Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStationVR 2 - Yleinen pelikeskustelu

Itsellä kanssa löytyy sweetspot helposti ja viimeistään tuon silmien asentokalibraattorin jälkeen.
Ongelmaa enemmänkin että ne valuu pelailun alussa vaikka kuinka olisi kireällä ja joutuu jonkun ajan päästä nostella ja hieman kiristellä lisää niin se sitten hieroutuu lopulliseen asentoon missä pysyy tarkkana. Tai ehkä se on minun naama mikä valuu?
Tiedä tuosta mutta näin meillä.
 
Kyllä ne mullakin hieman valuu, mutta niin vähän, että esim gran turismoa pelatessa tuon huomaa vaan siitä kuinka vaikka autoa valitessa tekstissä on pieni chromatic aberration efekti, mutta ajaessa ei huomaa mitään.
 
Lapsille (ja itselle) olis tarkoitus ostaa nyt synttärilahjaksi tai viimeistään jouluksi. Olen kyllä katsellut muutamat arvostelut itse laitteesta kuten myös parhaista peleistäkin, mutta mitkäs teidän mielipiteet on ps vr pelien parhaimmistosta ja ylipäätään pelivalikoimasta tällä hetkellä?
 
Tuli pitkästä aikaa tehtyä uus vr video. Tai oikeastaan kaksi sillä pleikan sharefactory ei suostu rendaamaan yli tunnin mittaista projektia.
No minkä takia siinä sitten on maksimi projektin pituus 80 minuuttia.
Nyt jäi kahdeksasta minuutista kiinni ettei kaikki mahtunut yhteen videoon.
Dyschronia on myös nyt mun vuoden peli, mutta se on niin pienen porukan mieleen ettei se varmaan ketään muuta edes kiinnosta.



Saints & sinners chapter 2: retribution 00:00
Organ quarter 06:00
Afterlife VR 08:40
Dyschronia chronos alternate 10:27
Red matter 2 13:08
Hubris 16:08
Crossfire: sierra squad 19:38
Another fisherman's tale 24:18
The last worker 26:04
Budget cuts ultimate 28:40
Altair breaker 31:54
Synapse 36:14
Awesome asteroids 40:10
VR skater 41:05
Zombieland headshot fever 44:17
Green hell 46:36



Walkabout minigolf 00:00
Kizuna Ai: touch the beat 02:24
Unplugged: air guitar 05:20
Ragnarock 10:37
 
Viimeksi muokattu:
Lapsille (ja itselle) olis tarkoitus ostaa nyt synttärilahjaksi tai viimeistään jouluksi. Olen kyllä katsellut muutamat arvostelut itse laitteesta kuten myös parhaista peleistäkin, mutta mitkäs teidän mielipiteet on ps vr pelien parhaimmistosta ja ylipäätään pelivalikoimasta tällä hetkellä?
Pelivalikoima on tavallaan suppea vielä toistaiseksi, mutta siellä on jo joitain helmiä ehdottomasti.

Sellaisia massiivisia AAA-pelejä on toistaiseksi todella vähän, mutta pienempiä julkaisuja on jo aika kiva valikoima ja tuntuu kasvavan tasaiseen tahtiin. Enkä oikein tiedä ovatko AAA-rymistelyt välttämättä edes sitä parasta VR-materiaalia. VR on yhä oikeastaan täysin uusi alusta ja sillä loistavat helposti täysin erilaiset kokemukset kuin mitä perinteiset pelit tarjoavat. Vaikkapa Puzzling Places, jossa kootaan 3D-palapeliä, on minusta hyvä esimerkki miten VR taipuu niin moneen yllättävään suuntaan. Vain taivas (ja ehkä vähän kehittäjien mielikuvitus/rahoitus/kyky ;)) on rajana.

Toki fantastisesti toimivista perinteisistäkin peleistä, jotka nousevat VRn ansiosta uudelle tasolle, on jo hyviä esimerkkejä, eli en nyt tyrmää sitä puolta todellakaan, mutta VR:n puolella pätevät minusta vähän eri säännöt alustan luonteen vuoksi ja voi löytää paljon hienoja pelejä, joista ei kokeilematta osaisi kuvitellakaan kuinka hyviä ja "uudenlaisia" ovatkaan.
 
Jahas ja nyt on sama "jos ostit hellsweeperin ennakkoon niin peru se" sirkus menossa ihan kuten green hellin kanssakin, koska peli ilmeisesti on hieman sumea.
Gamertag vr pitää jopa quest versiota paremman näköisenä, koska se on tarkempi. Mitä siitä, että sokeakin näkee videolta kuinka helvetin ruma se on psvr2 versioon verrattuna.

No minäpä tästä menen pelaamaan after the fallia...psvr1:lla. Oh the horror. Silmät vuoraa verta jo pelkästä ajatuksesta :D
 
This is a rather long message but please bear with us.

Firstly, we would like to address the early reviews we've received regarding the graphical quality of Hellsweeper VR on PSVR2. We genuinely appreciate your candid feedback and understand the concerns raised.

We apologize for the shortcomings, and we'd like to offer some insight into the challenges we faced. As many of you know, our journey with Hellsweeper began more than 3 years ago, with the conceptual phases spanning over 3.5 years. The pandemic threw a curveball our way, significantly slowing our progress due to the shift to remote work and the associated communication barriers.

**The key factor as to why the graphical quality is not as good as it should be was down to a decision we made at the start of development to use what is known as the Standard Pipeline in Unity.** Many of the technological improvements such as foveated rendering have occurred in another pipeline (Universal Render Pipeline - URP). While the VR landscape enjoys many such beneficial tech these days that enables developers to utilize higher fidelity graphics, this was very much experimental, less stable and reliable years ago, and the frenetic and fast paced action of Hellsweeper made it difficult for us to work with it. This decision was rooted in our belief that action and gameplay are the heart and soul of Hellsweeper.

**With that said, teams change and adapt, and we are committed to making this shift in a future update.** It was regretfully something we could not prioritize at launch given how deep in the development cycle we already were, and with an already existing focus on developing the mechanics and gameplay in mind.

Another point we’d like to address is the blame directed towards Unity as suggested by some. Recent criticisms of Unity, especially after their pricing announcement (which, for the record, we are also against), have muddied the waters. In truth, our challenges with adapting Hellsweeper VR to PSVR2 were largely independent of Unity.** It boiled down to the unfortunate timing of PSVR2's announcement during our development phase and our subsequent decision-making. In this, we are blaming ourselves more than anybody. **

**We want to reassure you that our commitment to improve the graphics for PSVR2 remains unwavering. Those who have known us since our Sairento days will know that we listen to the community and are tenacious in our dedication to constantly improve our games.** While I don’t wish to over promise on timelines, we have 2 phases planned out for graphical improvement patches within the next 3-6 months. This was always part of our roadmap.

**Some of you might wonder why we chose to release the game despite being aware of the graphical discrepancies for the PSVR2 version. **The answer is a complex mix of obligations and strategic decisions. In truth, our QA with Sony only ended barely a week ago and while we were very optimistic at the start, we realized towards the end that a lot of compromises had to be made to fulfill the vision we had for Hellsweeper VR and to be able to support crossplay across the different devices with varying graphical fidelities. As such, we resolved to first release the combat-centric Hellsweeper experience we envisioned and follow up with graphical updates post-release.

**To our PSVR2 players**: If you're eager for an exhilarating spiritual successor to Sairento and can look past the current graphical limitations, dive in now. But if top-tier graphics are integral to your experience, please bear with us a little longer.

In closing, I want to express our deepest gratitude for your support and understanding. We're in this for the long haul, and your feedback and support propel us forward.

Crafted with love,
Mixed Realms Team

Mixed Realmsin ulostulo Hellsweeperin PSVR2 grafiikan tasosta tuossa ylempänä. Tämähän on sama kuin case Switchback. Peli ulos ja sit parannellaan grafikoita puoli vuotta. Tuo laskuri on korjattu nyt. Peli saatavilla
 
On kyllä itkemistä taas tuosta Hellsweeperistä. Vituttaa oikein lukea noita että älkää ostako peliä. Ostin, vaikka valitettiin grafikoista. Sen verran malttamaton olen ja kauan odottanut tätä peliä. Pienellä testailulla oikein hyvää menoa mutta grafiikat on tosiaan PSVR1 tasoa. Onneks en ite oo grafiikkahoro niin ei mikään ylitsepääsemätön este ole heikompi kuvanlaatu itselle. Pelaan mitä pelaan ja sitten kun tulee grafiikka päivitys tuntuu varmaan paremmalle. Eihän se peli sieltä kirjastosta kuitenkaan mihinkään katoa.
Mutta tosiaan varmaan kannattaa odotella grafiikka päivitystä näin niinkuin yleisesti.
Jännä miten taitaa kaikissa näissä Unity moottori peleissä olevan näitä grafiikka ongelmia.
Ja Green Hell oli mun mielestä ihan hyvän näköinen ei mulla sen suhteen ollut mitään ongelmaa
 
Ressasta ihan kunnon pelikuvaa.
Valitettavasti tässä on sama homma kuin orkkiksen quest versiossa eli kierrepotkujen aikana kamera hyppää thirdperson kuvakulmaan.
 
After the fall olikin saanut ihan kivasti lisää sisältöä tässä kuukausien aikana.
Viimeksi pelasin psvr1 versiota silloin kun boulevard kenttä lisättiin ja nyt pelattavana oli vielä downtown, subway ja hospital kentät.
Horde kenttiäkin näytti olevan nykyään kolme yhden sijasta.
Jatkossa sitten tuleekin pelattua psvr2 versiota kun sen kanssa ilmeisesti siirtyy kaikki kamat kunhan pelaa intron läpi.

En tiedä oliko tekoäly kaveritkin nykyään parempia vai olinko vaan tottunut siihen kuinka hyödytön se tekoäly kaveri oli sierra squadissa sillä tässä tyypit tappoi porukkaa aika hyvää tahtia.
Noista uusista kentistä sain myös pari violettia levykettä vaikka pelasin helpoimmalla ja toisesta tulikin holo tähtäin uziin joten siitä tuli oikeasti hyvä ase.
 
Red Matter ykkönen saa PSVR2 version 5. lokakuuta. Ilmainen päivitys omistajille.

- 4K textures
- Revamped controls
- Foveated Rendering
- Smooth 90fps with no reprojection
- Free upgrade for PSVR1 owners
 
Red Matter ykkönen saa PSVR2 version 5. lokakuuta. Ilmainen päivitys omistajille.

- 4K textures
- Revamped controls
- Foveated Rendering
- Smooth 90fps with no reprojection
- Free upgrade for PSVR1 owners
No kaipa tuon sitte vois pelata kolmannen kerran läpi.
 
Red Matter ykkönen saa PSVR2 version 5. lokakuuta. Ilmainen päivitys omistajille.

- 4K textures
- Revamped controls
- Foveated Rendering
- Smooth 90fps with no reprojection
- Free upgrade for PSVR1 owners
Hieno homma! Tämä jäi suorittamatta PSVR1 aikoina ja tällaista päivitystä olen haaveillut tulevan.
 
Aikanaan PSVR:lle julkaistu Paper Beast sai nyt kunnollisen PS5/PSVR2-version. PSVR-version hankkineille tää kustantaa vain 4,95 euroa. Jos peliä ei entuudestaan omista, Plus-jäsenille julkaisutarjoushinta on 19,96 e ja kaikille muille 24,95 e. Ja tätä tosiaan voi nyt pelata myös ihan ilman virtuaalipäähinettäkin. PS.Blogin linkissä tarkempaa tietoa tämän Enhanced Editionin parannuksista ja muutoksista.

 
Vaikka project wingmania koskevan psblog uutisen perusteella saa kuvan, että koko peli on pelattavissa vr moodissa niin redditin mukaan siinä on vain kuusi vr tehtävää.
 
Kivana yllätyksenä waltz of the wizard tarjoaa ilmaisen päivityksen.
Maksoin tuosta muistaakseni aikoinaan n.10e ja nyt tämä ilmeisesti sisältää ihan kunnon pelaamistakin jonkinlaisten luolastojen muodossa kun psvr1 versio oli lähinnä eri asioiden ja taikojen testaamista siellä tornissa ja jo silloin tämä oli mun mielestä hintansa arvoinen.
 
Kyllähän tässä varmaan aika moni psvr2 peli ois menny ostoskoriin, mutta eiköhän noita ala jossain vaiheessa valua ps+ extraan. Se vähän jarruttelee noiden pelien ostoa. Humanity taitaa olla ainut psvr2 peli, joka on nähty extrassa ja sekin tuli day1 sinne. Jospa niitä alkaa valua extraan, kun psvr2 täyttää vuoden.
 
Ylös Bottom