pelle
Well-Known Member
Kyllä tuossa on tainnut smooth turning olla alusta asti, voin olla väärässäkin. Edelleenkään toista movea ei käytössä mikä on käsittämätöntä kun ottaa huomioon että navi controller on. Keneltä tuo löytyy ihan oikeasti. Dualshockin voi ottaa vasempaan käteen, ohjata tatilla ja oikeassa kädessä move. Tämä on taas ihan oikeasti että mitähän v*ttua. No dualshockilla ehkä nyt pystyy jo normaalisti pelaamaan tätä, kai?
Itse valitsen aina movet dualshockin sijaan vr-peleissä nykyään. Omat kädet pelissä mukana lisää immersiota niin paljon. Ovat nyt kuitenkin päivittäneet tuota ohjaussysteemiä valitusten takia että ehkä se toinenkin move tulee sieltä. Ennen sitä ei kyllä lähde ostoon näillä eväillä. Peli kyllä kiinnostaa, sen verran tuota on kehuttu, taistelusysteemi dark soulsmainen vaikkakin suht yksinkertainen. Grafiikka parasta vr:ää ja musiikit huikeat. Tämä siis mitä lukenut pelaajien kommentteja
Just tuli golem pelattua läpi ja hyvin tuota pelasi ds+move kombolla. Istuen kun kuitenkin pelasin niin siinähän se ohjain lepää reiden päällä.
Arvosteluiden perusteella olin varma, että tämä vetää hermot kireälle sillä mä olen aika paska lukemaan vihollisten liikkeitä hyökkäysten suhteen ihan joka pelissä ja tämän kohdalla oikein korostettiin sitä kuinka paljon tässä tulee kuolemaan.
Pituudeksikin on sanottu 8-10 tuntia joten olin taas ihmeissäni kun taisin kuolla vain kuudesti ja aikaa meni hiukan alle viis tuntia.
Tuon jälkeen palasin kyllä vielä tutkimaan kaupunkia ja keräilemään kamaa.
Tarina valitettavasti loppui taas sellaiseen "jatkoa odotellessa" lopetukseen ja olen aika varma ettei sille jatkoa saada.
Varsinkin vr devaajien kannattaisi oikeasti muistaa se, että ensivaikutelman voi tehdä vain kerran ja se ensivaikutelma tämän kohdalla oli paska ohjaus ja 40e hintalappu.
Nythän tämä maksaa 25e ja ohjaus on ihan toimiva.