Minä olen vähän myöhässä tämän kanssa, mutta tuli tämä eilen korkattua kun Gigantista lähti melkein ilmaiseksi. Mä tuskastutti, että ostanko tämän Switchille vai PS5:lle. Päädyin kuitenkin Switchiin, kun ajattelin, että tämä voisi toimia kivasti myös käsikonsolimuodossa. Ja toimiihan tämä.
Parasta tässä on se, kun säntäilee sinne sun tänne. Välillä menee aivot sekaisin, kun ei pysty päättää, että mihin suuntaan lähtisi seuraavaksi. Mutta sehän vissiin näissä metroidvanioissa on vissiin vähän niin kuin tapa. En ole aikaisemmin vanioita pelanut, mutta ehkä nyt tarvii tutustua niihin paremmin. Joskus jopa unohdan, että tämä ei ole mikään 3D-seikkailu, ja yritän päästä taustalla olevasta ovesta sisään. Ehkä tuo jää joskus pääkoppaan muistiin.
Tässä on vielä kivana plussana vaikeustasot, joita voi muuttaa juuri itselleen sopivaksi. Easyllä mennään vielä, ja tämä on tuntunut sopivalta. Vähän kyllä pitää niitä väistöjä harjoitella, kun eka bossi alkoi jo tuottaa vähän ongelmia.
Tämä peli kyllä osoittaa, ettei pelin tarvitse aina olla mikään AA-pläjäys ollakseen hyvä. Harmi, ettei pelaajat oikein lämmenneet tälle, kun peli ei oikein myynyt kunnolla, ja studiokin pistettiin kiinni. Todella harmi, koska tämä on oikeasti hyvä peli.
PS. Sargon näyttää niin coolilta Warrior Within skinissä! Ja nyt takaisin eksymään. Toivottavasti tämä into kantaa loppuun saakka. Voi ehkä tulla pieni ähky, kun tämä on vissiin saanut ilmaisia päivityksiä, ja joku lisäosa on myös ostettava. Ei sekään kovin kallis ole, joten ei tämä seikkailu ole ainakaan hinnalla pilattu.