Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Prince of Persia: The Lost Crown

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nepa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siis yli 2 miljoonaa pelaajaa, ei myytyä peliä.
Lisäksihän ubi laittoi lost crownin tehneen studion lihoiksi jo lokakuussa joka kertoo kaiken tarpeellisen pelin menestyksestä niiden silmissä.
Aivan sama kuinka tuo viesti juhlii niitä yli kahta miljoonaa pelaajaa.

Siis yli 2 miljoonaa pelaajaa, ei myytyä peliä.
Lisäksihän ubi laittoi lost crownin tehneen studion lihoiksi jo lokakuussa joka kertoo kaiken tarpeellisen pelin menestyksestä niiden silmissä.
Aivan sama kuinka tuo viesti juhlii niitä yli kahta miljoonaa pelaajaa.
Joo totta, sitä en tosiaan tiedä että onko tämä joidenkin palveluiden kautta pelattavissa. Nimeomaan sitä mietin tuossa että onko takki kääntynyt vai onko vain sanahelinää. Toiveissa olisi että mieli olisi muuttunut, koska peli on loistava.

Joo totta, sitä en tosiaan tiedä että onko tämä joidenkin palveluiden kautta pelattavissa. Nimeomaan sitä mietin tuossa että onko takki kääntynyt vai onko vain sanahelinää.
On kai tämä alusta asti ollut Ubisoft+ tilauspalvelun kautta pelattavissa, joten 2 miljoonaa pelaajaa ei varmastikaan tarkoita 2 miljoonaa myytyä peliä, mutta ei sen toki tarvitse tarkoittaakaan.

Reilusti yli kaksi miljoona myytyä kappaletta. En tiedä onko Ubisoft nyt kääntänyt takkia jatko-osan suhteen vai puhuvatko tuossa vain muista Prince of Persia projekteista.

Minulle tuli myös mieleen tuosta twiitistä, että olisikohan jatkoa oikeasti tulossa? Toivon todella että tulisi, koska täällä tykättiin myös todella paljon pelistä. Tosin minulla on vielä se lisäosa pelattavana, mutta silti.

Minulle tuli myös mieleen tuosta twiitistä, että olisikohan jatkoa oikeasti tulossa? Toivon todella että tulisi, koska täällä tykättiin myös todella paljon pelistä. Tosin minulla on vielä se lisäosa pelattavana, mutta silti.
Sama täällä. Mulle tuo itseasiassa kertoo jo ihan suoraan että jatkoa on luvassa. Pelille vai jotain muuta mutta prinssi palaa. Toivottavasti ymmärsin tuon oikein ja saatais uusi peli vaikka pelle jo kertoo tuossa aika hyvät syyt miksi voi jäädä haaveeksi. Aika ilkeä twiitti jos sieltä ei mitään tule

Ihan selvää hehkutustahan tuo on jonkinlaiselle jatkolle. Ihan sama onko sitä tulossa vaiko ei ja mitkä ne realiteetit ovat, tuota viestiä ei oikein mitenkään muuten voi tulkita kuin että "tästä lähtee".

Voihan se toki meinata vain sitäkin että pelaajia tulee varmasti vielä enemmänkin, eli tulee johonkin tilauspalveluun tai vastaavaan ihan pian. Se ei tosin kauheasti lämmitä jos pelille tai IP:lle jatkoa odottaa.

Ylös Bottom