Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store

Timppa78 sanoi:
Itse päätän vasta testaamisen jälkeen että lähteekö KO. peli kaupanhyllyltä kotiin:o

Jep.. sitä varten ne on tuonne laitettu. Online-palvelu viimeistään tappaa pelilehdet, kun enään ei tarvitse ostaa edes sitä Official U.K.. Playstation Magazineä pelkän kälysen demolevyn takia.

Storen tarjonta hieman laajentaa käsitettä "imuroitavat pikkupelit", vai mitä voi sanoa Tekkenistä tai jopa puoliksi esittelydemona menevästä Gran Turismo HD:sta? Ehkäpä joskus alusta annetaan ilmaiseksi kokeiltavaksi ja lisäroippeet sitten pientä maksua vastaan. Lopussa valmis peli, koottuna asiakkaan toivomusten mukaan. Maranellon punainen Ferrari, järvisuomen maisemissa :D

Palvelu kerää pisteet kotiin, jos kustannustaso vastaa jatkossakin kuluttajien käsitystä hyvästä hinta/laatu-suhteesta ja tarjonta on freesiä. Alku näyttää hyvältä. Toisesta aallosta napataan tämä näytönsäästäjäksi mainittu flOw :)

Pääseekö sinne japanin Playstation storeen jotenkin hakemaan tuon Everybody's Golf demon? :cool:

Linkitys sanoi:
Pääseekö sinne japanin Playstation storeen jotenkin hakemaan tuon Everybody's Golf demon? :cool:
Itse olen ainakin tehnyt koneelle 3 eri käyttäjää jotka kukin asustelevat eri kauppa-alueilla.

Handelsbankenin Visa-electron ei toimi. No, laitan ensi viikolla oikean visa-anomuksen menemään. :)

SamTheMan sanoi:
Sammon Visa Electron toimii täälläkin :D
Niin siis miten te ootte saanu noin Electronit toimimaan, itse kun kokeilin niin vaihtoehtona ei ollu kuin Visa...Siis pelkät luottokortit, eikä ollu valittavana Electronia ollenkaan!!!:mad: :mad: :mad:
Mitä te laitoitte siihen missä valitaan se Visa systeemi?

Siihen laitetaan ihan Visa vaan. Aikaisempaan NHL 2k7 kyselyysi: en ole PS2-versiota testannut, mutta PS3-peli vaikuttaa hyvin hätäiseltä käännökseltä. Hankalat valikot, surkea grafiikka eikä muutenkaan vakuuta.

Timppa78 sanoi:
Niin siis miten te ootte saanu noin Electronit toimimaan, itse kun kokeilin niin vaihtoehtona ei ollu kuin Visa...Siis pelkät luottokortit, eikä ollu valittavana Electronia ollenkaan!!!:mad: :mad: :mad:
Mitä te laitoitte siihen missä valitaan se Visa systeemi?

Onkos tietoa milloin tuonne tulee lisää kamaa ? Nyt on jo kaikki ladattu :D

Ja kuinka usein sitä päivitetään ?

Snigge sanoi:
Onkos tietoa milloin tuonne tulee lisää kamaa ? Nyt on jo kaikki ladattu :D

Ja kuinka usein sitä päivitetään ?
Sitä samaa mä oon mietiskelly ku kaikki on ladattu :D

Eli siis miten tuonne Jenkkien ja Japsien kauppapaikoille pääsee?

Olen yrittänyt luoda eri tunnuksia, mutta aina tyssää, kun pitää laittaa osoitetietoja, ei hyväksy mitään. Pitäisikö se edes tehdä näin?

Eli luo ensin XMB:ssä itsellesi toinen käyttäjä, ja tämän jälkeen rekisteröidy uudella nimelläsi johonkin toiseen maahan.

Reaper sanoi:
Eli luo ensin XMB:ssä itsellesi toinen käyttäjä, ja tämän jälkeen rekisteröidy uudella nimelläsi johonkin toiseen maahan.
Pitääkös sen olla Master Account vai sub ?
Ja itse kun tein toisen käyttiksen, ei se minulta mitään kysynyt, teki vain uuden nimimerkin tuonne, mutta samaan EU Storeen se menee..
Eli voisiko joku laittaa ohjeet kohta kohdalta, tuon toisen acon tekemiseen ?

Master accountin tein, mutta sitä ennen on siis luotava kokonaan uusi käyttäjä koneelle, eli PS3:n valikon aivan vasemman puoleisin kohta, ja tämän jälkeen vasta luotava networkkiin uusi master account.

Reaper sanoi:
Master accountin tein, mutta sitä ennen on siis luotava kokonaan uusi käyttäjä koneelle, eli PS3:n valikon aivan vasemman puoleisin kohta, ja tämän jälkeen vasta luotava networkkiin uusi master account.
Siis minulla on kyllä tehty uusi käyttäjä sinne, mutta kun se ei tahdo hyväksyä mitään osoitetta sinne, siis ihan asunto osoitetta meinaan..
Eli jos jollain olisi turhaa aikaa, niin voisi todellakin tehdä aivan kohta kohdalta neuvotun ohjeen, kun tuntuu muillakin olevan vähän ongelmia tuon kanssa..

Ro0Ki3 sanoi:
Eli siis miten tuonne Jenkkien ja Japsien kauppapaikoille pääsee?

Olen yrittänyt luoda eri tunnuksia, mutta aina tyssää, kun pitää laittaa osoitetietoja, ei hyväksy mitään. Pitäisikö se edes tehdä näin?

Come on, googleta joku jenkki/japskiosoite. Sillä pärjää.

Sama Sniggelle.

Vähän luovuutta pojat. Jos haluaa kikkailla, pitäisi myös osata kikkailla. ;)

Ite sain pelittämään, vähän aikaa vänkkäsin tuota osoitetta, mutta sitten keksin.

Eli tein USA-osoitteen.

1) Joku random kotiosoite
2) Kaupungiksi Phoenix
3) Osavaltio tms, Arizona
4) Postiosoite 85001

Pitäisi toimia.

Eli kotiosoite voi olla mikä vain ?

E: Nhooni, nyt toimii, kiitoksia paljon :)

PS. Nyt sieltä lähti kaikenlaista heti mukaan :D Pari traileria, + Icon, Full Auto ja NBA demot
Ei muuta kun pleikka yöksi päälle, ja sitten töitten jälkeen pelailemaan :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla ei ilmeisesti oo mahdollista käyttää tota Visaa Storessa, koska nimessä on ä kirjaimia, eikä tolla näppiksellä saa ääkkösiä käyttöön :( Eli kun kirjoitan nimen ilman ä pisteitä, sanoo että tiedot ei kelpaa..

EDIT: Ja siis Nordean Visa Electron, eli pitäis kelvata muuten.

A i m sanoi:
Mulla ei ilmeisesti oo mahdollista käyttää tota Visaa Storessa, koska nimessä on ä kirjaimia, eikä tolla näppiksellä saa ääkkösiä käyttöön :( Eli kun kirjoitan nimen ilman ä pisteitä, sanoo että tiedot ei kelpaa..

EDIT: Ja siis Nordean Visa Electron, eli pitäis kelvata muuten.
EDIT: Oliver kerkes :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom