Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ksa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Elton
Joo unet meni ei enää kello 5=> saanu nukuttua ku rupesin mielessäni pelaamaan peliä!
Nyt pitäisi töissä vielä painaa muutama tunti ja sit suorinta tietä Giganttii! Toivottavasti siellä pelit on ajoissa!!!

Paljonko gigantissa veikkaat pelistä pyydettävän. Itsekin saattaisin pyörähtää sinne ostoksille, jos eroa muihin peliä myyviin kauppoihin tulee riittävästi. Saa muutkin kommentoida, mikä on gigantin hintataso PS2-pelien kohdalla?

- Jussi
 
Siellä se postissa jo odottaakin...
Niin tänäänhän taisikin olla lyhyempi työpäivä.:D
 
No Hintatakuuta käyttäen sieltä pitäs irrota alle 320mk
Eli verkkokauppa.com myy tota 309 mk+ postituskulut 12mk
kerrot sen myyjälle ja ne laittaa hallvemmaksi. Käsittääkseni tämä hintatakuu toimii myös näissä peleissä ja toimii varmasti
verkkokauppojen tarjouksia vastaan!!! Vaatimuksena on että
kyseisessä verkkokaupassa on peliä tarjolla eli jos siellä myydään ei oota niin Giga ei suostu hinnan alennukseen!!! kannattaa varmistaa nää asiat kuitenkin. Lähinnä soittaisin ja kysyisin että toimihan se hintatakuu ps2 peleissäkin. Itse ainakin menen tänään ja ostan pelin pois sieltä mikäli sitä on saatavana.
:D
 
Ainakin kun ostin Gigantista Fur Fightersin, niin siihen lätkäistiin se hintatakuutarra, mutta en tiedä, päteekö kaikkiin peleihin.
 
joko löytyy?

Jokos joku on kyseisen pelin käsiinsä saanut? kävin kiertelemässä stadin peliliikkeitä (stokka, dose, anttila, funstation) eikä PESiä hyllyiltä löytynyt. vastauksena kyselyihin oli yleensä epämääräinen "pitäisi olla tulossa."

ei malta odottaa...
 
Sama juttu! Oon soittanut kohta kaikki pääkaupunkiseudun paikat läpi ja jokaisesta on tullut sama vastaus "Pitäis tänään tulla"

Onkohan joku saanut hankittua pelin jostain...???
 
Verkkokaupassa ainakin on. Soittakaa sinne ja käykää junalla hakemassa se (taitaa paikka olla Kilossa tai jossain).
 
Turkuun pelit ainakin ovat rantautuneet .. 12:00 aikaan kun omani hain niin Viihdepysäkillä oli kuulemma enää kaks peliä jäljellä :D
 
Mikä ihme siinä mahtaa olla että ps2-pelejä julkaistaan niin paljon CD-levyillä ... eikö tätäkin PES:iä luvattu DVDllä julkaistavaksi ja nyt sitten saatiin meluava CD. Onneksi sentään latautuu nopeasti.

Kyllä pelit maksavat niin paljon että vähän luksusta voisi olla .. eli nopea ja hiljainen DVD-levy :)
 
Ennakkoluulot?

Otetaan puheeksi asia joka ärsyttänee monia.Olen mielenkiinnolla seurannut keskusteluja iss:n paremmuudesta ja fifan huonoudesta,mutta ainuttakaan artikkelia en ole löytänyt missä ihan oikeasti perusteltaisiin pelejä kunnolla,liikutaan tasolla fifa on paska,mutta monellako on ihan oikeasti itsepelaamalla saatu käsitys pelien paremmuudesta.Olen henk.koht. hankkinut jokaisen fifan ja iss:n ja nämä muutamat tiffit viimeisien vuosien aikana ja sen jälkeen kun olen pelannut jokaista riittävästi päätynyt siihen peliin jota sitten tahkotaan pitkä talvi.Toistaiseksi jokainen talvi on pelattu iss:ää,mutta en ole ollut niin ennakkoluuloinen,että luulisin,että joka vuosi se olisi paras,joten tänäkin vuonna on hankittu tif,fifa ja tänään iss.Ja kas kummaa,muutaman tunnin iss:n pelaamisen jälkeen en olekaan varma että talvi vietetään sen parissa.Monien haukkuma fifa yllätti jo ensikosketuksesta jalkapallomaisuudellaan ja ne pienet yksityiskohdat mistä täällä on keskusteltu ovat mielestäni ylivertaisia muihin nähden (pelattavammat kamerakulmat,selostus ja pelin yleisfiilis).Tiedän,että pelattavuus on tärkein,mutta ne mausteet vasta luovat kunnon pelin.Jatketaan viikko pelaamista niin mieli voi muuttua,mutta ainakin voin rehellisesti sanoa että vertailin pelejä keskenään mitä keskusteluista päätellen monikaan ei ole täällä tehnyt.
 
risto7:n postauksessa on itua.

itse pelasin FIFA-sarjaa PC:llä 1990-luvun jälkipuoliskon, ja vain lueskelin ISS-sarjan erinomaisuudesta kun en omistanut konsolia. kypsähdin viimeistään FIFA 2000:n flipperimäisyyteen ja kun hankin PS2:n nyt alkuvuodesta, Psx:n ISS pro evo 2 lunasti kaikki lukemani kehut ihan kympillä. TIFejä ei ole tullut kokeiltua.

perusero sarjojen välillä on ollut lähinnä tämä:
- FIFA (samoin kuin EA:n NHL-sarja) on keskittynyt simuloimaan futisottelun tv-lähetystä
- ISS on keskittynyt simuloimaan itse lajin dynamiikkaa (niin kuin kaikki itse futaavat heti peliä kokeiltuaan ymmärtävät, ja lätkäpuolella Fox Interactiven NHL Championship pyrki samaan)

asia ei ole kuitenkaan enää näin mustavalkoinen: FIFA2002:ssa näköjään pystyy taas syöttämään pitkiä palloja tyhjään tilaan (joka katosi jossakin FIFA96:n paikkeilla) ja pelin tempokin on lähempänä järkevää (olen tosin pelannut vain demoa). PESissä taasen on enemmän FIFAsta tuttuja televisionomaisia välipätkiä (pelaajat juttelevat tauolle poistuessaan jne.).

eli näyttäisi että pelit ovat lähestymässä toisiaan ja se ultimate futispeli löytyy jostakin tv- ja lajidynamiikan välistä. Gizmon ym. kädenvääntö pelattavuuden/kuorrutusten välillä ei sekään ole joko-tai-asia: onhan se nyt pirun turhauttavaa, että PESissäkään ei voi vielä pelata Englannin liigaa, nimet on mitä sattuu ja Terry Butcherin "pelianalyysit" saavat kiemurtelemaan vaivaantuneesti sohvalla... :P täydellinen tunnelma on enemmän kuin täydellinen pelattavuus.

pointtini on lähinnä se, että ehdoton sarjauskollisuus (ISS/FIFA) on sokeuttavaa, ja kun hieman pohtii sitä, että mikä on onnistunutta kummassakin niin saattaa itsellekin valjeta ihan perustellusti se, että miksi pitää toisesta enemmän kuin toisesta.

saivartelua tai ei, niin parasta on se, että tänä vuonna joulu tuli kuukausi etuajassa :D eli kaikesta huolimatta PES on mun juttu. takaisin pelaamaan!
 
Ensikosketuksia pro evoon

Joo

peli vaikuttaa loistavalta, mutta onko kellään muulla sattunut silmään että pelaajat välillä nytkähtelevät liikkeissään, kun ukkoa liikuttaa!!! Harjoittelumoodissa mielestäni liike on sulavampaa,mutta kun kentällä on täysi sähinä päällä niin liikkeissä on mielestäni nykimistä. Voiko tämä johtua a)konsolistani b) yleisesti pelissä havaittava ominaisuus vai c)mikä ihme Seuratkaapa ukkojanne ja raportoikaa onko mun syytä huolestua

Pelissä erätaukojen parhaat palat on toteutettu mielestäni loistavasti ja nostavat fiilistä!!!

Evolution pelejä ja Fifaa en sen enempää lähde vertailemaan, mutta kokemuksesta voin kiteyttää erot lyhyesti seuraavaan. Fifa on graafisesti ehkä kauniimpi, mutta pelattavuus on kaukana evo sarjan peleistä!!! Tosin fifa 2002:sta en ole testannut:eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Mikä ihme siinä mahtaa olla että ps2-pelejä julkaistaan niin paljon CD-levyillä ...

- Tyhjä 650 mb CD maksaa 10 mk
- Tyhjä 4.7 GB DVD maksaa 60 mk
Eli, pelifirmoille tulee halvemmaksi purkittaa peli CD:lle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja


- Tyhjä 650 mb CD maksaa 10 mk
- Tyhjä 4.7 GB DVD maksaa 60 mk
Eli, pelifirmoille tulee halvemmaksi purkittaa peli CD:lle.

mut toisaalt... polttava CD asema maksaa tonnista vähä ylöspäin...
polttava DVD... niinno, se maksaa joo iha hyvin....
 
Kyllä jo paljon alle tonnilla saa laadukkaita polttavia. Mutta jos lopullisesti siirryttäisiin DVD-levyihin peleissä, niin tietenkin piratismi vähentyisi merkittävästi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fakesonic
Kyllä jo paljon alle tonnilla saa laadukkaita polttavia. Mutta jos lopullisesti siirryttäisiin DVD-levyihin peleissä, niin tietenkin piratismi vähentyisi merkittävästi.

totta, siis ainakin joksikin aikaa...
 
Noh mitä mieltä pelistä? Pelaajat liikkuvat hiukan kankeasti ja syötöt lähevät viiveellä, joten vaikea syötellä. Lisäksi pelaajien nopeuseroja ei huomaa niin selvästi...
 
Ylös Bottom