Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro
No no ei mun Rangers sentään mikään p*askajoukkue ole, vaan tulevaisuuden huippujoukkue johon kannattais pelaajien siirtyä...

Kannattais varmaan aloittaa alusta extremellä, eihän masterin voitto tunne miltään hardilla;) Ja extremellä siihen saakin tehdä hiukan hommia!
Ohops...Mun sensurointi vähän epäonnistu,mutta ei se mitään...

Asiaan:Siis eihän ne pelaajat tule joukkueesees,jos oot jumittunu kolmosdivariin.Yritäppä sitten kakkosessa niin luulen,että mieli muuttuu.Ja onhan se sun Rangers p*skajoukkue(nyt onnistu) nyt.

Niin ja kyllä mie taidan aloittaa Masterin uudestaan extremellä. Tosin PESsin pelailut jää vähemmälle,kun THPS4 tulee pe/ma.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
eikös x-port maksa ~35 että ei niitä ihan ilmatteeksi saa.. :(

No niin tietysti, mutta tuossa nasescobar sanoi että on tilaamassa X-portin kuitenkin. Mieluummin minäkin maksan 35 X-portista eikä tarvi ees ostaa enää koskaan yhtään muistikorttia kuin 19 pelkistä PES2-cheat-levystä. Jos ja kun siis PC usb-liitännällä löytyy. Pointti oli että X-portin omistajille tuosta levystä ei mitään hyötyä ole.
 
Kyllä masentaa kun kaverit vaan selittää kuinka helppo peli on hardilla. Itse jauhan normalilla ja silti voitot on työn ja tuskan takana. Tämä on ensimmäinen PES pelini ja lähinnä tämän takia hommasin PS2:n. Peli on todella huikea vaikkakin pelaajien juokseminen toisinaan näyttää siltä että aivan kuin heitä sattuisi selkään (vaikka tällä ei olekkaan varsinaista merkitystä noin pelin kannalta). Nyt vaan täytyy toivoa että oppisin itsekkin joskus pelaamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Kyllä masentaa kun kaverit vaan selittää kuinka helppo peli on hardilla. Itse jauhan normalilla ja silti voitot on työn ja tuskan takana. Tämä on ensimmäinen PES pelini ja lähinnä tämän takia hommasin PS2:n. Peli on todella huikea vaikkakin pelaajien juokseminen toisinaan näyttää siltä että aivan kuin heitä sattuisi selkään (vaikka tällä ei olekkaan varsinaista merkitystä noin pelin kannalta). Nyt vaan täytyy toivoa että oppisin itsekkin joskus pelaamaan.

Pelaamalla sitä oppii!
 
Kannattaa pelata heti vaikeimmalla tasolla niin oppii nopeiten. 5 tähteähän on aika helppo taso, mutta extreme tuntuu sopivan vaikealta!

Aikoinaan ISS Evoa opettelin tosiaan pelaamaan heti vaikeimmalla tasolla, tulihan aluks kunnon selkäsaunoja, mutta nopeesti oppii pelaamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Kyllä masentaa kun kaverit vaan selittää kuinka helppo peli on hardilla. Itse jauhan normalilla ja silti voitot on työn ja tuskan takana. Tämä on ensimmäinen PES pelini ja lähinnä tämän takia hommasin PS2:n. Peli on todella huikea vaikkakin pelaajien juokseminen toisinaan näyttää siltä että aivan kuin heitä sattuisi selkään (vaikka tällä ei olekkaan varsinaista merkitystä noin pelin kannalta). Nyt vaan täytyy toivoa että oppisin itsekkin joskus pelaamaan.

hehe, sama juttu. Pelasin ensimmäisen seasonin master leaguessa easyllä ja nousin heti kakkos divariin, mutta se oli niin helppoa easyllä, että vaihoin normalille. Normalilla taas voitot olivat niin niukassa, että suurinpiirtein yksi viidestä pelistä voitin tai pelasin tasan ja loput hävisin. Nyt tosin on lähteny pelitaidot hieman nousuun, tai no kyllä vieläkin häviän reilusti jolleki oman divarin kärkipään joukkueille, mutta samalla tasolla olevat (siis sijoituksissa) voitan ja pelaan tasan melkeen joka kerta.

Vinkki: kannattaa opetella pelaamaan raaaauuuuhaaallliiiisesti, eli ei koko aikaa juosku nappi pohjassa hyökkäyksessäkään ja syöttelyita aika paljon, sillä konstilla ainakin mulla lähti pelaamis taso kohoamaan.
 
Ja sekin on hyvä opetella, että osaa riplata ja kävellä hitaasti. Varsinkin oikein tiukassa hyökkäystilanteessa on hyödyksi nopeat käännökset, kun joka puolelta tulee miehiä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Kyllä masentaa kun kaverit vaan selittää kuinka helppo peli on hardilla. Itse jauhan normalilla ja silti voitot on työn ja tuskan takana. Tämä on ensimmäinen PES pelini ja lähinnä tämän takia hommasin PS2:n. Peli on todella huikea vaikkakin pelaajien juokseminen toisinaan näyttää siltä että aivan kuin heitä sattuisi selkään (vaikka tällä ei olekkaan varsinaista merkitystä noin pelin kannalta). Nyt vaan täytyy toivoa että oppisin itsekkin joskus pelaamaan.
Enpä miekään ole ennen tätä pelaillut mitään jalkapallo-peliä PS2:lla,joten eka kerta mulleki. Pelasin ensin cuppeja,jonka jälkeen siirryin Masteriin.Aloitin hardilla:toisena kautena nousin kakkoseen.Kakkosessa pelasin about 20 peliä+kaikki cupin pelit(voitin).2 tappiota,muutama tasuri ja lopun voittoja.
Kolmen viikon jälkeen taso on extreme(takana tosin vasta yksi peli,tasapeli).Joillaki menee kauemmin sisäistää peli,joillakin vähemmän.Riippuu kuinka paljon on pelejä pelannut. Yleensä opin pelit suht koht nopeesti,mutta ko. pelissä oli vähän ongelmia aluksi,mutta siitä se sitten lähti...
 
No niin. Rupeehan tästä jotain tulemaan. Suurin ongelma näytti olevan väärä kuvakulma :) Vaihdoin widen päälle niin johan rupesi hyökkäyksessä miehet löytymään ja puolustuksessa syötöt katkeamaan. Kerrassaan mahtava peli. Ei tunnu millään tulevan kahta samanlaista ottelua. Nyt takaisin pelaamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro
Mun mielestä jo 3 divisioonassa (Extreme taso) niin tuomari jättää viheltämättä selviä "rankkupotkuja", kaksi kertaa pääsin pelissä yksinläpi ja kummallakin keralla vastustajan maalivahti kamppas kädellään mun pelaajan joka oli jo tekemässä maalia, mutta eipä tullut rankkua.

Ja sit että mä en saa ketään hyviä pelaajia mun Rangersiin, vaikka on se punainen merkki että pelaajan voisi saada. Tarjosin Deislerille 500 pojoo, vaikka se pyytää vaan 200, mutta ei kiinostanut Deisleria kumminkaan tulla. Sama asia oli myös Mostovoin kohdalla, jolle tarjosin kolminkertaista summaa pyyntöön nähden. Oon vähän niinkuin juuttunut 3 divisioonaan (3 kautta). Sen verran tosin pitää puolustella itteäni, että kun aloittaa Rangersilla niin freeplayer-lista on aivan säälittävä verrattuna muihin joukkueisiin!

Tää on ihan selkeä juttu, ei niitä vähänkään parempia pelaajia tosiaan saa kirveelläkään 3.divari jengiin. Ja eritoten ihan turha yrittää hankkia 1.divarin (punaisia) miehiä joukkueeseensa ennekö on itse noussut 1.divariin. Sillä ei ne sieltä lähde kuin uskomattomalla säkällä. Hommahan toimii siten että 3.divariin signaat itsellesi vapaita kavereita. Siis jätkiä ketkä ei pelaa missään seurajoukkueissa. 2.divariin noustessa voi jo alkaa 2&3.divarin jannuja alkaa ostelemaan. Sitten kun 1.divariin nousu koittaa niin voi alkaa tekemään tarjouksia Vieiroista ja Zidaneista. Mutta sen sanon vaan että vaikka pelaisi 1.divarissa ei ole mitään takuita siitä että Super-Tähtiä saisi ostettua helpolla.

PS. Joo ei ole tosiaan helpointa Rangersilla puurtaminen kun Free Players -poolin pelaajat on tosi rojuja. Mutta kyllä se siitä kun hommaat esim siitä listasta minkä jokunen aika sitten tänne laitoin niin parit pelaajat niin johan alkaa luistamaan. Itse tällä hetkellä johdan 1.divaria Rangersilla 8:lla pisteellä ja puolet kaudesta pelattu. Eli ei se Rangersillakaan nousu mahdotonta ole. Peliä peliä vaan :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
No niin. Rupeehan tästä jotain tulemaan. Suurin ongelma näytti olevan väärä kuvakulma :) Vaihdoin widen päälle niin johan rupesi hyökkäyksessä miehet löytymään ja puolustuksessa syötöt katkeamaan.
Kuvakulmalla on aika merkittävä osuus näissä peleissä.Itekki pelasin eka oletus-kameralla,mutta Shabanin arvostelun jälkeen vaihdoin widen : peli parani huomattavati.
 
Vapaita pelaajia

Nää jutut on jo saattanu olla mut ku ei jaksa tarkistaa aikaisemmista kirjoituksista ni laitettakoon se nyt tähän vielä niille jotka haikailevat edullisista pelaajakaupoista. Siis jos haluu vapaita pelaajia ML:een niin kannattaa pelata kaikki cupit (European, American) läpi joista saa näitä legendaarisia joukkueita. Niiden pelaajathan on ilmaista riistaa pelaajamarkkinolla. Ite hommasin saman tien Englannin joukkueesta viskisieppo, kaljan kittaaja Gazzan. Siinä vasta urheilija minun makuuni! Lisäks kun läpäisee tän Training moden kaikki tehtävät FANTASTIC pisteillä ni ML:een vapautuu 7 uutta pelaajaa esim. viiksillä varustettu valkoinen afromies, Valderama.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
Tää on ihan selkeä juttu, ei niitä vähänkään parempia pelaajia tosiaan saa kirveelläkään 3.divari jengiin. Ja eritoten ihan turha yrittää hankkia 1.divarin (punaisia) miehiä joukkueeseensa ennekö on itse noussut 1.divariin. Sillä ei ne sieltä lähde kuin uskomattomalla säkällä. Hommahan toimii siten että 3.divariin signaat itsellesi vapaita kavereita. Siis jätkiä ketkä ei pelaa missään seurajoukkueissa. 2.divariin noustessa voi jo alkaa 2&3.divarin jannuja alkaa ostelemaan. Sitten kun 1.divariin nousu koittaa niin voi alkaa tekemään tarjouksia Vieiroista ja Zidaneista. Mutta sen sanon vaan että vaikka pelaisi 1.divarissa ei ole mitään takuita siitä että Super-Tähtiä saisi ostettua helpolla.

Niin sehän on oikeestaan vaan ihan hyvä juttu ettei pysty ostelemaan heti hyviä pelaajia. Nyt mun Rangers näyttää siltä että eiköhän 2 divisioonaan nousta, kahden viimeisen pelin maalisuhdekin on 9-1 ja sarjassa ollaan tokana.

Jotenkin tuntuu siltä että silloinkun menee huonosti, niin silloin on vaikeata kääntää joukkue nousuun, eli siis vähän kuin oikeasti joukkue menee kipsiin(tai Minä;)), ja sit kun saa muutaman hyvän pelin alle niin sit pelaaminen on helppoa kuin mikä, vaikka tuntuu että pelais aivan samallalailla kuin tappio putkessa.
 
Saman oon huomannu pelin aikanakin, hallitsin peliä ihan suvereenisti, mutta heti ku parista harhasta vastustaja pääs kolkuttelemaan tolppia niin ne vetäs ihan hullun hurmion päälle ja meinattiin siinä kyllä miestä viedä.
Tein siihen vielä yhen niitin nii kyllä siinä kavereilta henkinen selkäranka katkesi lopullisesti. :)
 
Suomen maajoukkue

Miltäs Litti&kumppanit näyttää?Pelissähän on loistava joukkuekuva ennen matsin alkua.
 
Re: Suomen maajoukkue

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Miltäs Litti&kumppanit näyttää?Pelissähän on loistava joukkuekuva ennen matsin alkua.

Kyllähän ainakin kaukaa katsottuna pelaajat näyttävät melko oikeilta, Litin takatukka, Nurmelan Zidane-tyylinen kalju jne ovat mukana. Muutamilla pelaajilla on vähän vääränlainen tai -värinen tukka, kuten esim. Johanssonilla ja Kuqiakin joutui muokkaamaan hieman tummemmaksi :)

Pasanen puuttuu kokonaan, pitäis varmaan kattoa CM:stä statsit ja luoda.

Joulukuussa tulevasta WE6: Final Evolutionista on tullu ekat kuvat ja videot (taas japanilaisia hemmotellaan :( ):
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/01.jpg
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/02.jpg
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/03.jpg
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/04.jpg
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/05.jpg
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/06.jpg
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/07.jpg
http://www.videogamerx.net/gamenews/461/08.jpg

Videoita 2 kpl (jos linkki toimii):
http://www.kcetsfinest.netfirms.com/newwe6fe.htm

Nyt on näköjään nimet paidoissa. Ja peliin tulee online-toiminto jolla voi ladata päivityksiä netistä. Ei siis verkkopeliä vielä, eikä tietoa tuleeko tuollaista päivitysmahdollisuutta edes PES3:een, tosin itseäni ei edes kiinnosta. Mitä iloa niistä Konamin virallisista päivityksistä on, kun ei niissä kuitenkaan niitä lisenssejä ole.
 
Re: Re: Suomen maajoukkue

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Nyt on näköjään nimet paidoissa. Ja peliin tulee online-toiminto jolla voi ladata päivityksiä netistä. Ei siis verkkopeliä vielä, eikä tietoa tuleeko tuollaista päivitysmahdollisuutta edes PES3:een, tosin itseäni ei edes kiinnosta. Mitä iloa niistä Konamin virallisista päivityksistä on, kun ei niissä kuitenkaan niitä lisenssejä ole.
Ja pallokin on muuttunut "viralliseksi":)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
En usko että toi edes tulee Eurooppaan. Tai ei sitä koskaan tiedä, mutta aika rahastukselta näyttäis.

Ei tämä tulekaan. Se on vain tämä normaali tapa kun japanilaiset tekijät tahtovat antaa omilleen viimeisen ja parhaan version kaikista WE-peleistä. Seuraava julkaisu tuon jälkeen on Winning Eleven 7, joka sitten taas jalostuu (toivottavasti sanan varsinaisessa merkityksessä) Euroopalle PES3:ksi ja sen jälkeen Japanissa taas Winning Eleven 7: Final Evolutioniksi.

Tässä saadaan taas kuolata WE6FE:tä ja WE7:ää piiitkän aikaa (vuoden verran) ennen kuin on seuraavan pal-version aika :(

prawn: japskiversioissa on tyypillisesti adidaksen vermeet ja euroopassa sponssina toimii umbro. Toi mm-kisapallo oli jo alkuvuodesta julkaistussa WE6:ssa.

Pro: miten mulla on sellanen tunne ettei Pasasta ole myöskään Ajaxissa? No, taidan sitten olla väärässä, kai se siellä vaihtopenkillä sitten on. Mutta kohta on Littikin siellä kunhan saan X-port rosterit laitettua :)
 
Ylös Bottom