Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

-Ukko-Pekka- ja Juke85: Poistin turhimpia viestejä tuosta "one-liner-chatistanne". Tuollaiset "ei toimi" "ei toimi mullakaan" -viestit eivät auta (taikka kiinnosta) ketään. Voisitteko jatkaa yhteydenpitoa esim. yksityisviestein, ja sitten kun keksitte vastauksen ongelmaanne, jompikumpi voi sen tässä ketjussa sitten kertoa.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

yritin poistaa "kortintiedot" ja laittaa uudestaan niin nyt se ei hyväksy edes korttia ja löi vielä karenssinkin päälle hemmetti.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

[FF]Myytti;679353 sanoi:
Noniin, sain vihdoin toimimaan. Jes mikä fiilis!

Ohje Nordean Visa Electroneja käyttäville:

1. Mene verkkopankkiin omilla tunnuksilla
2. Kortit -> Verkkokäyttö
3. Varmista, että pop-up ikkunat sallitaan (mieluiten käyttäisin Mozilla Firefoxia, koska se oli ainoa minulle, joka avasi pop-up -ikkunan lopussa) eli Tools-> Content -> Ruksi pois Block Pop up ikkunoista
4. Näppäile Visa-electron kortin kohalta ja raksit kumpaankin ruutuun aukeavasta ikkunasta. (Hyväksyn blaa blaa blaa) ja sitten vain Hyväksy-painiketta.
5. Aukeaa pop-up ikkuna, jossa sanotaan, että toiminto on päällä.
6. Menet Billing Informationiin PS3:lla, joka on siis siellä Käyttäjätietojen hallinnassa.
7. Täytä tiedot, 16-numeroinen sarja siihen korttinumeroon Visa Electron-kortin edesta kaikki yhteen tai muuten ei toimi. Kortin takapuolelta laitat kolminumeroisen koodin siihen turvakoodiruutuun.

Sit vaan PSN-storeen laittamaan rahaa!
Tehty tuo,mutta edelleen herjaa joko jotain että "card information cannot be updated" tai "card information not vaild. Please check your entries carefully"....

Selailen tässä vielä eteenpäin,jos vaikka ongelma aukee.Olisi kiva saada vastaus kuitenkin,Tekkeniä halutaan Storesta....:D
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Onkohan mulla käynyt hyvä tuuri vai mitä, kun ei ole ongelmia ollut Nordean Electronin kanssa. Kortti on kerran vaihtunut ja tänään tuli 'uusi' PS3 taloon ja samantien piti pari PS1-peliä käydä nappaamassa Jenkkistoresta. Rahojen lisääminen lompakkoon onnistui ihan normaalisti ja pelitkin latautuivat kiltisti. Verkkopankista rahat olivat veloitettu heti, eli kaikki pelaa.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Korttitiedot tosiaan tallentuvat Sonyn palvelimille siinä missä Livekin tallettaa samaiset tiedot. Kyllä se siitä huolimatta on juuri niin turvallista kuin nykyaikaisessa verkkokaupassa voi olla. Tähän päivään mennessä ei tietääkseni ole ollut minkäänlaista väärinkäyttöä (ellei käyttäjä itse ole mennyt antamaan tunnustaan jollekin "kaverille").

No mitä tapahtuu jos myy PS3:sen? Onko uudella käyttäjällä mahdollista ostaa sieltä minun tiedoillani?

EDIT: Jos laittaa tiedot "käyttäjä 1" ja poistaa sen, poistuuko myös visan tiedot?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

No mitä tapahtuu jos myy PS3:sen? Onko uudella käyttäjällä mahdollista ostaa sieltä minun tiedoillani?

EDIT: Jos laittaa tiedot "käyttäjä 1" ja poistaa sen, poistuuko myös visan tiedot?
Ilman salasanaasi ei tietystikään onnistu. Jos Pleikan myy pois, on varminta poistaa kaikki käyttäjäprofiilit ja palauttaa laite tehdasasetuksiin.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Ilman salasanaasi ei tietystikään onnistu. Jos Pleikan myy pois, on varminta poistaa kaikki käyttäjäprofiilit ja palauttaa laite tehdasasetuksiin.

Kiitos tiedosta. En ole myymässä pleikkaa, mutta ajattelin vaan...:rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään

Toimiiko NORDEAN visa electron storessa? ei pysty käydä testaa, ku tänään tuli kortti, ja rahat on seteleinä :D
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään

tarviiko mitään kikkailuja, tms? :confused:

Nettimaksuominaisuuden aktivointi oli ainoa asia, mikä minun piti erityisesti suorittaa. Eli omalla nettipankkitililläsi saat aktivoitua tuon sieltä valikoiden sopukoista.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Kertookas nyt tyhmällekin, että minkä pankkien Visa Electron kortit nyt varmasti toimivat Storessa ja myös verkkokaupoissa, kuten thehut.com ja play.com.
Ja onko kellään tietoa toimiiko paikallisosuuspankin Visa Debit kortti mainitsemissani paikoissa, kun ainakaan electron ei toimi.

Edit: Tiedusteltuani Visa Debit asiaa paikallisosuuspankkiliitosta sain seuraavan vastauksen:
"Tuleva Visa Debit-kortti sen sijaan tulee käymään muissakin kuin Verified by Visa -kaupoissa. Näiden liikkeellelaskun ajankohdasta eivät pankimme ole vielä tehneet päätöstä."
Eli tuon perusteella kortin pitäisi käydä storeen ja muuallekin netti kauppoihin. Taidan siis jäädä odottamaan sitä, että pop laskee kortit liikkeelle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Kylläpä vippaskonstit olen saanut tehdä, mutta ei se Nordean Visa Electron ei tahdo toimia laisinkaan. Herjaa, että kortin tiedot on väärin, vaikka nimet olen kirjoittanut oikein ja 16 numeroisen koodinkin olen nakutellut täydellisesti kohdalleen. Verified by Visa täppäkin on laitettu päälle verkkopankin kauttaa... Todella outoa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Kertookas nyt tyhmällekin, että minkä pankkien Visa Electron kortit nyt varmasti toimivat Storessa ja myös verkkokaupoissa, kuten thehut.com ja play.com.
Ja onko kellään tietoa toimiiko paikallisosuuspankin Visa Debit kortti mainitsemissani paikoissa, kun ainakaan electron ei toimi.

Edit: Tiedusteltuani Visa Debit asiaa paikallisosuuspankkiliitosta sain seuraavan vastauksen:
"Tuleva Visa Debit-kortti sen sijaan tulee käymään muissakin kuin Verified by Visa -kaupoissa. Näiden liikkeellelaskun ajankohdasta eivät pankimme ole vielä tehneet päätöstä."
Eli tuon perusteella kortin pitäisi käydä storeen ja muuallekin netti kauppoihin. Taidan siis jäädä odottamaan sitä, että pop laskee kortit liikkeelle.

Sampo-pankin Visa Electron toimii play.com ja muissakin kaupoissa, ei ole itelle tullu vielä paikkaa vastaan missä kortti ei toimisi.

Ja nimimerkki Sephynalle, kokeileppa laittaa kortin numerot yhteen pötköön ilman mitään välilyöntejä, ainakin sammon kortissa toimii näin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Juups, laitoin kortin numerot yhteenpötköön ja silti sanoi "ettei kortin tiedot ole kohdallaan, tarkista huolellisesti". Eikös kortiksi pidä valikoida Visa, kun siellä ei ole omaa Visa Electron kohtaa. Olen kyllä sen Visan siihen pistänyt, mutta alkaa jo ihmetyttää, kun en omasta mielestä tee mitään väärin. :D
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Juups, laitoin kortin numerot yhteenpötköön ja silti sanoi "ettei kortin tiedot ole kohdallaan, tarkista huolellisesti". Eikös kortiksi pidä valikoida Visa, kun siellä ei ole omaa Visa Electron kohtaa. Olen kyllä sen Visan siihen pistänyt, mutta alkaa jo ihmetyttää, kun en omasta mielestä tee mitään väärin. :D

Sampon kortilla tosiaan toimii niin että numerot yhteen pötköön ja se kortin umpeutumis aika kans pitää laittaa (kuukausi ja vuosi) ja nimi tietenkin pitää olla sama mikä kortin päällä lukee, kortin valinnaksi Visa riittää, jotku kaupat voi kysyä myös kortin takaa kolmea varmistus numeroa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Oma OP-electronini kyllä toimii aivan täydellisesti...
Jännä kyllä, että vaikka olin sinne jo aiemmin siirtänyt 5e ja ostanut sillä yhden ps1 classicin, sitten ajattelin ostaa yhden GH-biisin, niin vaati siirtämään taas tasan 5e...
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Jännä kyllä, että vaikka olin sinne jo aiemmin siirtänyt 5e ja ostanut sillä yhden ps1 classicin, sitten ajattelin ostaa yhden GH-biisin, niin vaati siirtämään taas tasan 5e...
Koska 5 euroa on minimisumma, jonka voi lisätä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Oookkei... Eli jos ostaisin jonkin yli 5e maksavan, niin silloin se lisää tasarahan... vai?
 
Ylös Bottom