Dragonfly
KonsoliFIN Alumni
Grafiikasta kanssasi samaa mieltä. Näyttää miltä näyttää. Pokemon pelit eivät ikinä ole olleet graafisesti kovin kummoisia ja Switch on jo vanha sotaratsu. Silti ne ovat olleet hauskoja ja viihdyttäviä pelejä.Itse olen valtava Pokémon-fani, mutta ymmärrän kyllä teknisen suorituksen kritiikin. Sen sijaan sitä en ymmärrä lainkaan, miksi sillä on niin monelle merkitystä. Peli ei näytä parhaalta mahdolliselta - mitä sitten? Sen sijaan siinä on aivan loistava uusi Pokémon- ja hahmokaarti ja ennen kaikkea musiikit (pääsarjan kaikkien aikojen top3 soundtrack mielestäni), ja valtaa määrä quality of life -parannuksia. Voitaisiinko keskittyä pelin hyviin puoliin, joita kyllä riittää, sen sijaan että linkattaisiin palstat täyteen bugivideoita?
Sen sijaan näin räikeitä bugeja kun tässäkin on, niin kyllä ne on hyvä tuoda ilmi. Ihan vaikka ostoa harkitsevien tietoisuuteen. Se ei tee pelistä suoraan huonoa, mutta kyllä siinä saattaa itse kukin miettiä, että pitäisiköhän sittenkin ostaa peli vasta ensimmäisten korjaavien päivitysten jälkeen.
Viimeksi muokattu: