Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2 kokemuksia

No nyt tuli ainakin selväksi final evoluutionit.

kattelinkin että näyttää peliasut paljon hienommilta. Onhan noita Adikaksella pelaavia joukkueita paljon enemmän kuin Umbron paidoilla.

On se tosiaan siellä vaihtopenkillä...
 
Ai saatanan sitä fiilistä mikä oli tänään kun vedin kaveria vastaan 2-2 tilanteessa Beckhamilla 32 metristä vaparin maaliin. Oli niin jumalattoman komeaa katseltavaa ja tuuletin aivan sairaasti. En muista niin hienoa fiilistä minkään pelin mistään kohdasta.

Olen muuten huomannut että tuomarilinja on sitä sun tätä, sillä eräs kaverini pelaa todella rumaa peliä ja tuntuu että välillä hänelle ei vihelletä mitään. Toinen paska juttu on että joskus laitapuolustajat ottavat roolinsa vähän turhan vakavasti, sillä vaikka keskeltä olisi tulossa hyökkääjä läpi ja toppari on ties missä, niin laitapakit eivät liikauta evääkään asian korjaamiseksi kunnes pallo on jo suunnilleen maalissa. Joka tapauksessa huikea peli.
 
Noissa roolittamiskysymyksissä voi olla vastuksena pelaajille sopivat pelipaikat.
Huomasin saman ku laitoin omf jätkän puolustavaks keskikentäks, eihän se ukko meinannu pysyä alhaalla missään vaiheessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Lueskelin ISSextereme.comista että PES2 olisi tulossa Eurooppaan Cubelle helmikuussa :)

Onko tuo nyt varma? Aio(i)n ehkä ostaa PS2:n tuon pelin tähden.
 
Hyvä juttuhan se olisi, jos Cubelle tulisi, mutta ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa... Ja ainakin minulle PESin pelaaminen Cuben ohjaimella olisi yhtä kärsimystä. Dual Shock -adapteri käyttöön. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Onko tuo nyt varma? Aio(i)n ehkä ostaa PS2:n tuon pelin tähden.

Ei ole totta. PES 2 Cuben Japanin julkaisu on maaliskuussa ja olisi maailman suurin ihme jos peli tulisi ennen japania eurooppaan (evo-uk.com tjsp. sanoo maaliskuu ja cubefin 30. tammikuuta. Ota siitä nyt selvää). Euroopan ja USA:n julkaisupäiviä ei ole vielä ilmoitettu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Ei ole totta. PES 2 Cuben Japanin julkaisu on maaliskuussa

Kyllä se Final Evo Cubelle 30. tammikuuta on tulossa, PS2-versio tulee joulukuussa, noin kolmen viikon päästä. Näin ainakin Evo-Webin foorumissa on koko ajan väitetty. PES2 Euroopan julkaisua en kyllä oikein usko ennen kuin tulee virallinen varmistus. Toisaalta tulihan Konamilta Silent Hill 2:kin vielä XBoxille vaikka kolmonen on jo tekeillä.

Kieltämättä käy kateeksi se, että jos Cube-versio PES2:sta tulee, siitä tulee viimeistellympi kuin PS2-versiosta, koska Konami ei varmasti toista kertaa sählää pelaajatietojen kanssa. Ja ehkäpä joitain Final Evon uudistuksiakin Cube-PES2:een tulisi.

No, nyt kuitenkin sain X-portilla laitettua kunnon option filen jolla sai kaikki suurimmat siirrot toteutettua, kuten myös aidommat pelipaidat ja joukkueiden logot. Harmi vain että siirretyt pelaajat eivät useimmiten ole automaattisesti avauskokoonpanossa. Kyseessä on myös versio, josta pelaajien statseja on alennettu, mutta uudet statsit eivät taida vaikuttaa aikaisemmin aloitettuun Master Leagueen :( Ystävyysottelussa ne vaikutti kuitenkin aika hyvän tuntuiselta.
 
Pitäis varmaan hankkii toi X-port.Hintakaan ei paha.Tällä hetkellä oon ihan auki,mutta vakio lauantaiksi niin eiköhän siitä;)
 
Varmistaisipa joku luotettava sivusto tuon uutisen suuntaan tai toiseen, jos aion hankkia PS2:n minun pitää myydä DC, ja jos tuo on totta niin ei tarvitse myydä mitään.
 
Siis se on jo varmaa että PES 2 tulee cubelle, mutta se ei ole varmaa tuleeko jenkkeihin ja eurooppaan. Japanin julkaisu on se tammikuun 30. päivä, mutta euroopasta ja USA:sta ei ole kerrottu mitään.
 
No ni, tänään tuli peli hankittua ja x-portinkin laitoin tilaukseen. Eipä epäilyksiäkään, että who's the daddy? maailman parasta jalkapallopeliä taas kerran!

Käsittämätöntä silti, ettei bylsäri vieläkään pysty pudottomaan palloa käsistään!!!(mahtaa sapettaa kaikki Barthez faneja...) vai oonko väärässä? nii joo, ja onhan peli siunattu taas kerran uskomattoman surkealla muzakilla, mutta mitäs pienistä, jalkapalloahan siinä pelataan. Testasin tossa sitä FIFA 2003:sta pc:lläni ja on pakko sanoa, että on muuten ihan hirveetä JÖÖTIÄ! Ihan makeen näkönen, mainokset ja kaikki paidoissa, mutta kontrollit ja realistisuus C64:n soccer-pelistä...

Kummat x-port tiedostot on muuten paremmat: Show us miraclet vaikos pesfan.com? Kokemuksia?

-we will rock u-
 
"Ainakaan näillä näkymin Winning Eleven kuutosta ei ole tulossa Japanin ulkopuolelle" -Cubefin. Saa nähdä miten käy mutta näillä näkymin on käymässä niinkuin epäillä saattoi.
 
Vapareista

Voiskohan joku antaa hyvät ohjeet vapareiden vetämiseen. Nimittäin tuo pelaajalehden faq vähän hämäsi; siinä sanottiin että kierre annetaan vasta kun pallo on lähtenyt lapikkaasta? Siis silloin kun pallo on jo ilmassa, eli irti jalasta? Harjoitellut oon ja paljon, mutta ei tunnu uppoavan.

Siis hyvät ohjeet vaparien vetämiseen (suoraan maaliin). Ja vaikutukset tatin pitämisessä eteen/taaksepäin jne.

Toivottavasti ymmärsitte :)
 
Re: Vapareista

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
Voiskohan joku antaa hyvät ohjeet vapareiden vetämiseen. Nimittäin tuo pelaajalehden faq vähän hämäsi; siinä sanottiin että kierre annetaan vasta kun pallo on lähtenyt lapikkaasta? Siis silloin kun pallo on jo ilmassa, eli irti jalasta? Harjoitellut oon ja paljon, mutta ei tunnu uppoavan.


No mä sanoisin, että kierrettä laitetaan siinä vaiheessa, kun pelaaja lähtee juoksemaan vauhtia, eli sen jälkeen kun olet ensimmäisen kerran päästänyt irti vetonappulasta. Ylös/alas -päin painamisesta: ylöspäin=kovat vedot=yläbörsät/yli maalin... alaspäin=putoava lehti=lussu veto...

Saitkohan mitään selvää? tai olikohan muutenkaan mitään järkee... Aika henkien manaamisiahan noi vaparit yleensä on :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hedon
Kummat x-port tiedostot on muuten paremmat: Show us miraclet vaikos pesfan.com? Kokemuksia?

mulla on X-port ja Show us miraclen option file 1.3R.
toi ärrähän meinas sitä et joka pelaajalta olis otettu
sen verran vauhtia pois että peli olis jotenkin realistisempi.
no, en ainakaan itse ole huomannut eroa pelitempossa
joten mistään suuresta muutoksesta tuskin on kyse.

liput, pelipaidat ja logot ovat ihan ok mutta joukkueiden
kokoonpanoista voi löytyä pientä purnattavaa.
Ajaxin avauksesta puuttui ainakin Litmanen sekä Ibrahimovic
ja Auxerren avauksessa ei muistaakseni Tainiota näkynyt.
joku voi tietenkin sanoa että omistan suomi-kakkulat... :D

muutaman pelin olen pelannut myös niillä Classic-joukkueilla
ja siellä silmään pisti ainakin Gary Linekerin blondattu tukka.
noh, aika mitätöntä purnaamista eli
kaiken kaikkiaan hyvä hankinta toi x-port on. varsinkin jos omistaa pes2:n tai pitää saada muistikortin savetuksista varmuuskopioita.
 
Ylös Bottom