Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oletteko huomanneet niitä 299 e hintoja niistä V2-laseista missään muualla kuin VPD:ssä?
Farpoint, Moss, Dirt Rally, GT Sport ja F1 time trialOlisko porukalla antaa mitään hyviä pelisuosituksia tuolle PSVR:lle? Tietenkin isoimmat ja kovimmat pelit onkin jo tiedossa, kuten RE7, Doom VFR ja Superhot mutta mitäs muuta tuolla löytyy ja mitä kannattaa testailla, kunhan tässä tämän viikon aikana lasit saapuu postista.![]()
Farpoint, Moss, Dirt Rally, GT Sport ja F1 time trial, Skyrim, Wipeout Omega Collection nyt ainakin alkuun.
Voi pelata ilman, mutta jos hommaat aimin niin saat Doomistakin enemmän irti.Mites tuo Farpoint, kuinka paljon siinä menettää jos ei omista sitä Aim Controlleria? Tai pystyykö sitä edes pelaamaan ilman?
Skyrim tai Moss on seuraava VR peli minkä ostan.![]()
Tuo Moss kiinnostais kyllä, kun kehuttu kovasti. Skyrim ei oikeen oo ikinä kiinnostanu muutenkaan.
Onkos kukaan tuota Apex Constructia testannu? Entäs mitkä on parhaita kauhupelejä tuolle tai onko niitä muita, kuin tuo RE7?![]()
Apex Construct: https://www.konsolifin.net/arvostelu/tervetuloa-tulevaisuuden-tukholmaan-apex-construct
Moss: https://www.konsolifin.net/arvostelu/taianomainen-matka-virtuaalitodellisuuteen-moss
Ja kauhua vaikka The Inpatientin muodossa: https://www.konsolifin.net/arvostelu/pako-mielisairaalasta-the-inpatient
Ja Statik kannattaa tsekata sekä The Invisible Hours.
Minä oon Apexia pelannut!Onkos kukaan tuota Apex Constructia testannu? Entäs mitkä on parhaita kauhupelejä tuolle tai onko niitä muita, kuin tuo RE7?![]()
Parisen tuntia pysty illalla pelaileen ja heti ekasta pelistä alko tulla tosi huono olo. Sääli, koska oli kyllä aika hieno fiilis seisoskella sisällä pelimaailmassa.![]()
Millä peleillä testasit? Joku peli voi herkälle tuoda ongelmia, kun taas toinen peli ei. Siedätyksellä voi myös olla oma roolinsa, jolla ajaa itsensä sisään virtuaalitodellisuuteen.
Pieni pahoinvointi alussa kuuluu asiaan. Kannattaa yrittää siedättää niinkuin Nisu sanoo. Redditin puolella puhutaan termistä ”VR legs”, eli siedättämällä olen itsekin saanut vapaan liikkuvuuden toimimaan ilman pahoinvointia. Pieniä annoksia ja aluksi fps peleissä (Farpoint, Doom, RE7, Skyrim) asteittainen kääntyminen päälle. Flipperin pelaaminen on aika staattista seisoskelua pöydän edessä, sillä on hyvä totuttautua. Pinball fx2 vr on ollut kovissa tarjouksissa tämän tästä ja on hintaansa parempi peli!Joo ei tämä vr oikeen ollu mua varten. :/ Parisen tuntia pysty illalla pelaileen ja heti ekasta pelistä alko tulla tosi huono olo. Sääli, koska oli kyllä aika hieno fiilis seisoskella sisällä pelimaailmassa.Jos joku haluaa testailla miten oma pää kestää vr niin mää voisin noi härpäkkeet laittaa samantien eteenpäin.
Pikkuhiljaa tosiaan pitää totutella, ja varoituksena että ainakin itsellä alkoholi ei toiminut yhtään "potan" kanssa, sitä kannattaa ehkä välttää. Farpointtia koitin pelata kitaten samalla kaljaa niin oli pakko lopettaa (pelaaminenItsellä ei heti alussa tullut pahoinvointia, mutta toisella kerralla tuli. Vähän joutuu kyllä tottelemaan ja pitämään taukoja.