Miqz
Active Member
Mulla samanlainen, ja ”sovitinpallukat” myös normiohjainten lataamiseen samalla asemalla. Hyvä ja edullinen ratkaisu.PlayStation®Move Charging Station
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla samanlainen, ja ”sovitinpallukat” myös normiohjainten lataamiseen samalla asemalla. Hyvä ja edullinen ratkaisu.PlayStation®Move Charging Station
2 sellaista tarvii missä on valopallo päässä. Niitä pienempiä joissa tattiohjain, ei tarvi.Höh.. Minulla on siis 2xmovekapula ja 2xse pienempi movekapula. Isot ottaa edes pikkusen virtaa sisään, mutta nuo pienet täysin kaput. Mitä kapuloita ja monta tarvitset vr:n kanssa ? Mietin vain, että mitä akkuja ja monta täytyy metsästää.
Niitä ns. Navi-ohjaimia ei PSVR:n kanssa onneksi tarvita. Ja omatkin kapulat tuntuivat aluksi elottomilta, mutta kun vaan tarpeeksi pitkään laturissa piti, kyllä ne siitä virkosivat.Höh.. Minulla on siis 2xmovekapula ja 2xse pienempi movekapula. Isot ottaa edes pikkusen virtaa sisään, mutta nuo pienet täysin kaput. Mitä kapuloita ja monta tarvitset vr:n kanssa ? Mietin vain, että mitä akkuja ja monta täytyy metsästää.
Se Iniesta-sovellus oli kyllä todellinen antikliimaksi. Se oli käytännössä vain lyhyt teaserpätkä.Onko joku kokeillut noita VR ELOKUVIA noilla laseilla? Huomasin jonkun Dokumentin Andres Iniestasta niin laitoin sen eilen latautumaan kun ilmainen oli.
Tuo Littlstar sovellus on kans kokoelma jotain. Muistaakseni sekin on ilmainen.Se Iniesta-sovellus oli kyllä todellinen antikliimaksi. Se oli käytännössä vain lyhyt teaserpätkä.
Jonkin verran olen YouTubesta VR-videoita katsonut sekä tietysti Littlstar-sovelluksella ehtaa aikuisviihdettä. Oikein tehtynä se näyttää kyllä, umm, varsin vaikuttavalta.
Littlstarissa on useita eri kanavia, joissa on jollain tahdilla vaihtuvaa sisältöä. Mutta se tärkein juttu siinä on se oman VR-sisällön käyttäminen USB-medialta eli nk. Sideloading. Sitä varten löytyy ihan viralliset ohjeetkin.Tuo Littlstar sovellus on kans kokoelma jotain. Muistaakseni sekin on ilmainen.
Hmm.. Koskeeko tuo myös sitä V2:sta ? Itse aion sen ostaa, koska HDR tv.Huomisesta alkaen PSVR hintaan 299 € + verot ym.
Lähde: https://uploadvr.com/psvr-gets-official-100-90-price-drop/
Kyllä.Hmm.. Koskeeko tuo myös sitä V2:sta ?
Yes, the new RRP applies to the revised PS VR headset. Look for “CUH-ZVR2” on the box or website listing, or check with the retailer, to make sure it’s the new version.
Näköjään jo VPD:n hinnoissa. 299€ V2... Ostoon menee..Kyllä.
No vähemmän johtohässäkkää, ”integroidut” kuulokkeet ja säätimet visiirissä. Tärkein syy päivitykseen oli kuitenkin HDR läpivienti, joka oli harmittava puute alkuperäisessä.Onko täällä joku jo päivittänyt tuohon uuteen versioon? Onko siinä jotain ihan merkittävää eroa?
Mietin vain onko sillä minkäänlainen vaikutus kuvaan tuolla HDR läpiviennillä jos pelaa ihan perus HD telkulla?No vähemmän johtohässäkkää, ”integroidut” kuulokkeet ja säätimet visiirissä. Tärkein syy päivitykseen oli kuitenkin HDR läpivienti, joka oli harmittava puute alkuperäisessä.
Mietin vain onko sillä minkäänlainen vaikutus kuvaan tuolla HDR läpiviennillä jos pelaa ihan perus HD telkulla?
Eli ei ole järkeä päivittää. Samasta syystä mä pelaan edelleen perus pleikkarilla koska se photorealistinen grafiikka joka Pro mallissa on mahdollista vaatii 4K teeveenEi minkäänlaista![]()
Jep ei, mutta jos on UHD 4K/HDR10 telkkari, niin silloin tuo on todella tärkeä, ei tarvi enää harrastaa kaapeleiden vaihtelua. Ja tällähän ei ole mitään vaikutusta itse PSVR:n toimintaan, siihen uusi malli ei tuo mitään uutta/parannusta.Eli ei ole järkeä päivittää. Samasta syystä mä pelaan edelleen perus pleikkarilla koska se photorealistinen grafiikka joka Pro mallissa on mahdollista vaatii 4K teeveen