mullakin näkyy GTHD, mutta se on ainoa, minkä olen Euro-Storesta ladannut. Oisko sitten noin, ettei jo ladattuja maksullisia pelejä näytetä?juupajaapa sanoi:Ei mulla vaan näy muut pelit Johtuneeko sitten siitä että Lemmings on ainoa koko peli jota en ole sieltä ladannut, GTHD:n kyllä latasin mutta silti se siellä vielä näkyy... Outoa.
Ei mullakaan mitään Tekkeniä ja Blast Factoria näy?Oliver sanoi:Kyllä mulla näkyy Games/Full games sivulla GTHD, Tekken, Blast Factor, GripShift ja Lemmings...
Niinpä, mutta oletkos sä ostanut pelit joita ei sun listallasi näy?juupajaapa sanoi:No jos niin on ettei jo ladatut maksulliset pelit näy, niin sittenhän se ei olekkaan ollenkaan outoa vaan ihan loogista joskin hämmentävää
OlenHiikeri sanoi:Niinpä, mutta oletkos sä ostanut pelit joita ei sun listallasi näy?
Joo, mä eilen tein Japsi tilin...oikeesti se ei vois olla hauskempaa hommaa ku teksti on oikeesti aivan Japanilaista Ja se huolii muistaakseni aivan mitätahansa, eli ei ole niin tarkka tietojen suhteen kuin Jenkki StoreRo0Ki3 sanoi:Voisko joku heittää osoitetiedot, mitä tuo hyväksyy Japanin accountiin?
Ei hyväksy mtn, mitä syötän tuohon, kiitos.
Linkitys sanoi:Tulisi nyt Calling All Cars ja muita huikeita pikkumoninpelejä ulos.