Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heinz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jeah. Nyt kun on Vicecity juoneen liittyen koluttu läpi niin voi taas palata PES2;n pariin. tuli toinen Master liiga mestaruus (hard) ja alkaa kuviot olla hallussa. Mutta kyllä välillä PES2:n kanssa menee hermot kun pallo pomppi ilmapallon tavoin vastustajalle ja omat pelaajat katsovat idioottimaisesti kun tietokone tekee maalin. On sitten sekin ihme tapahtunut että meikäpoika hajotti Dualshokin. Saatanan Celtic pieksi mun Barcelonan Master liigassa 3-0 ihan vammasilla maaleilla, niin kyllä lensi ohjain nätisti seinään!! No onneksi oli pikaliimaa. niin ei tarvinut kukkaroa ruveta kaivelemaan.:) Ai niin, kyllä mä ainakin oon aina digipadilla pelannu. Eihän sillä tatilla saa nopeita ja tarkkoja juttuja tehtyä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ensimmäinen pettymys: omia seurajoukkueita ei voi tehdä.

Ei hemmetti! Eikö tosissaan voi tehdä omia seurajoukkueita!! Olin ajatellu et vihdoin pääsee tahkoomaan Englannin Valioliigaa ProEvo:ssa kun tekee valioliiga jengit ite!!!

Pystyiskö sen kiertää siten et muuttaa kaikki pelis olevat seurajoukkueet valioliiga joukkueix, onx tarpeex seurajoukkueit ja pystyyx näillä itte tehdyillä joukkueilla pelata sitten sarjaa?
 
Ite oon tehny Fiorentinan päälle Auxerren!

Ajattelin tehdä myös bocan, riverin, palmeiraksen ja vascon päälle jotkut euro-joukkueet.

Jos joku on tehnyt hjk:n...niin pelaajien statsit olisivat minulle taivaan lahja.:D :D :D
 
Tietääkö kukaan muuten löytyykö netistä option fileä mihin olis tehty valmiiksi jo Valioliiga? Jos löytyis niin sitten viimeistään X-port olis pakko ostos.
 
Kuuluis laitepuolelle mutta kun täällä taitaa ne parhaat asiantuntijat olla..niin mitkä liikkeet tota x-porttia myy ja mihin hintaan??:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nasescobar
Kuuluis laitepuolelle mutta kun täällä taitaa ne parhaat asiantuntijat olla..niin mitkä liikkeet tota x-porttia myy ja mihin hintaan??:confused:

Ainakin Videopelidivari MYI, mutta näköjään tuote on mystisesti hävinnyt luettelosta. Myös Konsolinet on vähän lupaillut tuon tulevan myyntiin.

Edit: nyt löytyy myös konsolinetistä ja hinta vain 35e. Tilaukseen meni.
 
No niin tulihan sitä vihdoin noustua Master Liigassa 1.divariin (Vaikeustaso=Extreme). Nyt olen 10 peliä pelannut ykkösessä ja hieman on alkanut ihmetyttämään pari seikkaa. Voitin 2.divarin 11 pisteellä eli kohtalaisen ylivoimaisesti. Hävisin kauden aikana 2 ottelua. Onnistuin kaatamaan mm. Realin, Intterin, Barcan, Parman, Lazion jne. Eli periaatteessa joukkueiden taso pysyi täysin samana 1.divariin noustessa. Vielä kun tuli hankittua ennen kauden alkua muutamia varsin kelpoja pelaajia kuten Chilavert, Gammara, Vieira, Effenberg ja Wiltord. Oletin tietenkin kun kausi taas lähtee 1.divisioonassa käyntiin meno jatkuu samaan malliin kuin kakkosessakin. Mutta yllätys olikin melkoinen kun 10:stä ensimmäisestä pelistä olen kerännyt vain 18 pistettä (4-voittoa ja 6-tasapeliä). Peli tuntuu jostain syystä todella vaikealta. Tämä vaikuttaisi suurimmaksi osaksi johtuvan siitä että koneen pelaajat pelaavat entistä kovempaa peliä 1.divarissa. Välillä meinaan tuntuu kaatuvan miestä kuin heinää. Ja mikä oudointa kone tuntuu pääsevän näistä sikailuista kuin koira veräjästä. Monet kerrat on suu loksahtanut auki ihmetyksestä kun koneen pelaaja ramppaa takaapäin jaloille ja peli senkun jatkuu :eek: Eli mitenkäs on onko kukaan muu tehnyt tällaista havaintoa että peli vaikeutuisi 1.divariin noustessa? Vai olenko minä taas tulossa hulluksi ja vahvemman lääkityksen tarpeessa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
koneen pelaajat pelaavat entistä kovempaa peliä 1.divarissa. Välillä meinaan tuntuu kaatuvan miestä kuin heinää. Ja mikä oudointa kone tuntuu pääsevän näistä sikailuista kuin koira veräjästä. Monet kerrat on suu loksahtanut auki ihmetyksestä kun koneen pelaaja ramppaa takaapäin jaloille ja peli senkun jatkuu

Itelläni tota on kans tapahtunu jonku verran vaikka divisioona oli 3 (nyt nousin sentään kakkoseen :) ) ja taso vain normal. Monta selvää vaparia/rankkaria on jääny saamatta.
 
Mun mielestä jo 3 divisioonassa (Extreme taso) niin tuomari jättää viheltämättä selviä "rankkupotkuja", kaksi kertaa pääsin pelissä yksinläpi ja kummallakin keralla vastustajan maalivahti kamppas kädellään mun pelaajan joka oli jo tekemässä maalia, mutta eipä tullut rankkua.

Ja sit että mä en saa ketään hyviä pelaajia mun Rangersiin, vaikka on se punainen merkki että pelaajan voisi saada. Tarjosin Deislerille 500 pojoo, vaikka se pyytää vaan 200, mutta ei kiinostanut Deisleria kumminkaan tulla. Sama asia oli myös Mostovoin kohdalla, jolle tarjosin kolminkertaista summaa pyyntöön nähden. Oon vähän niinkuin juuttunut 3 divisioonaan (3 kautta). Sen verran tosin pitää puolustella itteäni, että kun aloittaa Rangersilla niin freeplayer-lista on aivan säälittävä verrattuna muihin joukkueisiin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro
Mun mielestä jo 3 divisioonassa (Extreme taso) niin tuomari jättää viheltämättä selviä "rankkupotkuja", kaksi kertaa pääsin pelissä yksinläpi ja kummallakin keralla vastustajan maalivahti kamppas kädellään mun pelaajan joka oli jo tekemässä maalia, mutta eipä tullut rankkua.

Ja sit että mä en saa ketään hyviä pelaajia mun Rangersiin, vaikka on se punainen merkki että pelaajan voisi saada. Tarjosin Deislerille 500 pojoo, vaikka se pyytää vaan 200, mutta ei kiinostanut Deisleria kumminkaan tulla. Sama asia oli myös Mostovoin kohdalla, jolle tarjosin kolminkertaista summaa pyyntöön nähden. Oon vähän niinkuin juuttunut 3 divisioonaan (3 kautta). Sen verran tosin pitää puolustella itteäni, että kun aloittaa Rangersilla niin freeplayer-lista on aivan säälittävä verrattuna muihin joukkueisiin!
Eihän ne pelaajat mihinkään p*askajoukkueeseen haluu lähtee.Yritin hankkia Crespon kauden päätyttyä (nousin kakkoseen),eipä tullu.Noh,yritin uudestaan, kun olin muistaakseni kakkosen toisena,niin johan poika pomppas joukkueeseen.Täytyy myöntää,että hiukan kyllä tarjousta paransin joukkueelle.

Harmittaa vaan,kun vaikeustasoa ei voi nostaa kesken kauden extremelle.Alkaa hardi tuntuu jo vähän liian helpolta.
 
Jihuu :D :D x-port pitää laittaa välittömästi tilaukseen!!!

Näytti tulleen konsolinettiin myös PES2 cheats:
"PES2-Cheatsilla saat kaikki oikeat pelaajien nimet ja statistiikat Englannin valioliigasta! Lisäksi voit valita loputtomat rahat ja saat kaikki mahdolliset joukkueet käyttöön!"...19 erskii.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Itelläni tota on kans tapahtunu jonku verran vaikka divisioona oli 3 (nyt nousin sentään kakkoseen :) ) ja taso vain normal. Monta selvää vaparia/rankkaria on jääny saamatta.

PES2:n tuomarityöskentely on täysin linjatonta, selvästi enemmän kuin PES1:ssä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nasescobar
"PES2-Cheatsilla saat kaikki oikeat pelaajien nimet ja statistiikat Englannin valioliigasta! Lisäksi voit valita loputtomat rahat ja saat kaikki mahdolliset joukkueet käyttöön!"...19 erskii.

Niin noi kaikki (paitsi ehkä loputtomat rahat) ja paljon muuta saa kyl ihan ilmaseks jos vaan hommaa ton x-portin. Tietty sellasille joilla ei ees oo tietokonetta mihin x-portin hommata, toi on ihan hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Eihän ne pelaajat mihinkään p*askajoukkueeseen haluu lähtee.Yritin hankkia Crespon kauden päätyttyä (nousin kakkoseen),eipä tullu.Noh,yritin uudestaan, kun olin muistaakseni kakkosen toisena,niin johan poika pomppas joukkueeseen.Täytyy myöntää,että hiukan kyllä tarjousta paransin joukkueelle.

Harmittaa vaan,kun vaikeustasoa ei voi nostaa kesken kauden extremelle.Alkaa hardi tuntuu jo vähän liian helpolta.

No no ei mun Rangers sentään mikään p*askajoukkue ole, vaan tulevaisuuden huippujoukkue johon kannattais pelaajien siirtyä...

Kannattais varmaan aloittaa alusta extremellä, eihän masterin voitto tunne miltään hardilla;) Ja extremellä siihen saakin tehdä hiukan hommia!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Niin noi kaikki (paitsi ehkä loputtomat rahat) ja paljon muuta saa kyl ihan ilmaseks jos vaan hommaa ton x-portin. Tietty sellasille joilla ei ees oo tietokonetta mihin x-portin hommata, toi on ihan hyvä.

eikös x-port maksa ~35 että ei niitä ihan ilmatteeksi saa.. :(
 
Ylös Bottom