Teurastaja
Member
sanokaapas joku suoraan onko tämä peli ostamisen arvoinen, jos on pitänyt edellisä ISS:siä loistavina? että onko laatu tallella?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bootlegger
Noh mitä mieltä pelistä? Pelaajat liikkuvat hiukan kankeasti ja syötöt lähevät viiveellä, joten vaikea syötellä. Lisäksi pelaajien nopeuseroja ei huomaa niin selvästi...
No kai se on pakko mennä sitten ostamaanLainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake
Pitemmittä puheitta kyllä on. Vaikeampi oppia mutta se on omasta mielestäni vain plussaa. Lopussa kiitos seisoo.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
sanokaapas joku suoraan onko tämä peli ostamisen arvoinen, jos on pitänyt edellisä ISS:siä loistavina? että onko laatu tallella?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nako13
Sinuna mä ostaisin fifa2002 koska se on saanut paremmat arvostelut kun ISS.
Kyllä jo paljon alle tonnilla saa laadukkaita polttavia. Mutta jos lopullisesti siirryttäisiin DVD-levyihin peleissä, niin tietenkin piratismi vähentyisi merkittävästi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Olikos tässä pelissä joku kikka, millä saa selostukseen kaikkien pelaajien aidot nimet? Ja mistä johtuu, että europelaajilla on oikeat nimet, mutta mm. eteläamerikkalaisilla pelaajilla on muutetut nimet? Onko Konami hommannut vain UEFAlta lisenssin vai?
Joo, heti kauppaan vaan jos futispelit vähänkin kiinnostaa, sillä PES:ää parempaa ja aidompaa futispeliä et löydä mistään.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teurastaja
No kai se on pakko mennä sitten ostamaan
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JP
Tuolta ainakin löytyy oikeat nimet. Muutama nimi saattaa olla väärin..
www.issland.com/
Kiitti! Eikun vääntämään noita...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bex
Onko noihin pääpalloihin mitään "kikkoja"? Häviän hyvällä pääpeli joukkueellakin suurimman osan tilanteista!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JP
Tuolta ainakin löytyy oikeat nimet. Muutama nimi saattaa olla väärin..
www.issland.com/