Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer 4

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Mjoo, elikkästä nyt on varmaan porukat saaneet käsiinsä peliä yhä enenevissä määrin, joten lienee paikka aloittaa uusi ketju (kuten Oliver vihjailikin), jossa kommentoidaan itse peliä. Itse saanen pelin huomenna(tuskin)/maanantaina(pyh). Kertokaa ensimmäiset fiilikset ja kokemuksenne pelistä sekä sen kokemista muutoksista. Mielipiteitä. Itse jään odottamaan innolla huomista.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Täällä päässä odotellaan peliä myös kuumeisesti ja peliliikkeessä sanottiin että huomenna pitäis olla hyllyssä,toivotaan parasta. Ne joilla kyseinen peli jo löytyy niin laittakaas niin positiiviset että negatiiviset kommentit.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Kiinnostaisi tietää, onko pelissä laajakuvatukea. Olisi myös hauska tietää tuleeko pelissä intron jälkeen "Pro evolution soccer four" miehen sanomana samlla kun "press start to continue" ilmestyy ruutuun.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Paavi^ sanoi:
Kiinnostaisi tietää, onko pelissä laajakuvatukea. Olisi myös hauska tietää tuleeko pelissä intron jälkeen "Pro evolution soccer four" miehen sanomana samlla kun "press start to continue" ilmestyy ruutuun.

Ei ole laajakuvatukea.

Toiseen kysymykseen kyllä. En muista onko aikaisemmissakin versioissa ollut näin, mutta se pelin nimi sanotaan jopa samalla kielellä kuin on asetuksista laitettu selostuskieleksi :) "Pro Evolution Soccer Cuatro!!"
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Koko päivän olen pelannut ja oivaa jatkoa Pro Evo-peleihin.
Pari miinusta tällä hetkellä:
-Pelinrakentelun nihkeys ja laukausten vaikeus(tulee korjaantumaan kunhan saa enemmän pelitunteja alle)
ja suurimpana:
-MAALIVAHTIEN VAIKEUS! (pelaajalle ei tuo ihmeempiä vaikeuksia, parempia kuin PES3:n imurit, mutta kone ei saa mistään paikasta sisään 4-5 vaikeusasteilla ja tekee erittäin turhauttavaksi pelata tietokonetta vastaan.)
-Nykiminen. (esiintyy maalialuetilanteissa, joissa näkyy yleisö, sekä maalialue täynnä pelaajia. eli jos kuvakulmassa on taittoa(esmes 4) niin nylkytys on aikamoinen, jos kuvakulma on suora niin ei nykimistä.

Vapareita on parannettu, nyt niihin saa nimittäin KUNNOLLA kierrettä ála Becks ja peliä on muutenkin muutettu paljon sujuvammaksi, nyt esmes erottaa Kuqin kaltaiset puujalat Giggseistä pelatessa.

Huomenna lisää pelaamista, samoin kuin koko syyslomalla. ;)
Ja älkää ihmeessä peruko noita ennakkotilauksia taikka ottako taka-askeleita kaupan ovelta noiden miinusten perusteella, peli on LOISTAVA.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Noista maalivahdeista sen verran että 4 tähdellä kuulemma homma sujuu varsin mallikkaasti ja tuosta nykimisestä myös sen verran että mitä olen lukenut pelin foorumeja niin oliko se nyt 50Hz vai 60Hz jolla nykimistä ei tapahtunut.Itselläni ei ole vielä peliä ja hermona täällä odottelen että se saapuis tänään.Kiitos Jurka pienestä raportista ja eiköhän se peli tunnu sitä hienommalta mitä enemmän sitä pelaa. Hyviä pelejä kaikille!!
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Juu eli 60Hz on se tila, jossa pelit pyörivät sulavammin eli nykimistä ei esiinny niin paljoa. Jeremy oli itse asiassa kirjoittanut väärinpäin tuohon toiseen PES-ketjuun(epähuomiossa, tiedän). Näin tiedoksi vaan juha81:lle.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Väärin. PES4 nykii nimenomaan 60hz tilassa tietyissä tilanteissa, esim. kulmapotkujen aikana. Nykiminen on kuulemma niin pahaa että monet ovat sen takia vaihtaneet takaisin 50hz tilaan vaikka muuten grafiikka pyörii tietysti sulavammin 60hz tilassa.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Cyrus1 sanoi:
Juu eli 60Hz on se tila, jossa pelit pyörivät sulavammin eli nykimistä ei esiinny niin paljoa. Jeremy oli itse asiassa kirjoittanut väärinpäin tuohon toiseen PES-ketjuun(epähuomiossa, tiedän). Näin tiedoksi vaan juha81:lle.

Itseasiassa mitä olen PES-foorumeilta (pesinsight&pesfan) lukenut, se on juuri 50Hz, millä slowdownia ei esiinny. Joku pelin omistaja korjatkoon.

Oletteko vielä törmännyt pelaajakohtaisiin liikkeisiin? Huhun mukaan ainakin Henrylla ja Ronaldinholla (+Beckhamin vapari) on "erikoisliikkeensä"..?

Nyt sitä peliä hakemaan. :cool:
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Täh? Jaa jaa, johan on outoa. Ainakin PES3:ssa 60Hz oli nopeampi temmoltaan(tai sitten olin aivan sekaisin kun sitä silloin PES3:n alkuaikana testasin, hitaamman temmon takia päätinkin pelata peliä 50Hz), joten siitä päättelin että Jeremy sanoi väärinpäin, sekä tietysti siitä syystä, että yleensähän 60Hz on se sulavampi. Mistäköhän tämä 60Hz nykiminen tietyissä tilanteissa johtuu?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

pystyiskö joku kertoo kellä peli jo on,
että esiintyykö nelosessa vielä yhtä paljon "raiteilla juoksemista" kuin aikaisemmissa osissa?
Entä pelaajien "syötön odottelu seisoskelu"?
Tai pallon perässä juokseminen kun selvästi näkee et vastustajalle/rajaheitoksi menee...
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Cosmik sanoi:
pystyiskö joku kertoo kellä peli jo on,
että esiintyykö nelosessa vielä yhtä paljon "raiteilla juoksemista" kuin aikaisemmissa osissa?
Entä pelaajien "syötön odottelu seisoskelu"?
Tai pallon perässä juokseminen kun selvästi näkee et vastustajalle/rajaheitoksi menee...
Kontrolleja on vapautettu selvästi. Ohjaaminen tuntuu luontevammalta ja irtonaisemmalta.
Syöttöjä vastaan pitää ITSE MENNÄ pes3:n tapaan, tämäkin tosin helpottunut.
Ja samoin pallon perään menoon pitää itse vaikuttaa painamalla R1+R2(=super Cancel).
Kokeilkaapas muuten PES3:n omistajat että onko siinä semmoista kikkaa kun painaa L1+X pallollisella pelaajalla niin syötön antanut pelaaja lähtee kirmaamaan eteenpäin?
Hyvin hyödyllinen kikka ja todella hyvä uudistus jos se ensi kertaa PES4:ssä esiintyy.

Ja erikoismaininta on pakko heittää animaatioille mitä on kudottu entistä saumattomiksi ja esimerkiksi Christiano Ronaldon temppuilu laidalla on aikamoista menoa.

Ja pelin omistajien kannattaa EHDOTTOMASTI hakea PESFanin PES4 option file päivitys.
Korjatut pelipaidat ovat ÄÄRIMMÄISEN autenttisen näköisiä logoeditorin myötä.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

JuRka sanoi:
Kokeilkaapas muuten PES3:n omistajat että onko siinä semmoista kikkaa kun painaa L1+X pallollisella pelaajalla niin syötön antanut pelaaja lähtee kirmaamaan eteenpäin?
Hyvin hyödyllinen kikka ja todella hyvä uudistus jos se ensi kertaa PES4:ssä esiintyy.
Jep, sillä saa aikaan seinäsyötön, joka on ollut toki sarjan alusta asti - kyseessähän on pallopelien perustekniikka, oli sitten kyse futiksesta, lätkästä, sählystä &c &c..
Jos painaa kolmiota ennenkuin syöttö saapuu syötettävän jalkaan, antaa syötettävä syötön takaisin yhdellä kosketuksella maata pitkin ekalle syöttäjälle (tai oikeastaan hieman eteen.....tai no, ainakin PES3:ssa liian usein ihan liikaa eteen..). Jos painaa ympyrää, palautetaan syöttö korkeana.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

niin, onkos tuossa nelosessa minkäännäköistä liigan/cupin luonti mahdollisuutta, niinkuin moninpeliä (2-4 pelaajaa) ajatellen.. että kannattaako peli hankkia, kun ei nuo yksinpelit kiinnosta :)
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Voihan nakki. Ei sitten tullut tänään. No, ehkä maanantaina.
 
Peliä on nyt tullut tahkottua 6 pelin verran ja ei voi muuta sanoa ku, että peli on aivan loistava. Itseltä jäi PES 3 väliin niin ero kakkosen ja uusimman välillä on aivan järkyttyvän suuri. Vaikka kakkonenkin oli aivan uskomaton niin nytten peli on viety aivan uudelle tasolle. :D
Olen kyllä löytänyt yhden ärsyttävän piirteen pelistä ja se on se, että maalivahdit turhain usein jäävät vain seisomaan, ku veto on tullut. Siis seuraavat ainoastaan katseella, ku pallo leijailee maaliin. Todellisuudessakin tällästä tapahtuu, mutta se kuitenkin vie makua maaleista, kun veska ei millään tavalla koita torjua palloa. Mutta muuten kerrassaan loistava peli vaikka uuden muistikortin ostoon pakottaakin. :p
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Eipä tullu peli tänään. Mutta niille jotka huolehtii lisensseistä niin tässä lääke. Itse otin jo kyseisen tiedoston, (pitää olla paikan rekistöröitynyt jäsen, jotta voi tiedoston imuroida!)
ja pistin kortille, X-port tiedosto, liikkeellä oli myös MaxDrive tiedostoja, kumpaakin tyyppiä oli 2 eli siis 4 tiedostoa, erot siinä että toisessa on unlockattu kaupasta kaikki, itsellä on siis X-port tiedosto jossa kaikki itemit yms tilpehöörit on "lukossa", koska niitä on kiva unlockkailla.

Lukekaapa tämä ja kuolatkaa!!!

PESFAN PES4 V1 option file

This file has:-

95% Corrected player names
95% In game transfers completed
Club team Kits corrected and Sponsors added
International kits corrected
Club team squad numbers corrected
98% Duplicate players removed
Club team Starting line ups updated
Classic squad player names corrected
80% Classic players available from the shop names corrected

Linkki: http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?s=&threadid=46605

Tämä kaikki on siis tiedostossa mikä mulla on.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

www.winning-eleven.com on hyvä osoite hakea pelaajien oikeat nimet manuaalisesti, jos ei omista x-porttia. Mutta onko kukaan löytänyt sivua, josta löytisi listattuna pelaajavaihdot eri joukkueiden välillä..?
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Tuomas sanoi:
Eipä tullu peli tänään. Mutta niille jotka huolehtii lisensseistä niin tässä lääke. Itse otin jo kyseisen tiedoston, (pitää olla paikan rekistöröitynyt jäsen, jotta voi tiedoston imuroida!)
ja pistin kortille, X-port tiedosto, liikkeellä oli myös MaxDrive tiedostoja, kumpaakin tyyppiä oli 2 eli siis 4 tiedostoa, erot siinä että toisessa on unlockattu kaupasta kaikki, itsellä on siis X-port tiedosto jossa kaikki itemit yms tilpehöörit on "lukossa", koska niitä on kiva unlockkailla.

Lukekaapa tämä ja kuolatkaa!!!

PESFAN PES4 V1 option file

This file has:-

95% Corrected player names
95% In game transfers completed
Club team Kits corrected and Sponsors added
International kits corrected
Club team squad numbers corrected
98% Duplicate players removed
Club team Starting line ups updated
Classic squad player names corrected
80% Classic players available from the shop names corrected

Linkki: http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?s=&threadid=46605

Tämä kaikki on siis tiedostossa mikä mulla on.
Tuo option file minullakin on, ihan hyvin tehty.
Vähintäänkin kaikki PES3:ssa olleet joukkueet ovat päivitetty miltei aidoiksi.
 
Vastaus: Pro Evolution Soccer 4

Osmo sanoi:
Olen kyllä löytänyt yhden ärsyttävän piirteen pelistä ja se on se, että maalivahdit turhain usein jäävät vain seisomaan, ku veto on tullut. Siis seuraavat ainoastaan katseella, ku pallo leijailee maaliin.
Kuinka monella tähdellä olet pelannut?
 
Ylös Bottom