Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

playstation store visa electron

--------------------------------------------------------------------------------

En saa nordean visa electronia toimimaan wallettin täyttämiseen playstation storeen vaikka verkkoostot on päällä verkkopankissa ja oon tarkistanu että kaikki tiedot on oikein kun yritän laittaa billing informationin oikein account managementistä mutta se kumminkin valittaa että the credit card information cannot be updated. Tietääkö ketään miksi ei toimi tai mikä saattaa olla syynä :confused:

Näin olen itse laittanut:
Card Type: Visa (Nordean Visa Electron)
Cardholder's Name: Meikäläinen Matti (Sukunimi Etunimi, eka kirjain iso kummassakin)
Card Number: 1234567890123456 (Kortin numero, lukee kortin etupuolella, kaikki yhteen)
Expires On: 10/10 (Kortin voimassaoloaika, kuukausi vuosi)
Card Security Code: 123 (Kortin kolmenumeroinen digitaalinen numero, sijaitsee kortin takana allekirjoituksen jälkeen)

Osoitteet:
Street Address 1: Esimerkkikuja 1 A (Osoitteeni)
Street Address 2: (Tyhjä)
Street Address 3: (Tyhjä)
City: Espoo (Kaupunkini)
State/Province: (Tyhjä)
Postal Code: 12331 (Postinumeroni)
Country/Region: Finland (Maa)'

Osoitteeni ovat samanlain Residential Addressissa ja nimeni on samanlailla käyttäjän tiedoissa

Mikä mättää???
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Kokeilepa ilman skandeja, ts. vaihdat nimestä/osoitteesta ä:t a:ksi ja ö:t o:ksi.

Vaihdoin itse järjestelmäasetukseni suomeksi, kirjoituskielen suomeksi, kokeilin korvata ö:t o:lla, poistin vanhat laskutustiedot...silti systeemi herjaa korttitietoni vääriksi. Alkaa pikkuhiljaa mutterit kiristymään, kun tekisi mieli tuo Wipeout ostaa. Ja kuten aiemmin mainitsin: rahansiirto toimi itselläni ainakin viime vuonna ja nyt yhtäkkiä lompsaa ei pystynyt rahoittamaan...
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Vaihdoin itse järjestelmäasetukseni suomeksi, kirjoituskielen suomeksi, kokeilin korvata ö:t o:lla, poistin vanhat laskutustiedot...silti systeemi herjaa korttitietoni vääriksi. Alkaa pikkuhiljaa mutterit kiristymään, kun tekisi mieli tuo Wipeout ostaa. Ja kuten aiemmin mainitsin: rahansiirto toimi itselläni ainakin viime vuonna ja nyt yhtäkkiä lompsaa ei pystynyt rahoittamaan...
Oletko kokeillut syöttää tietoja sekä suoraan PS3:lla että PC:n PS Storella?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Oletko kokeillut syöttää tietoja sekä suoraan PS3:lla että PC:n PS Storella?
PC:n storessa minulla on täysin väärät tiedot, kun olen joskus ne vain puolihuolimattomasti heittänyt. Täytyy kokeilla tuossa illemmalla, kunhan kerkeää.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

PC:n storessa minulla on täysin väärät tiedot, kun olen joskus ne vain puolihuolimattomasti heittänyt. Täytyy kokeilla tuossa illemmalla, kunhan kerkeää.
Jos samalla PSN-tunnuksella niihin kirjaudut, pitäisi niissä olla myöskin samat tiedot.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

ei löydy öötä tai äätä :( mutta vois kyl kokeilla että toimiiko PC store :p
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Jess! onnistuin! samoilla tiedoilla joista ilmoitin aikaisemmin. ongelmana oli että olin laittanut väärät koodit ja täytyi odottaa 24h ;)
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Uuden Sampon mokailuista vai? Olen edellisen kerran siirtänyt rahaa lompakkooni onnistuneesti viime vuoden syyskuussa...
Huoh, sama ongelma minullakin , Sampon korteissa jotakin vikaa kun eivät tunnu pelittävän oikeastaan misään. :(

edit: toimii taas, tai ainakin minulla Sampon Visa Electron
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Jollakin oli sama ongelma kuin minulla, mutta en löydä sitä mistään, enkä muista miten asia ratkesi. Tämä on ongelmani:

Sain uuden mastercardin ja kun yritän päivittää sen tietoja USA-storeen, se herjaa, etteivät tiedot ole oikein. En ole luonnollisestikaan koskenut muihin kuin kortin tietoihin. Osoitetiedot ovat edelleen samat. Eurostoreen kortin tietojen päivitys onnistui ongelmitta. Osaakohan joku kertoa mistä on kyse, onko USA-storen käyttöä tiukennettu?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Jollakin oli sama ongelma kuin minulla, mutta en löydä sitä mistään, enkä muista miten asia ratkesi. Tämä on ongelmani:

Sain uuden mastercardin ja kun yritän päivittää sen tietoja USA-storeen, se herjaa, etteivät tiedot ole oikein. En ole luonnollisestikaan koskenut muihin kuin kortin tietoihin. Osoitetiedot ovat edelleen samat. Eurostoreen kortin tietojen päivitys onnistui ongelmitta. Osaakohan joku kertoa mistä on kyse, onko USA-storen käyttöä tiukennettu?

Kirjailin tuntojani tästä 12.08.2008, 20:13 tuonne Playstation Store USA / MC
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Ahaa, eli tuohonko ei ole mitään ratkaisua? Pakkohan siihen on olla, täytyypä jatkaa tutkimista.

On, vaihda pankkia.

Me vaihdettiin Sampopankista -> OP. Samalla vaihtu MC -> Visaan. Tänään aloin testimielessä kokeileen, mitenkä Visa pelittää. Oh the tears of joy. 50 taalaa tuli ängettyä rahaa US-storeen. Ainoa mitä muutoksia tein MC nähden oli se että vaihdoin Visan tiedot sinne (kortin numerosarja,voimassaoloaika ja varmistusnumero).

Hyvin pelittäää :)
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Sain viime viikolla Visa Electronin ja sitten kun sain (eilen) sinne rahaa, niin kokeilin (aamulla) ostaa Stardust HD:tä ihan Suomen Storesta (jonka takia myöhästyin koulusta), mutta se valittaa että on jotain väärin täytetty. Selailin threadia ja joku kertoi että 24h lukko tulee jos säätää liikaa ja sitten että pitäis Nordean sivuilta jotain hyväksyä. Kun aluks tais mennä nimi väärinpäin ja muutaman kerran kokeilin että nyt on varmaan se 24h lukko. Tosin ei se sanonut mitää lukosta, vaan kertoi vaan et tarkistas tietojas.
Ja entä mistä se 3 tai 4 numeroinen koodi otetaan? Kortin takana oleva 3 numeroinen koodi vai kortin sarjanumeron (mikä onkaan) 4 viimeistä numeroa?
Ja kortille on laitettu pankin papereihin että saa maksaa kaupassa ja netissä, mutta minulla on ikää 14, joka tietysti myöskin on pankin papereissa, että vaikuttaako se jotenkin ostamiseen? Kiitoksia jo etukäteen vastauksista :)
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Ja entä mistä se 3 tai 4 numeroinen koodi otetaan? Kortin takana oleva 3 numeroinen koodi vai kortin sarjanumeron (mikä onkaan) 4 viimeistä numeroa?
Se kolminumeroinen CSV-koodi on nimenomaan ne kortin takana olevat 3 numeroa.

Ja kortille on laitettu pankin papereihin että saa maksaa kaupassa ja netissä, mutta minulla on ikää 14, joka tietysti myöskin on pankin papereissa, että vaikuttaako se jotenkin ostamiseen?
Voi olla, että se vaikuttaa. Etenkin jos ikäsi PSN-profiilissa on myös 14. Alle 18-vuotiaat kun eivät Storesta voi ostaa.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

...ja sitten että pitäis Nordean sivuilta jotain hyväksyä.

Ongelma on luultavasti siinä ettei korttiasi ole rekistöröity verkkomaksamispalveluun. Oletettavasti sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia koska olet alaikäinen, tästä syystä sinun täytyy täyttää lomake jonka löydät Nodean konttorista tai osoitteesta www.nordea.fi Jos vanhempasi voivat haltioida korttiasi verkon kautta niin pyydä heitä asettamaan kortillesi oikeudet käyttää verkkomaksamispalvelua. (Asetuksen löydät verkkopankissa kohdassa Kortit / Verkkokäyttö)


Alaikäisen kortinhaltijan kortin rekisteröityminen palveluun (Lomake)

Jos olet alaikäinen (11-17 -vuotias) Visa Electron kortinhaltija tai voit rekisteröidä korttisi verkkomaksamispalveluun erillisellä rekisteröimislomakkeella. Voit täyttää lomakkeen halutessasi valmiiksi kotona, mutta palvelu voidaan rekisteröidä kortillesi vain Nordean konttorissa. Ota mukaan konttoriin ainakin toinen edunvalvojasi. Toiselta edunvalvojaltasi on tällöin oltava valtakirja.


Rekisteröityminen on maksutonta.
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Se kolminumeroinen CSV-koodi on nimenomaan ne kortin takana olevat 3 numeroa.

Voi olla, että se vaikuttaa. Etenkin jos ikäsi PSN-profiilissa on myös 14. Alle 18-vuotiaat kun eivät Storesta voi ostaa.
Minulla kyllä on Master Account jossa iäksi on merkitty varmaan 23v tms. Pitää kuitenkin kokeilla huomenna kun tuo 24h jäähy lähtee pois. Mutta kiitoksia taas sinulle =)
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Eipä suostu vieläkään lisäämään rahaa :mad: Mikäköhän vikana? Onko tuolla osoitteella väliä paljonkin että pitääkö se kirjoittaa isolla vai miten? Laitoin siihen ison alkukirjaimen ja sitten välin ja talon numeron yhteen. Otin myös sen 3-numeroisen koodin kortin takaa. Kenelläkään mitää neuvoja?
 
Vastaus: PS3 Store ja luottokortit

Eipä suostu vieläkään lisäämään rahaa :mad: Mikäköhän vikana? Onko tuolla osoitteella väliä paljonkin että pitääkö se kirjoittaa isolla vai miten? Laitoin siihen ison alkukirjaimen ja sitten välin ja talon numeron yhteen. Otin myös sen 3-numeroisen koodin kortin takaa. Kenelläkään mitää neuvoja?
Store-aiheisesta FAQista lainattua:
Q: Miksi Store ei hyväksy korttini tietoja?
A: Tarkista, ettei nimi- tai osoitetiedoissasi ole skandinaavisia merkkejä. Jos on, korvaa ne a/o-merkeillä. Huom! Luottokortin numero on syötettävä ILMAN vällyöntejä, eli esim. 4920123412341234.
 
Ylös Bottom