Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun ei sampo pankin visa electron enää suostu toimimaan. Olen vaihtanut tunnusta eli siis poistanut käyttäjätietoni ja luonut uuden psn accountin muutamaan otteeseen ja aina on saanut liitettyä kortin siihen, mutta nyt tähän viimesimpään ei millään suostu vaan aina tulee "Invalid information" tai joku tollanen. Onkohan tuossa joku rajoitus, että kuinka moneen kertaan pystyy saman kortin tiedot syöttämään. Olen katsonut verkkopankista josko siellä olisi sellainen internet maksu kohta josta on ollut puhetta joissakin tapauksissa, mutta ei niin ei.

Ite ku joskus ostelin, niin kun ne tiedot laittaa tarpeeksi monta kertaa väärin se kortti menee "lukkoon".... Kävin ite sen si pankissa avaamassa...
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Ite ku joskus ostelin, niin kun ne tiedot laittaa tarpeeksi monta kertaa väärin se kortti menee "lukkoon".... Kävin ite sen si pankissa avaamassa...

Hommahan on nyt niin, että en ole nimenomaan mitään laittanut väärin. Ikinä. Kaikki on moneen kertaan tarkistettu.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Hommahan on nyt niin, että en ole nimenomaan mitään laittanut väärin. Ikinä. Kaikki on moneen kertaan tarkistettu.
Jotain siinä on järjestelmän mielestä "väärin", ja siksi kortti voidaan pahimmillaan laittaa lukkoon. Suosittelen odottamaan pari vuorokautta, ja kokeilemaan sitten vielä weppisivun kautta. Jos senkään kautta ei onnistu, ota yhteyttä pankkiisi.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Jotain siinä on järjestelmän mielestä "väärin", ja siksi kortti voidaan pahimmillaan laittaa lukkoon. Suosittelen odottamaan pari vuorokautta, ja kokeilemaan sitten vielä weppisivun kautta. Jos senkään kautta ei onnistu, ota yhteyttä pankkiisi.

En oikein ymmärrä tuota wep sivua kun siellä on se kohta jossa voi siirtää vanhan tilin tiedot uuteen tiliin niin pitääkö minun ensin kirjautua sisään jollain niistä vanhoista tileistäni ja sitten laittaa tuo nykyinen tilini siihen kenttään?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

En oikein ymmärrä tuota wep sivua kun siellä on se kohta jossa voi siirtää vanhan tilin tiedot uuteen tiliin niin pitääkö minun ensin kirjautua sisään jollain niistä vanhoista tileistäni ja sitten laittaa tuo nykyinen tilini siihen kenttään?
Oikeastaan on parempi, että menet suoraan PSN-kirjautumissivulle. Tuo PlayStation.comiin kirjautuminen on näemmä vain turha välivaihe.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Kokeilin tuotakin kautta, mutta ei toimi ei. Täytyypi odotella muutama päivä ja kokeilla sitten :(
Odotellessa kannattaa ottaa yhteyttä kortin myöntäneeseen pankkiin ja kysyä heiltä apua ongelmaan.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Siirsin tänään ensimmäistä kertaa rahaa Storeen (10 euroa) ja ostin pelin, Wormsin. Kun katsoin tilitapahtumia verkkopankista, niin se oli ottanut katevarauksena erikseen 10 euroa ja 1 euron. Korttina mulla on Nordean Visa Electron. Mistä tuo yksi euro tulee?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Siirsin tänään ensimmäistä kertaa rahaa Storeen (10 euroa) ja ostin pelin, Wormsin. Kun katsoin tilitapahtumia verkkopankista, niin se oli ottanut katevarauksena erikseen 10 euroa ja 1 euron. Korttina mulla on Nordean Visa Electron. Mistä tuo yksi euro tulee?

Tuopas kummallista, omalta kortilta ei oo ikinä lähteny sennttiäkään liikaa. Oisko kyseessä joku Nordean oma maksu??
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Siirsin tänään ensimmäistä kertaa rahaa Storeen (10 euroa) ja ostin pelin, Wormsin. Kun katsoin tilitapahtumia verkkopankista, niin se oli ottanut katevarauksena erikseen 10 euroa ja 1 euron. Korttina mulla on Nordean Visa Electron. Mistä tuo yksi euro tulee?
Se on euron "varausmaksu", jolla varmistetaan kortin olevan kunnossa. Se palautetaan automaattisesti tietyn ajan kuluttua, eikä tuota "testausmaksua" samalle kortille tule enää uudestaan.

(Tämä voi muuten selittää sen yhden tyypin ongelmat, jolla oli tilillä alle euron verran.)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Ei toimi vaikka laitoin osoitteen ö ja ä kirjaimet o ja a:ksi. Outoa tässä on se, että ennen on toiminut täysin moitteettomasti vaikka on vaihtanut accounttia monasti. Ei haitannut nuo kirjaimetkaan mitään. On se kyllä vittumaista jos en enää pysty tämän lafkan kaupasta mitään ostelemaan kun Sonyn mielestä en saa kuin jonkun tietyn määrän syöttää korttini tiedot. Olen jo monena päivänä kokeillut tietojani syöttää tuonne, mutta ei sitten millään. Yksi juttu josta muistelisin lukeneeni jostain on, että kortilla pitäisi olla rahaa jotta hyväksyisi. En kyllä osaa kuvitella mitään syytä tuollaiselle rajoitukselle. Kortillani ei ole tällä hetkellä kuin 0,86 rahaa :D

Kun mä joskus pari kuukautta sitten laitoin kortin tiedot PSN:ään niin PSN varas kortilta 1e katevaraukseksi. Ja se oli siellä pari päivää ja katos sitten. Joten voi olla mahdollista ettei hyväksy tota korttia, koska ei ole sitä euron katevarausta. En oo varma, mutta luulisin niin:)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Siirsin tänään ensimmäistä kertaa rahaa Storeen (10 euroa) ja ostin pelin, Wormsin. Kun katsoin tilitapahtumia verkkopankista, niin se oli ottanut katevarauksena erikseen 10 euroa ja 1 euron. Korttina mulla on Nordean Visa Electron. Mistä tuo yksi euro tulee?

Tuopas kummallista, omalta kortilta ei oo ikinä lähteny sennttiäkään liikaa. Oisko kyseessä joku Nordean oma maksu??

Mulla oli melkein sama juttu. Kun laitoin kortin tiedot PSN niin tuli 1e katevaraus ja oli muutaman päivän ja sitten meni pois. Ja mullakin Nordean visa electron.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään

apua! tuo ei jotenkin hyväksy noita kortti tietoja, vaikka ne on tä'ysin oikeen! tällä kortilla on ostettu ennenki mut nyt ei toimi! yritän ostaa mun toisella tunnuksella. muilta tunnuksilta on poistettu noi kortti tiedot

E:

noniin, eilen sainkin jo ratkaistua ongelman. siinnä card holders name kohdassa sukunimessä on ö-kirjain, niin se piti kirjoittaa o-kirjaimena niin hyväksyi sitten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt

Jostain ihmeen syystä en enää pysty ostamaan storesta mitään. Tili on plussalla, kortti täysin sama kuin aikaisemminkin (ostanut sillä 10 kertoja) ja joku 2 viikkoa sitten ostin ilman mitään ongelmia wormsin. Nyt herjaa erroria ja kun yritin käydä katsomassa korttitietojani mitään muuttamatta, niin rupesi valittamaan, että korttitiedot ovat virheelliset. Poistin tiedot ja laitoin uudelleen, niin sama ongelma jatkui. Onko kenelläkään ideaa pulman ratkaisuun/käynyt vastaavaa?

Kaverilla myös saman pankin kortti ja hänellä ei ole kyseistä ongelmaa, eli tuskin on pankista kiinni...
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Argh, mullakin on ongelma OP:n Visa electronin kanssa. Pitäis katsoa OP:n sivuilta onko mun kortissa tuo nettimaksu ominaisuus päällä, mutta en millään löydä sitä OP:n sivujen labyrintistä. Saisiko ohjeet mistä tuon voisi löytää? Olen kyllä amazonista tilannut samalla kortilla ennenkin, ilman ongelmaa. Sanoo PS3:lla ettei rahaa voitu siirtää lompakkoon.

Oli hiukan kiire tätä kirjoitettaessa, mutta toivottavasti tajusitte yskäni.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Argh, mullakin on ongelma OP:n Visa electronin kanssa. Pitäis katsoa OP:n sivuilta onko mun kortissa tuo nettimaksu ominaisuus päällä, mutta en millään löydä sitä OP:n sivujen labyrintistä. Saisiko ohjeet mistä tuon voisi löytää? Olen kyllä amazonista tilannut samalla kortilla ennenkin, ilman ongelmaa. Sanoo PS3:lla ettei rahaa voitu siirtää lompakkoon.

Oli hiukan kiire tätä kirjoitettaessa, mutta toivottavasti tajusitte yskäni.

Pääsivulta valitse kortit, sitten vasemmalta ensimmäisestä laatikosta ominaisuudet. Jos kohdassa "Kortti liitetty turvalliseen verkkomaksamiseen" lukee "Liitetty Verified by Visaan", pitäisi verkkomaksamisen olla käytössä. Jos ei, pitäisi sitä pystyä tuolta myös muuttamaan. Muistaakseni OP Electroneissa on kuitenkin tätä nykyä jo oletuksena nettimaksu päällä.

Verified by Visan aktivoiminen ei kuitenkaan välttämättä pistä korttia toimimaan storessa. Omaa OP:n Electroniani en ainakaan koskaan saanut toimimaan, mutta nykyään käytän Visa Debitiä, jonka kanssa ei ole ollut mitään ongelmia.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Mikähän on kun Nordean electroni lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Pari peliä olen ostanut ongelmitta, viimeksi pari viikkoa sitten Wormsin, silloin ei mitään ongelmaa. Sanoo vain että rahaa ei voitu siirtää lompakkoon. Tilillä on kyllä rahaa ja verkkopankista se verkkomaksamis härpäke päällä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Mikähän on kun Nordean electroni lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Pari peliä olen ostanut ongelmitta, viimeksi pari viikkoa sitten Wormsin, silloin ei mitään ongelmaa. Sanoo vain että rahaa ei voitu siirtää lompakkoon. Tilillä on kyllä rahaa ja verkkopankista se verkkomaksamis härpäke päällä.


ei oo nordean kortit pariin päivään toiminu:mad:
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Tervehdys! Piti ihan tunnukset luoda, kun se verran korpeaa tämä asia.

Tosiaan itsellä aivan sama tilanne kuin muutamassa edellisessä viestissä: Nordean visa electron ei toimi enää PS Storessa, vaikka aikaisemmin (viimeeksi n. 1 kk sitten) on tullut laitailtua kohtuu paljonkin tavaraa.

Esim. Wiin Virtual Consoleen voi kyllä rahaa siirtää ja maksaa muita verkkomaksuja, mutta PlayStation Store ei toimi enää PS3:lla eikä PSP:llä.

Mistäköhän kummasta mahtaa johtua??
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Tervehdys! Piti ihan tunnukset luoda, kun se verran korpeaa tämä asia.

Tosiaan itsellä aivan sama tilanne kuin muutamassa edellisessä viestissä: Nordean visa electron ei toimi enää PS Storessa, vaikka aikaisemmin (viimeeksi n. 1 kk sitten) on tullut laitailtua kohtuu paljonkin tavaraa.

Esim. Wiin Virtual Consoleen voi kyllä rahaa siirtää ja maksaa muita verkkomaksuja, mutta PlayStation Store ei toimi enää PS3:lla eikä PSP:llä.

Mistäköhän kummasta mahtaa johtua??

Sitä itsekin kummastelen varsinkin , kun jenkkistore toimii mainiosti myös Nordean Electronilla.
 
Ylös Bottom