Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Jeps. Sain luottokortin toimimaan viimeinkin. Näyttävästi se oli iskenyt 24h lukon, mutta nyt sain viimein ostettua POP Epiloguen. :D Ihmetyttää, miksi Store oli veloittanut minulta yhden ylimääräisen euron pelin ostosta. Mikä tämä yhden euron juttu mahtaapi olla? Lisäksi ostot näkyivät katevarauksina verkkopankissa, joten onko kellään tietoa, kuinka nopeasti Playstation Store veloittaa ne tililtä?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Kerrotaan nyt tänne että OP:n Visa Electron toimi heittämällä ilman mitään poppakonsteja. Tuen verkkomaksamiselle taisin käydä tarkistamassa mutta sekin oli valmiiksi päällä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Meikäläisen OP Visa Electron alkoi myös yllättäen toimimaan Storessa. Kesällä viimeks kokeilin ja herjas jotain tietojen vääryydestä. Ja ''ei voinu'' olla kirjotusvirheitä. Tiiä häntä, hyvä että nyt toimii.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Saanko nyt selkeät ohjeet tähän.

Yritän siis Amerikan Storeen. Pistän kortin (Nordean Master Card ja Visa Electron) tiedot, ja se menee ok siihen kun se kysyy laskutus osotetta. Sitten oon kokeillu sitä feikki osotetta ja omaa niin että osavaltio on New York ja maa on USA. Sen jälkeen tulee aina Information was not valid.
Ja verkko-osto kytketty päälle.

Kiitosta ja etukäteen
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Yritän siis Amerikan Storeen. Pistän kortin (Nordean Master Card ja Visa Electron) tiedot, ja se menee ok siihen kun se kysyy laskutus osotetta. Sitten oon kokeillu sitä feikki osotetta ja omaa niin että osavaltio on New York ja maa on USA. Sen jälkeen tulee aina Information was not valid.
Etäisesti muistelen, että Mastercardien käyttö jenkkistoressa feikkitiedoilla ei ole toiminut enää pitkiin aikoihin. Ongelmia voi myös aiheuttaa Mastercardin SecureCode.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Kiitos vaan. Ja ongelma ratkaistu. Tein niin et tein uude tunnuksen pleikkaan, ja pyysin kaveria, jol oli onnistunu tulee meille, niin et se osti ne mulle ja maksoin takas.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

oon ostanu tuolta storesta esim. tuon buzz pelin (apina sydeemi), ja se ei ollut koko versio sisälsi vain 5 minipeliä... tuli aika kusetettu olo...:mad: ja nyt mietin onko noi muutkaan pelit kokonaisia versioita ja tällä tarkotan etenkin noita crash bandicoot pelejä, tietääkö kukaan ?;)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

oon ostanu tuolta storesta esim. tuon buzz pelin (apina sydeemi), ja se ei ollut koko versio sisälsi vain 5 minipeliä... tuli aika kusetettu olo...:mad: ja nyt mietin onko noi muutkaan pelit kokonaisia versioita ja tällä tarkotan etenkin noita crash bandicoot pelejä, tietääkö kukaan ?;)
Näemmä tuon Buzz Jr. Jungle Partyn jenkkiversiossa on jostain syystä vähemmän minipelejä kuin euroversiossa. Mutta kyllä noin yleisesti ottaen pelit ovat ihan "täysversioita", ja esim. PS1-pelit ovat juuri sellaisia, kuin olivat aikanaan PS1:llä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Näemmä tuon Buzz Jr. Jungle Partyn jenkkiversiossa on jostain syystä vähemmän minipelejä kuin euroversiossa. Mutta kyllä noin yleisesti ottaen pelit ovat ihan "täysversioita", ja esim. PS1-pelit ovat juuri sellaisia, kuin olivat aikanaan PS1:llä.

ihan varmaan euro storesta ostin ton jungle partyn ja silti oli mini versio...:(
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

ihan varmaan euro storesta ostin ton jungle partyn ja silti oli mini versio...:(
Hmm, itse asiassa tilanne onkin niin, että PS3-käännöksessä ei tosiaan ole minipelejä tuon enempää.

Viidakkovillitystä ei osteta perinteisesti pelikaupasta, vaan se ladataan Playstationin verkkokaupasta. Peli onkin vain 720p-teräväpiirtotarkkuuteen päivitetty versio Playstation 2:n samannimisestä pelistä. Käännöksen yhteydessä pelistä on kuitenkin karsittu pikkupelien määrää isolla vesurilla - Playstation 2:lla edes marginaalisesti erilaisia pikkupelejä oli 40, uusversiossa vain viisi. Odotettavissa on, että Sony kääntää myös muut Buzz! Junior -pelit, Roboriehan, Dinojengin ja Monsterimanian samaan tapaan Playstation 3:n verkkokauppaan. Tällöin pätevien lastenpelien tarjonta on hyvä ja saatavuus varma, mutta sisällön karsiminen saa kyllä näkyä tuntuvasti myös hintalapussa.

Mutta mikään yleinen trendi tuo ei todellakaan ole. Ensimmäistä kertaa kuulen koko asiasta.

Lähde: Gamereactor.fi
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Apua kaivattaisiin.
Voinko siirtää kaverin visaelektronilla rahaa store tililleni?
Visaelektron aktivoitu verkkopankissa netti käytöön(Nordea). Onko joku viive ennen kuin toimii?
Entä kun visaelektronissa ei ole sitä kolmi tai nelinumeroista turvakoodia, niin jätetäänkö se kohta tyhjäksi?
Vaikuttaako nimissä ja osoitteissa pienet kirjaimet. Entä öökköset?

Hätäilin taas, olihan siellä se kolminumeroinen turvaluku. Nyt näyttäis onnistuvan. Lähti ainakin lataamaan karttapakettia. V.ttu kun meinas jo mennä hermot.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun ei sampo pankin visa electron enää suostu toimimaan. Olen vaihtanut tunnusta eli siis poistanut käyttäjätietoni ja luonut uuden psn accountin muutamaan otteeseen ja aina on saanut liitettyä kortin siihen, mutta nyt tähän viimesimpään ei millään suostu vaan aina tulee "Invalid information" tai joku tollanen. Onkohan tuossa joku rajoitus, että kuinka moneen kertaan pystyy saman kortin tiedot syöttämään. Olen katsonut verkkopankista josko siellä olisi sellainen internet maksu kohta josta on ollut puhetta joissakin tapauksissa, mutta ei niin ei.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Mikäköhän mahtaa olla vikana, kun ei sampo pankin visa electron enää suostu toimimaan. Olen vaihtanut tunnusta eli siis poistanut käyttäjätietoni ja luonut uuden psn accountin muutamaan otteeseen ja aina on saanut liitettyä kortin siihen, mutta nyt tähän viimesimpään ei millään suostu vaan aina tulee "Invalid information" tai joku tollanen. Onkohan tuossa joku rajoitus, että kuinka moneen kertaan pystyy saman kortin tiedot syöttämään. Olen katsonut verkkopankista josko siellä olisi sellainen internet maksu kohta josta on ollut puhetta joissakin tapauksissa, mutta ei niin ei.

Teitkö Euro vai Jenkki tunnuksen? Jenkki storeen ei kai pysty enää suomalaisia kortteja pistämään??

edit: Siksi lauseen perässä on kysymysmerkit :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Onkohan tuossa joku rajoitus, että kuinka moneen kertaan pystyy saman kortin tiedot syöttämään.
Muistelen, että on. Olisikohan perinteiset kolme kertaa, jonka jälkeen tulee 24 tunnin pakollinen odotus. Lisäksi kannattaa muistaa nämä asiat:
Q: Miksi Store ei hyväksy korttini tietoja?
A: Tarkista, ettei nimi- tai osoitetiedoissasi ole skandinaavisia merkkejä. Jos on, korvaa ne a/o-merkeillä. Huom! Luottokortin numero on syötettävä ILMAN vällyöntejä, eli esim. 4920123412341234. Joidenkin pankkien/korttien tapauksessa verkkomaksutoiminto pitää käydä erikseen aktivoimassa kyseisen pankin verkkopankin kautta. Ongelmia voi myös aiheuttaa Mastercardin SecureCode sekä Visa-korttien Verified by Visa -palvelu. Ongelmatilanteissa kannattaa ottaa yhteyttä luottokortin myöntäneeseen pankkiin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Muistelen, että on. Olisikohan perinteiset kolme kertaa, jonka jälkeen tulee 24 tunnin pakollinen odotus. Lisäksi kannattaa muistaa nämä asiat:

Ei toimi vaikka laitoin osoitteen ö ja ä kirjaimet o ja a:ksi. Outoa tässä on se, että ennen on toiminut täysin moitteettomasti vaikka on vaihtanut accounttia monasti. Ei haitannut nuo kirjaimetkaan mitään. On se kyllä vittumaista jos en enää pysty tämän lafkan kaupasta mitään ostelemaan kun Sonyn mielestä en saa kuin jonkun tietyn määrän syöttää korttini tiedot. Olen jo monena päivänä kokeillut tietojani syöttää tuonne, mutta ei sitten millään. Yksi juttu josta muistelisin lukeneeni jostain on, että kortilla pitäisi olla rahaa jotta hyväksyisi. En kyllä osaa kuvitella mitään syytä tuollaiselle rajoitukselle. Kortillani ei ole tällä hetkellä kuin 0,86 rahaa :D
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Olen jo monena päivänä kokeillut tietojani syöttää tuonne, mutta ei sitten millään.
Pidä pari päivää paussia, ja yritä sitten uudestaan vielä kerran kirjautumalla PSN-tilillesi wepin kautta. Se on joskus joillakin auttanut noissa korttiongelmissa.

Yksi juttu josta muistelisin lukeneeni jostain on, että kortilla pitäisi olla rahaa jotta hyväksyisi. En kyllä osaa kuvitella mitään syytä tuollaiselle rajoitukselle. Kortillani ei ole tällä hetkellä kuin 0,86 rahaa :D
Jotkin tahot ottavat "varausmaksun" varmistuakseen, että kortti on voimassa. Mutta mielestäni PS Store ei niin tee.
 
Ylös Bottom