Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Kyllä mielestäni kaikkeni tein ja kysyin kaveriltakin apua puhelimitse ja kahtena iltana yritin ja tulos sama ei onnistunut.ikäni pappaklaani tasoa eli 35v.

Laitoin koko asian tonne mihin neuvoit odotan nyt sitten mitä tarinaa sieltä tulee.

En jaksanut selailla ympäri ketjua, mutta onko kaikki numerot yhdessä. Minulla oli se ainakin ongelmana
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

, mutta onko kaikki numerot yhdessä. Minulla oli se ainakin ongelmana

Jaa.
Pitäiskö ne olla sitten erillään? en kyllä ole sitä kokeillut mistä lie välin niille numeroilla saa.
Olen laittanut putkeen, kun kaikki täällä tainneet sanoa että numerot putkeen.
laitoin sähköä norskiin siis s-postia ja sieltä ei ole kuulunut mitään.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Pitäiskö ne olla sitten erillään? en kyllä ole sitä kokeillut mistä lie välin niille numeroilla saa.
Ei vaan nimenomaan yhteen ne pitää kirjoittaa. FVG ilmaisi asian vaan kovin epäselvästi.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Ei vaan nimenomaan yhteen ne pitää kirjoittaa. FVG ilmaisi asian vaan kovin epäselvästi.

jep...
Nyt sieltä norskista tuli seuraavanlaista tietoa:

OP käyttää jotain tarkempaa salausta kuin muilla suomalaisilla pankeilla, joten oletusasretuksissa olevalla kortilla ei välttämättä voi ostaa storesta ja samaa ongelmaa muillakin nettikaupoilla.
(käsittääkseni ) OP käyttää tarkempaa Verivied by Visa -järjestelmää joka jää odottamaan käyttäjän pin-koodia ja tätähän ei voi antaa PS 3....pankkisi turvajärjestelmä on liian uuden aikainen.
turvallisuus muutos olisi tehtävä pankissa tai nettipankissa joka mahdollistaa storesta ostamisen.
Jaa...( oma kommentti )
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Pakko heittää lokaa vielä kerran.
Nyt on arkku naulattu.
Nyt op visa electron kortti jumissa ja eivät avanneet korttia edes toiminta valmiuteen tai eivät osanneet ja muutenkin olivat aivan pihalla kuin lumiukot konsanaan.

Ois ollut jo kunnon kiroamisen paikka, mutta kun sitäkään ei voi tehdä kaikki ilo on viety :(
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

jep...
Nyt sieltä norskista tuli seuraavanlaista tietoa:

OP käyttää jotain tarkempaa salausta kuin muilla suomalaisilla pankeilla, joten oletusasretuksissa olevalla kortilla ei välttämättä voi ostaa storesta ja samaa ongelmaa muillakin nettikaupoilla.
(käsittääkseni ) OP käyttää tarkempaa Verivied by Visa -järjestelmää joka jää odottamaan käyttäjän pin-koodia ja tätähän ei voi antaa PS 3....pankkisi turvajärjestelmä on liian uuden aikainen.
turvallisuus muutos olisi tehtävä pankissa tai nettipankissa joka mahdollistaa storesta ostamisen.
Jaa...( oma kommentti )

Hmmm, vastahan ne muutti noita turva-asioita, mutta viimeksi kun olen maksanut OPn Visa Electronilla, niin se kortin numero, omistajan tiedot ja varmennenumero takaa riitti. Olen myös ihan Verified by Visa-toiminnolla sillä aasiasta ostanut DS3sen. En nyt kirveelläkään tarkasti muista, että sainko sillä kortilla myös storesta jotain ostettua, siihen käytän s-pankin visa debittiä.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Jälleen yritin saada visa electron korttini toimimaan, mutta kuinkas siinä kävikään.

Lähetin kortti asiasta op sähköviestiä ja sieltä tuli vastaus.
Pyysivät soittamaan asiasta ja soitin tänään ja vastaus vain oli, että korttisi jumissa ja tätä kautta emme voi avata sitä.
Mene ( omaan ) pankkiisi josta he voivat avata sen.

Voi piip sentään mikä meininki.Eihän ne viimeeksi edes avanneet sitä kun kävin siellä halvatun kalkkunat.
Ja miten se nyt pelkällä avauksella toimisi, kun ei toiminut tätä ennenkään.
En tiedä... vaihdettava kohta pankkia.

Täällä tapahtuu muutenkin kummia asioita nostin nettiä ja netti pätkii, kaikki kännykät levis ja kaikkea muuta.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Pyysivät soittamaan asiasta ja soitin tänään ja vastaus vain oli, että korttisi jumissa ja tätä kautta emme voi avata sitä.
Mene ( omaan ) pankkiisi josta he voivat avata sen.

Kun soitin tonne niin ehkä ne kuitenkin tekivät tuolla jotain.
Nimittäin tänään kävin pankissa ja sinne oli jotain palaute tietoa laitettu ja
avasivat kortin takaisin käyttöön.

Lähdin kotia ja hirvitti laitella jälleen kortin tiedot koneelle ja
lopuksi jännityksellä odottaa mitä tapahtuu...kas kummaa kortti toimii :)
Kyllä sai kauan tapella, mutta viimein toimii.

Kortti siis toimii pelkkänä korttina.
Eli ei ole pakko ottaa käyttöön maksullista nettipankki sopimusta, jolla voi maksaa itse laskut ( jos laskuja tulee kuussa paljon silloin se kannattaa ).
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Onkohan tuossa jossain ollut kommunikaatioerhe.

PSNässä jos kortti lukittuu, niin se kortti ei lukitu, vaan itse tili. Sille tilille ei voida asettaa korttia 24 tuntiin. Jos taas kortti lukittuu niin, ettei sitä voi käyttää, piste, niin silloin se ongelma on kyllä pankista johtuva.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Noniin, mikä nyt on tilanne tämän Verivied by visa homman kanssa ?
Pitääkö ottaa pois päältä kun ostaa storesta?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Noniin, mikä nyt on tilanne tämän Verivied by visa homman kanssa ?
Pitääkö ottaa pois päältä kun ostaa storesta?

Hmmmm, muistan kuulleeni että pitäis olla pois tuo, tilanne kyl muuttuu varmasti ajan myötä. Kannattaa hakea tietoa silti enemmän tuosta asiasta. Harvinaisen hankala tää OP Visa Electron kylläkin :eek:
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Noniin, mikä nyt on tilanne tämän Verivied by visa homman kanssa ?
Pitääkö ottaa pois päältä kun ostaa storesta?

Vaikka juuri sain toimimaan visa electron kortin, niin en...en tiedä mitään asiasta.
Mun mielestä mun kortille ei loppujen lopuksi pankissa kai tehty mitään rajoituksia, vaikka jotain hämärää siinä oli.

Joka tapauksessa op visa electron toimii.Storesta ostaminen onnistui sitten heti, kun sain kortin toimimaan.
op visa electron toimii myös ilman nettipankki sopimusta, jolla voi maksaa itse omat laskut.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Alle 18-vuotias ei kai voi ostaa omalla Nordean Visa Electronilla tuotteita Storesta? Vai?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

mulla on ongelmana se nordean visa elektronilla että olen laittanut tiedot ja sitten tulee se missä valita summa paljon haluaa, niin valitsen esim 20 ja seuraava sit se kysyy niitä että haluatko tältä kortilta siirtää sen summan lompakkoon. laitan kyllä. sitte iskee ruutuun että siirtoa ei voitu tehdä?? että miksi? rahaa on tilillä ja verkko osto juttu klikattu käyttöön?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Mulla on kans samalainen ongelma mut tiedän syynkin.. kertokaas miten pystyy vaihtaa tota luottokorttia kun on uusi??? eli vanha katos ja nyt tarvis saada toi uusi toimiin storessa. miten sen pystyy vaihtaan? vanha on tietysti suljettu...
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Siis en tiiä.. mulla ainakin sillä vanhalla toimi ihan hyvin.. ihan perus säästöpankin visa.
 
Ylös Bottom