Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuostakin listasta saa kyllä kissojen ja koirien kanssa hakea niitä "oikeita" pelejä, täynnä niitä 10 minuutin "elämyksiä".
Uuden tekniikan perässä menen ja houkutus olisi iso ostaa vaikka pelkän haihäkin takia, mutta ei tässä ole mitään järkeä. 450e lasit, 60e kamera, 90e parit movet, 40e lataustelakka (Gigantin hinnat) ja tarjolla ei ole varteenotettavia pelejä oikeasti kenellekään, kuin 1-3kpl. Julkaisupelit on julkaisupelejä, mutta kun ei ole mun silmiin osunut ihan oikeasti varteenotettavia pelejä tulevaisuudestakaan juurikaan.
Onko kauppiaat ilmoitelleet yömyynneistä, saatika lasien olevan noudettavissa? Täällä ollut toistaiseksi hiljaista.
Tuskin varmaan yömyyntiä erikseen on. Toki Verkkiksen 24h kioskista voisi saada yölläkin. Itse olen varautunut ajelemaan huomenna verkkokauppaan toiveikkaana ja olen hieman kyllä pettynyt (tilattu heinäkuun alussa) jos en tällä viikolla settiä saa. Muut tuotteet vielä verkkiksessä keltaisella, mutta uuden kameran pallura on muuttunut vihreäksi vaikka tuotteita on varattu minulle edelleen 0/1.
Onko kauppiaat ilmoitelleet yömyynneistä, saatika lasien olevan noudettavissa? Täällä ollut toistaiseksi hiljaista.
Omatkin lasit ovat saapuivat, mutta nyt muutto edessä eikö noihin nyt ole aikaa paneutua, niin laitoin myynti osastolle. Privaa vaan jos kiinnostaa, move kapulat mukaan.
Kiitos.. kaiken mun valittamisen jälkeen päästiin hintatasolle et minäkin sorruin. Kuten sanoin aikaisemmin, olen tekniikan aallonharjalla ratsastaja, mutta täss en näillä hinnoilla nähnyt järkeä. Nyt näin kun tuli järkihintaan.![]()
VR-lasit tarjoavat siis paljon enemmän kuin vain pelit. Kannattaa katsoa peiliin ja pohtia, mitä sinä haluat laseilta. Jos vastaus on pelata pelejä, älä hanki.