Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store

A i m sanoi:
Juuh.. Eihän siihen State kohtaan mitää tarvi pistää?

En tiedä varmuudella, mutta mahtaakohan tuo vaatia, että Electronista on activoitu verkko-ostoominaisuus joka onnistuu ainakin Nordean Visa electronin kanssa verkkopankissa...
Lisäksi minua aluksi hiukan hämäsi kun luulin, että security keyksi pitää laittaa kortin tunnusluku, vaan se olikin se (ainakin minulla) allekirjoitus tarrassa oleva kolmen numeron luku.

TJS sanoi:
En tiedä varmuudella, mutta mahtaakohan tuo vaatia, että Electronista on activoitu verkko-ostoominaisuus joka onnistuu ainakin Nordean Visa electronin kanssa verkkopankissa...
Lisäksi minua aluksi hiukan hämäsi kun luulin, että security keyksi pitää laittaa kortin tunnusluku, vaan se olikin se (ainakin minulla) allekirjoitus tarrassa oleva kolmen numeron luku.
Siis saitko toimimaan Nordsun Elektronin?
Mä laitoin kaikki tiedot oikein, mutta ei onnistu, ei sitten mitenkään!:mad: :eek:

Minulla ainakin toimii Nordean electron, kunhan kytkin vain ominaisuuden päälle verkkopankista.

A i m sanoi:

Ja olethan muistanut aktivoida myös normaalista Visasta verkkokäyttöominaisuuden? Tietty, jos olet aikaisemmin ostanut kortilla verkosta ongelmitta, niin sitten vika ei ainakaan siinä ole.

Legge sanoi:
Ja olethan muistanut aktivoida myös normaalista Visasta verkkokäyttöominaisuuden? Tietty, jos olet aikaisemmin ostanut kortilla verkosta ongelmitta, niin sitten vika ei ainakaan siinä ole.

Öööh.. En ainakaan tietoisesti oo aktivoinut mitään :D Mistäs tuolla verkkopankissa sen saapi aktivoitua?

Timppa78 sanoi:
Siis saitko toimimaan Nordsun Elektronin?
Mä laitoin kaikki tiedot oikein, mutta ei onnistu, ei sitten mitenkään!:mad: :eek:
Jep, kyllä sain. Nordean verkkopankkiin tunnuksilla sisään ja sieltä valitset vasemmasta reunasta sen kortteihin liittyvän valinnan(tarkkaa nimeä en muista) ja aktivoit kortin verkkomaksu ominaisuuden. Melko yksinkertainen homma.

TJS sanoi:
Jep, kyllä sain. Nordean verkkopankkiin tunnuksilla sisään ja sieltä valitset vasemmasta reunasta sen kortteihin liittyvän valinnan(tarkkaa nimeä en muista) ja aktivoit kortin verkkomaksu ominaisuuden. Melko yksinkertainen homma.
Kiitti neuvosta, nyt toimii, täytyy heti ostaa toi Teggeni ku perjantaina tulee rahnaa:rolleyes:

A i m sanoi:

Itsellä ei osoitetta hyväksynyt, ennen kuin laittoi state-kohtaan Mikkelin laani. :D Maksuvälineenä oli siis Mastercard.

Toivottavasti tuon Tekkenin saa nyt ladattua uusiksi, koska jouduin linuxin asennuksen takia alustamaan kovalevyn...

Lisäys: Kyllä, Tekkeni läksi kuin läksikin uudestaan latautumaan... (syvä huokaisu)

Viimeksi muokannut moderaattori:

A i m sanoi:
Öööh.. En ainakaan tietoisesti oo aktivoinut mitään :D Mistäs tuolla verkkopankissa sen saapi aktivoitua?

Meet siellä verkkopankissa kortit-osioon. Sieltä pitäisi löytyä verkkomaksuominaisuus. Vakiona kaikissa korteissa pois päältä.

Rane^ sanoi:
Itsellä ei osoitetta hyväksynyt, ennen kuin laittoi state-kohtaan Mikkelin laani. :D Maksuvälineenä oli siis Mastercard.

Toivottavasti tuon Tekkenin saa nyt ladattua uusiksi, koska jouduin linuxin asennuksen takia alustamaan kovalevyn...

Moi! Hei mulla olis tarkotus asentaa toi linux ps3, mutta jos siinä tarttee muutakin tehdä kuin next,ok, finish tätä tyylii ni ei onnistu kun en ole noitten kanssa koskaan säätänyt.
Ne ketkä on laittanut niin toimiiko kaikki sulavasti ja kaikkia ohjelmia voi käyttää?

aleksi61 sanoi:
Moi! Hei mulla olis tarkotus asentaa toi linux ps3, mutta jos siinä tarttee muutakin tehdä kuin next,ok, finish tätä tyylii ni ei onnistu kun en ole noitten kanssa koskaan säätänyt.
Ne ketkä on laittanut niin toimiiko kaikki sulavasti ja kaikkia ohjelmia voi käyttää?

Juuri testaamassa. Katso ps3 ja linux -ketjusta lisää...

Yritin tuossa tuota visa-laskutusta tehdä. Mutta mistä ne suomen ö:t ja ä:t sinne nyt saa.. Vaihdoin näppiksen suomalaiseksi ja käyttiksen suomalaiseksi.. Enkä silti meinaa saada niitä kirjaimia.. Siinä näppiksessähän puhutaan ulkoisesta. En kai joudu käyttämään jotain tavan tkoneen näppistä, jotta saan nimeni oikein siihen:confused:

karpaasi sanoi:
Yritin tuossa tuota visa-laskutusta tehdä. Mutta mistä ne suomen ö:t ja ä:t sinne nyt saa.. Vaihdoin näppiksen suomalaiseksi ja käyttiksen suomalaiseksi.. Enkä silti meinaa saada niitä kirjaimia.. Siinä näppiksessähän puhutaan ulkoisesta. En kai joudu käyttämään jotain tavan tkoneen näppistä, jotta saan nimeni oikein siihen:confused:
Jos teet ohjaimella, nii muistaaksee äät ja ööt tulee jostain L1-R2 napeista

karpaasi sanoi:
Juu näppiksellä saa pelkästään ä & ö, tai ainakaan minä en muuten saanut :confused:

A i m sanoi:
Juu näppiksellä saa pelkästään ä & ö, tai ainakaan minä en muuten saanut :confused:

firmiksellä 1.6 saa ääkköset käyttöön ilman näppistä L2-liipasimella padista. :)

A i m sanoi:
Juuh, muissa paitsi Storen lompakko hässäkässä. :o
Ei prkl, onko näin!!!Ja tämä koneeni näppishän on onneksi bluetooth-mallia..joten mitenkähän lienee toimivuus, kun ei aina tässä tietokoneessakaan tahdo toimia:o

Voi helvetti..Näinhän tuo on. En saanut tiliä luodessani Ä:tä käyttöön:( Muuten se kyllä toimii

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eikös Storen pitäisi päivittyä joka Torstai ?
Nyt ei ainakaan ole mitään vielä tullut..

Snigge sanoi:
Eikös Storen pitäisi päivittyä joka Torstai ?
Nyt ei ainakaan ole mitään vielä tullut..
Kylla, mutt vasta yolla... ollut puhetta armored core 4 demosta... toivottavasti pitaa paikkansa... super-rub-A-dub tulee tanaa ehka myos...ja toivottavasti GTA4 traileri kaupan paalle :)

Miksette btw laita suominäppistä käyttöön PS3:lla? :)
Armoured Core demo olisi aika kova.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom