Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla on telkkarin alla, n. 50cm korkeudessa (telkkari siis tasolla). Pelaan sohvalla istuen n. 2m päässä. Hyvin on toiminut, ei ole ihan hirveän tarkkaa onneksi.
Ni miksipä se pitäisi olla tvn päällä jos pelaa silmikko naamalla
Mahtaako enää pelkkiä move pelejä olla edes?
On näköjään olluna hyvä menekki tai hintavirhe Italian Amazonilla sillä nyt on Move ohjaimien hinta pompsahtanut lähemmäs 90 euroon. Onneksi ehdin tilata. Sain vielä iloisen viesti, että alkujaan ennustettu 10 tammikuuta saapumisaika muuttuukin 28 joulukuuksi. Sopiiha tuo. Toivottavasti joku muukin ehti tilata![]()
Mistä muuten saisi hyvän ja suht edullisen lataustelakan move ohjaimille? Vai miten jengi lataa kapukkansa?
Vai miten jengi lataa kapukkansa?
Käytän vuoden 2010 Move=ohjaimia ja lataan ne Sonyn silloisella lataustelakalla. Oma virtalähde ja aina on täyteen ladatut odottamassa.
Ei tartte. Itse ostin tällaisen https://www.verkkokauppa.com/fi/product/5231/hksjk/Hama-Quadruple-Charging-Station-lataustelakka-PS4, mutta näkyy olevan poistomyyty ainakin verkkokaupasta. Ajaa asiansa.tarvitseekos ne vanhat mini-usb move kapulat laturiksi konsolin tai pc:n, kun ainakin sixaxis ja ds3 ohjaimet ps3:lla tarvitsevat.
nuo move kapulat onkin niitä uudempia micro-usb versioita, PS4 aikana julkaistuja.Ei tartte. Itse ostin tällaisen https://www.verkkokauppa.com/fi/product/5231/hksjk/Hama-Quadruple-Charging-Station-lataustelakka-PS4, mutta näkyy olevan poistomyyty ainakin verkkokaupasta. Ajaa asiansa.
nuo move kapulat onkin niitä uudempia micro-usb versioita, PS4 aikana julkaistuja.
PS4 ohjaimet ja move kapulat voi lada ihan mistä usb lähteestä tahansa
noniin no sittenhän se.Siitä en tiedä minä aikana ovat julkaistu, mutta mini-usb:llä on liitäntä. Tässä telakassa siis micro-usb liitännät ohjaimille ja mini-usb paikat move patukoille ja itsellä sen mukaiset vempaimet.
Itteäki kiinnostelis tuo mega packi telialta. Mietin vaan, että kannattasko tilata move ohjaimien sijaan se aim controller+firewall bundle (olis cdonissa 59,95e) tällä hetkellä. Räiskintä peleihin toi sopisi.
Itse tein semmoisen ratkaisun, että tilasin ebayn kautta duol micro usb piuhan. Eli se kiinni puhelimen laturiin ja saat molemmat kepulat latinkiin.Tuli nyt sit tilattua mega pack telialta. Kävin myös ostamassa prismasta move kapulat ja nää ilmeisesti ne uusimmat eli micro usbilla lataus. Luin pakkauksesta ettei olis mukana lataus johtoja. Kätevin varmaan ois joku telakka mut en etsimisen jälkeen löytänyt ainuttakaan joka sopisi yhteen tän uuden version kanssa. Jos jollakin tulee vastaan niin saa vinkata!