-Ukko-Pekka-
New Member
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit
ei onnistu vakka kokeilen tietokoneella. mikä hemmetti voi mättää??

ei onnistu vakka kokeilen tietokoneella. mikä hemmetti voi mättää??

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tehty tuo,mutta edelleen herjaa joko jotain että "card information cannot be updated" tai "card information not vaild. Please check your entries carefully"....[FF]Myytti;679353 sanoi:Noniin, sain vihdoin toimimaan. Jes mikä fiilis!
Ohje Nordean Visa Electroneja käyttäville:
1. Mene verkkopankkiin omilla tunnuksilla
2. Kortit -> Verkkokäyttö
3. Varmista, että pop-up ikkunat sallitaan (mieluiten käyttäisin Mozilla Firefoxia, koska se oli ainoa minulle, joka avasi pop-up -ikkunan lopussa) eli Tools-> Content -> Ruksi pois Block Pop up ikkunoista
4. Näppäile Visa-electron kortin kohalta ja raksit kumpaankin ruutuun aukeavasta ikkunasta. (Hyväksyn blaa blaa blaa) ja sitten vain Hyväksy-painiketta.
5. Aukeaa pop-up ikkuna, jossa sanotaan, että toiminto on päällä.
6. Menet Billing Informationiin PS3:lla, joka on siis siellä Käyttäjätietojen hallinnassa.
7. Täytä tiedot, 16-numeroinen sarja siihen korttinumeroon Visa Electron-kortin edesta kaikki yhteen tai muuten ei toimi. Kortin takapuolelta laitat kolminumeroisen koodin siihen turvakoodiruutuun.
Sit vaan PSN-storeen laittamaan rahaa!
Korttitiedot tosiaan tallentuvat Sonyn palvelimille siinä missä Livekin tallettaa samaiset tiedot. Kyllä se siitä huolimatta on juuri niin turvallista kuin nykyaikaisessa verkkokaupassa voi olla. Tähän päivään mennessä ei tietääkseni ole ollut minkäänlaista väärinkäyttöä (ellei käyttäjä itse ole mennyt antamaan tunnustaan jollekin "kaverille").
Ilman salasanaasi ei tietystikään onnistu. Jos Pleikan myy pois, on varminta poistaa kaikki käyttäjäprofiilit ja palauttaa laite tehdasasetuksiin.No mitä tapahtuu jos myy PS3:sen? Onko uudella käyttäjällä mahdollista ostaa sieltä minun tiedoillani?
EDIT: Jos laittaa tiedot "käyttäjä 1" ja poistaa sen, poistuuko myös visan tiedot?
Ilman salasanaasi ei tietystikään onnistu. Jos Pleikan myy pois, on varminta poistaa kaikki käyttäjäprofiilit ja palauttaa laite tehdasasetuksiin.
Toimiiko NORDEAN visa electron storessa? ei pysty käydä testaa, ku tänään tuli kortti, ja rahat on seteleinä![]()
Kyllä toimii. Ainakin minulla![]()
tarviiko mitään kikkailuja, tms?![]()
Kertookas nyt tyhmällekin, että minkä pankkien Visa Electron kortit nyt varmasti toimivat Storessa ja myös verkkokaupoissa, kuten thehut.com ja play.com.
Ja onko kellään tietoa toimiiko paikallisosuuspankin Visa Debit kortti mainitsemissani paikoissa, kun ainakaan electron ei toimi.
Edit: Tiedusteltuani Visa Debit asiaa paikallisosuuspankkiliitosta sain seuraavan vastauksen:
"Tuleva Visa Debit-kortti sen sijaan tulee käymään muissakin kuin Verified by Visa -kaupoissa. Näiden liikkeellelaskun ajankohdasta eivät pankimme ole vielä tehneet päätöstä."
Eli tuon perusteella kortin pitäisi käydä storeen ja muuallekin netti kauppoihin. Taidan siis jäädä odottamaan sitä, että pop laskee kortit liikkeelle.
Juups, laitoin kortin numerot yhteenpötköön ja silti sanoi "ettei kortin tiedot ole kohdallaan, tarkista huolellisesti". Eikös kortiksi pidä valikoida Visa, kun siellä ei ole omaa Visa Electron kohtaa. Olen kyllä sen Visan siihen pistänyt, mutta alkaa jo ihmetyttää, kun en omasta mielestä tee mitään väärin.![]()
Koska 5 euroa on minimisumma, jonka voi lisätä.Jännä kyllä, että vaikka olin sinne jo aiemmin siirtänyt 5e ja ostanut sillä yhden ps1 classicin, sitten ajattelin ostaa yhden GH-biisin, niin vaati siirtämään taas tasan 5e...