Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Kyllä nyt taas kiehuu, en tajua miksi läpisyöttöjä ei voi laittaa manuaalisiksi normaalien syöttöjen tapaan ja sitten ne pelaajien parin sekunnin jäätymiset pallonmenetyksen jälkeen, voi jumalauta.
Aika manuhan se on kun laittaa sen toisen vaihtoehdon päälle?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Kyllä nyt taas kiehuu, en tajua miksi läpisyöttöjä ei voi laittaa manuaalisiksi normaalien syöttöjen tapaan ja sitten ne pelaajien parin sekunnin jäätymiset pallonmenetyksen jälkeen, voi jumalauta.

Eikö ne oo manuaalilla basic asetuksella sillon kun syöttöapu on nollassa. Advanced asetus on omasta mielestä ainakin ihan perseestä. Ihan liian herkkä sen voimakkuuden kanssa. Ite oon ykkösasetuksella pelannut menee syötöt sille ukolle mitä yrittää ja läpisyötöt siltä puolen puolustajaa miltä yritän. Eikä tarvii liikaa puristaa tarkkuuden kanssa. Kakkosella tuntu jo vähän liikaa kone valitsevan ukkoja ketä syötöilläni hain. En oo oikein ikinä saanut kiksejä manuualilla pelaamisesta konetta vastaan. Toisaalta tämä on vuosiin eka jalkapallopeli mitä konetta vastaan jaksaa pelata.

Ja jos ei muuten oo manuaalina läpisyöttö niin pidä sitä manuaali nappia pohjassa niin sitten luulis ainakin olevan. Itellä tuntuu että pelaajat jäätyy useammin riistoissa kuin menetyksissä. Tai sitten kone kaatuu eteen ja sen takia ei pääse palloon. Tuota tuntuu tapahtuvan joka pelissä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Rasittaa tuo myClub, alkuun oli kivaa mutta tuo joukkueen ylläpito ja managerin upgreidaaminen on niin kallista että ei mitään mahdollisuutta kehittää enää joukkuetta. Verkossa vastustajaa ei aladivareista löydy ja konetta vastaan pelatessa saa n. 1300 rahaa. Joskus 3000, tajua miten nekin vaihtelee kun ei ainakaan vastuksen vaikeuden mukaan realistisesti. Äh...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Rasittaa tuo myClub, alkuun oli kivaa mutta tuo joukkueen ylläpito ja managerin upgreidaaminen on niin kallista että ei mitään mahdollisuutta kehittää enää joukkuetta. Verkossa vastustajaa ei aladivareista löydy ja konetta vastaan pelatessa saa n. 1300 rahaa. Joskus 3000, tajua miten nekin vaihtelee kun ei ainakaan vastuksen vaikeuden mukaan realistisesti. Äh...

3000 tulee minusta päivän ekasta voitosta aina.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Googlettelin vinkkejä ja yleinen konsensus tuntuu olevan että myClub on paskasti tasapainotettu ja turha moodi. Harmi, FIFA Ultimate Team koukutti tuohon jengin rakenteluun.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Aika hölmöö ettei rikkeitä ja vapareita tuu. Updates anyone??
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Aika hölmöö ettei rikkeitä ja vapareita tuu. Updates anyone??

Tuo on kyllä yksinpelissä iso ongelma. Mulla on 5. kausi menossa master leagueta (osa peleistä simuloitu), saldona on yksi tehty maali vaparista ja 2 rangaistuspotkusta. En oo laskenu mutta valehtelematta voin sanoa että olen ampunu alle 50 vapaapotkua yhteensä. Laskettiinpa mukaan sitten ihan mistä tahansa päin kenttää annetut vapaapotkut tai maalinteko etäisyydeltä niin ei niitä pääse ikinä ampumaan.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Tuo on kyllä yksinpelissä iso ongelma. Mulla on 5. kausi menossa master leagueta (osa peleistä simuloitu), saldona on yksi tehty maali vaparista ja 2 rangaistuspotkusta. En oo laskenu mutta valehtelematta voin sanoa että olen ampunu alle 50 vapaapotkua yhteensä. Laskettiinpa mukaan sitten ihan mistä tahansa päin kenttää annetut vapaapotkut tai maalinteko etäisyydeltä niin ei niitä pääse ikinä ampumaan.

Juu sama juttu, vähissä on kyllä vapaapotkut itselle. Tekoäly kyllä saa paljon helpommin vapareita kuin itse. Itse oon tainnu saada 2 vai 3 pilkkua ja muutaman vaparin hyvältä etäisyydeltä. Yhden kerran oon vaparin saanu myös sisään ja sitten on pari kolissut maalikehikoihin molarin torjunnasta, jotka löytyy juuri uunituoreelta top 5 torjunnat videoltani, jonka linkin laitan tän viestin loppuun. Ja varoituksia tekoäly on ottanut myös ihan muutaman, meinaan katsoin kaikki tallennetut videot, joista otin nuo huippuhetket niin ei siellä montaa korttia ollut tekoälylle.

https://www.youtube.com/watch?v=yAn6I_Led_U

Ja lisää top videoita on tulossa joku päivä, kun saan valikoitua parhaat, möhläykset, maalit jne. Luvassa on mm. maali yli puolestakentästä. :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Pelimekaniikka mahdollistaisi rikkeet todella hyvin, pikku töytäisyjä sun muuta kun engine mahdollistaa ja viljelee kivasti. Ei vaan pilli soi!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

On muuten tehty ärsyttävän hitaiksi tässä nuo maalivahdit, etenkin jos mokke ensin torjuu pallon sivulle tai eteen, niin yleensä aina joku pääsee laittamaan riparit sisään kun mokke nousee ylös niin hitaasti.
Pilkuissa kanssa torjumiset tehty ihmeen löysän näköisiksi ja maalipotkuissa menee vuosi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

On muuten tehty ärsyttävän hitaiksi tässä nuo maalivahdit, etenkin jos mokke ensin torjuu pallon sivulle tai eteen, niin yleensä aina joku pääsee laittamaan riparit sisään kun mokke nousee ylös niin hitaasti.
Pilkuissa kanssa torjumiset tehty ihmeen löysän näköisiksi ja maalipotkuissa menee vuosi.

No ehkä ens syksynä sitten.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Sunnuntaina tuli pitkästä aikaa pelattua netistä ja voin sanoa että kyllä maistu. Pidin koko pelin ajan sprinttiä ja joukkuekaverin painostusta pohjassa. Joukkue puolusti kuin unelma. Mutta sitten vastustaja teki jollain tähdellä maalin kun pallo kimpoili riistoista huolimatta jatkuvalla syötöllä takaisin sille samalle pelaajalle. Sitten tasoitin jossain vaiheessa pelin ja poistuin sen jälkeen koko pelistä. Ite ainakin kuulun siihen porukkaan että kahta nappia pohjassa pelattavaa peliä ei kannata pelata. Siitä että käyttää paskaa suunnittelua hyödykseen pelissä pitäis rangaista eikä palkita minun mielestä. Stamina kyllä loppuu mutta ei se kentällä mihinkään näy. Kosmeettisesti näyttää että ois fifaa parempi ja ei anna koko peliä juosta täysillä koska loppuu kunto mutta ei se kyllä niin mene. Ja on varmaan sanomattakin selvää että vastustaja pelasin täysin samalla tavalla niinkuin on pelannut jokainen vastustaja tähän asti.

Pitää pysyä masterleaguen puolella. Ens vuonna en osta pessiä ennenkuin alennuksesta paitsi jos on netin yli pelattava Masterleague co-op tarjolla. Luultavasti fifan vuoro jos jalkapalloa haluan pelata ei sekään näin hirveä ole netissä kuin tämä. Tai sitten on vaan pitkä tauko tehny tepposet ja en muista miten hirveä se omasta mielestä oli ja tulee myös olemaan ensi syksynäkin :D
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Nyt tämä on kyllä ihan täyttä paskaa jo offline puolellakin. Mitä ****** ne teki tuolla päivityksellä tälle pelille. Mistään ei oikein tunnu löytyvän tietoa mitä ne muutti mutta sen mitä oon ite nyt nähnyt ja kokenut niin vaikeammaks meni ja paljon. Omat vedot aina ohi maalista, tietokone tolpan kautta tai tolpasta kimmonnu sisään, koko ajan tapahtuu tuota + se ihana harhauttelu lisääntyny. Ei tunnu olevan mitään väliä minkätasoinen se joukkue on niin pallo pysyy jalassa. Omien pelaajien pelisilmä tuntuu nyt olevan kateissa ja pahasti kun katsoo minkälaiseks tikkupaskassa seisomiseks on menny tuo peli. Alkaa tuntua kuin EA:n peliä pelais konetta vastaan ja senhän kaikki tietää miten hienoa se on. Syötöt on myös nyt ihan ihmeellisesti muuttunu tuntuu että koko ajan arpoo minkälainen voima ja tähtäystarkkuus pitää olla. Top player tasolla päivityksen jälkeen 10 peliä ja 3 maalia tullu tehtyä. Sitä ennen kesti korkeintaan 2 peliä että oli tehnyt kolme maalia. Toisaalta vaikea tehdä kun pelkän paikan rakentaminen alkanut tuntua mahdottomalle ja jos sen paikan saa niin se laukaus on joko täysin keskelle tai ohi. Professional tasolle en kyllä lähde enää muuttamaan takas. Tuntuu todella käsikirjoitetulle tämä peli tällä hetkellä.

[video=youtube;R-gUPDUsNw4]https://www.youtube.com/watch?v=R-gUPDUsNw4[/video]
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Kysymys. Olen pelannut superstarilla ja valioliigassa lähti hyvin käyntiin kausi. 6 pelistä 3 voittoo ja 3 tasuria. Mestareiden liigassakin 1 voitto ja 1 tappio. Noh..kaveri tuli käymään. aloitettiin oma liiga. noh enkö minä vaan savettanut sitten oman tallennukseni päälle ja nyt harmittaa vietävästi. En jaksa aloittaa uudestaan niin kysyisin olisiko mahdollista jotenkin kelailla noita pelejä siihen asti missä olin viimeksi. Yrittää save/load taktiikalla sitten saada että lopulta ois 3 voittoo ja 3 tasuria 6 pelin jälkeen.tietysti mestareiden liiga muuttuu ja englannin cupissakin tulee eri vastaan mutta joo. Niin miten tuossa oikein kelaillaan pelejä ja onko se ylipäätänsä mahdollista? itse huomasin vain tuon mene suoraan peliin tai sitten coach mode.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

On siellä se skip match mutta siitä ei tiedä minkä tuloksen arpoo. Niin kauan joutuu yrittämään että saa sen 3 voittoa ja tasuria kasaan ja jokaisen oikein menneen tuloksen jälkeen tallentaa. Ei oo hirveän nopeaa tapaa noita kelailla.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Nyt on kyllä pakko kysyä missä kohtaa se on tuo skip game. Olenko ihan sokea. Yrittänyt tässä etsiä silmä kädessä skip matchia mutta en vaan löydä. Jos painaa forward game niin tulee valikko to next match tai proceed to match on coach mode. Joo on tuo varmasti uuvuttavaa kikkailla noin ne 3 voittoa ja tasuria mutta ilman sitä luultavasti kausi olisi paketissa sillä en halua pelata alusta. Jos voisit kertoa missä kohti tuo skip match pitäisi olla niin olisin oikeasti super kiitollinen!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Olen itse huomannut, että tuohon koneen "huijaamiseen" auttaa, kun käy aika ajoin luomassa uudet Personal Data Settingsit. Tallennetut taktiikat siinä häviää, mutta pelattavuus palautuu enemmän sinne suuntaan, mitä se oli aivan alussa. Ps4 siis alustana.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

no siinä kohti mulla on ainakin skip match mistä mennään peliin lopullisesti. Master leaguessa siis ainakin.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Nyt tämä on kyllä ihan täyttä paskaa jo offline puolellakin. Mitä ****** ne teki tuolla päivityksellä tälle pelille. Mistään ei oikein tunnu löytyvän tietoa mitä ne muutti mutta sen mitä oon ite nyt nähnyt ja kokenut niin vaikeammaks meni ja paljon. Omat vedot aina ohi maalista, tietokone tolpan kautta tai tolpasta kimmonnu sisään, koko ajan tapahtuu tuota + se ihana harhauttelu lisääntyny. Ei tunnu olevan mitään väliä minkätasoinen se joukkue on niin pallo pysyy jalassa. Omien pelaajien pelisilmä tuntuu nyt olevan kateissa ja pahasti kun katsoo minkälaiseks tikkupaskassa seisomiseks on menny tuo peli. Alkaa tuntua kuin EA:n peliä pelais konetta vastaan ja senhän kaikki tietää miten hienoa se on. Syötöt on myös nyt ihan ihmeellisesti muuttunu tuntuu että koko ajan arpoo minkälainen voima ja tähtäystarkkuus pitää olla. Top player tasolla päivityksen jälkeen 10 peliä ja 3 maalia tullu tehtyä. Sitä ennen kesti korkeintaan 2 peliä että oli tehnyt kolme maalia. Toisaalta vaikea tehdä kun pelkän paikan rakentaminen alkanut tuntua mahdottomalle ja jos sen paikan saa niin se laukaus on joko täysin keskelle tai ohi. Professional tasolle en kyllä lähde enää muuttamaan takas. Tuntuu todella käsikirjoitetulle tämä peli tällä hetkellä.

Saman huomasin kun veljen kanssa pelailtiin toisia vastaan, pelaajat juoksee jatkuvasti pallosta ohi ja kaikki tuntuu muutenkin paskalta. Miksi vitussa näihin pitää tehdä näitä päivityksiä joiden jälkeen koko peli on rikki, saatanan tunarit.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 2015 - The Pitch Is Ours

Voi perse. Normi leaguessa skippiä ei ole. Vain tuossa master leaguessa. Mikähän tuossakin on kun normi leagueen ei ole laittaneet skippiä. Peep. No nyt syö enemmän miestä. Ehkä jos laittaa 5 min ja coaching mode. Sillä ehkä sais simuloitua nopeasti. Itse pelasin 30 min mikä tossa on max. Noh nyt taitaa tulla taukoa.
 
Ylös Bottom