Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Terve kaikille. Taidan olla samassa veneessä..

Yritin ensiksi siirtää rahaa lompakkooni Nordean Visa Electronilla. Ei onnistunut. Sitten yritin siirtää isäni OP:n Visalla, sekään ei onnistunut, kummassakin tapauksessa pystyi todentamaan kortit. Onko nyt niin, että Store on niin ''sekaisin'', että ei tuolla oikealla Visallakaan pysty tuota tekemään, vai voisikohan johtua siitä ettei kortti ole PS3 tilinhaltijan (eli minun) nimissä, johon en kyllä usko, koska kummiskin hyväksyi kortin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Yritin ensiksi siirtää rahaa lompakkooni Nordean Visa Electronilla. Ei onnistunut. Sitten yritin siirtää isäni OP:n Visalla, sekään ei onnistunut, kummassakin tapauksessa pystyi todentamaan kortit. Onko nyt niin, että Store on niin ''sekaisin'', että ei tuolla oikealla Visallakaan pysty tuota tekemään...
Tähän on parikin syytä. Ensinnäkin Nordean Visa Electronit eivät tällä hetkellä toimi Storessa ollenkaan. Toisekseen eilinen jenkkien aiheuttama ostoryntäys pisti Storen korttitodennusjärjestelmän polvilleen ihan muuten.
Due to extremely high demand for the Call Of Duty World at War, Killzone 2 and Burnout Paradise map packs, released today on PlayStation Store, some people are encountering problems when adding billing details to their Store account or funds to their PlayStation Wallet.

We are working to resolve this situation as soon as possible. In the meantime, if you have been affected by this issue, we recommend that you wait until tomorrow before attempting to purchase content from the Store or until we can confirm that the problem has been resolved.

Apologies for any inconvenience caused and many thanks for your patience whilst we work on a fix. Well let you know as soon as we have more news.
Yritä siis myöhemmin uudestaan käyttäen nimenomaan sitä OP:n korttia.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Onko kellään mitään tietoa tulevatko Visa Electronit toimimaan storessa enää ollenkaan ja jos tulevat, milloin tämä tapahtuu? :confused::eek:
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Onko kellään mitään tietoa tulevatko Visa Electronit toimimaan storessa enää ollenkaan ja jos tulevat, milloin tämä tapahtuu? :confused::eek:
On todettu melkoisen useasti jo, että ongelma koskee vain Nordean VE-kortteja. Korjausaikataulu ei ole tiedossa (koska ei SCEE tuollaisia asioita julkisesti muutenkaan kerro), mutta totta kai vika halutaan saada korjattu mahdollisimman pian.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Minulla on myös tililtä mennyt 7e katevarauksina, kun olen yrittänyt ostaa sieltä tavaraa ja näitä rahoja ei ole palautunut. Onko mahdollista saada näitä rahoja takaisin. Tonne tukeen en viiti soittaa, kun maksaa 0,79e/min. Pitää kait sitten kirjoittaa sähköpostia. :(
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Minulla on myös tililtä mennyt 7e katevarauksina, kun olen yrittänyt ostaa sieltä tavaraa ja näitä rahoja ei ole palautunut. Onko mahdollista saada näitä rahoja takaisin.
Katevaraukset poistuvat itsestään jonkin ajan kuluessa. Ei siis vaadi mitään toimenpiteitä sinulta.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

yritan laitaa,tiedot uudestaa mutta,ei anna laitaa niitä, liityykö toi,siihen nordea ongelmaa
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

yritan laitaa,tiedot uudestaa mutta,ei anna laitaa niitä, liityykö toi,siihen nordea ongelmaa
Yritätkö laittaa nimenomaan sen saman Nordea Visa Electronin tiedot uudestaan vai jonkin muun kortin? Sitä Nordean Electronia on ihan turha yrittää tässä vaiheessa. Ei se siitä rupea maagisesti toimimaan, vaikka kuinka moneen kertaan kortin tiedot syöttää.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit

Kannattaisikohan ketjun otsikko vaihtaa väliaikaisesti muotoon:

PlayStation Store ja luottokortit (paitsi EI NORDEA:n kortit, jotka EIVÄT toimi)
ja palauttaa takaisin sitten, kunhan Sony ja Nordea saavat taas homman pelaamaan. (lue: Nordea ei Sony)

Itse olen OP:n palveluksessa ja ihmetttelen suuresti, MISSÄ vika on, mutta IMO,
Nordea ei ole osannut tehdä mitään "oikein" milloinkaan.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Uskomatonta, ettei OP:n Visa vieläkään toimi. Onko muilla vieläkin samoja ongelmia?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Uskomatonta, ettei OP:n Visa vieläkään toimi. Onko muilla vieläkin samoja ongelmia?
Jos yrität liian montaa kertaa (eli yli 5 kertaa) saman vuorokauden puolella syöttää korttitietoja, menee kortti väliaikaisesti lukkoon. Odota vähintään 24 tuntia ja yritä vasta sitten uudestaan.

Juuri hetki sitten siirsin sekä Sampon että OP:n Visaa käyttäen suomalaiselle PSN-tililleni rahaa onnistuneesti. Eli Account information -> Transaction Management -> Add funds.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Ok, kiitos infosta. Onkohan mitään väliä, ettei luottokortti ole minun henkilökohtainen? Vaikka osoite ja sukunimi ovat samat kuin PS3 accon haltijalla (eli minulla)

Viime vuoden puolella oma Nordean Visa Electron vielä toimi onnellisesti.. voi niitä aikoja :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Minulla kyllä toimii ja on toiminut koko ajan.
Tässä alkaa agre nousemaan pintaan. Tosiaan yhden kerran olen aikaisemmin siirtänyt rahaa silloin ei ollut mitään ongelmia, nyt loputon kamppailu :'[

E: Ahaa, nyt otinkin pelin, painoin confirm purchase vaikka lompakossa oli 0e (jonne koko ajan yritin siirtää rahaa) ja se onnistui! Yritin tuota samaa eilen, silloin kyllä ei onnistunut - valitti ettei lompakossa ole rahaa. Jee \o/
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Mitenkä on Nordeanin Mastercardin kanssa? Täs on nyt yli 3 päivää venailtu ja mitään ei tapahdu.. Alkaa hermot mennä jo täs touhus. CoD:in map pack2:sta oon yrittäny ostaa, mutta ei pysty niitä fundsei siirtää. Errorii tulee jne.

Onko niin et mastercard ei toimi ollenkaan? Tiedot on syötetty muutamaan kertaan uudelleen mut eipä auta.


=> jaahas.. Nyt sitte menin poistamaan luottokorttitiedot ja koitin syöttää ne uudelleen mutta nyt se ei sitte edes huolinu niitä tietoja takaisin :D Tällästä tänään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Onko niin et mastercard ei toimi ollenkaan? Tiedot on syötetty muutamaan kertaan uudelleen mut eipä auta.
Kyllä Mastercardin pitäisi toimia. Tod.näk. ongelmana tässä on se, että Storessa tulee nyt ruuhkan tms. takia virhe, ja sitten ihmiset syöttävät liian monta kertaa korttitietonsa uusiksi (sen sijaan, että vaan yrittäisivät myöhemmin uudelleen) ja kortti menee sen vuoksi lukkoon. Siitä ei pääse yli kuin odottamalla kärsivällisesti vähintään 24 tuntia _ilman yhtään yritystä syöttää korttitietoja_.

PS. Aina kun saatte jonkin virheilmoituksen tai virhekoodin, ottakaa se tarkkaan ylös ja kertokaa. Sen perusteella on yleensä PALJON helpompi auttaa kuin geneerisellä "ei se toimi" -valituksella.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

PS. Aina kun saatte jonkin virheilmoituksen tai virhekoodin, ottakaa se tarkkaan ylös ja kertokaa. Sen perusteella on yleensä PALJON helpompi auttaa kuin geneerisellä "ei se toimi" -valituksella.

Jos en väärin muista niin se error koodi tais olla 80023102. Lueskelin kans netistä niin muillakin tota samaa probleemaa niin odottelen nyt rauhassa huomiseen asti ja katsotaan sitten uudelleen. Toivottavasti lähtis nyt sitte toimimaan...
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

jos laitaa posti pankin kortin, niin pitääkö siinä aktivoija joku vaiu toimiikos se suoraan ?, ja se sitten tehdään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom