B
Bex
Guest
Mä perun kritiikkini pessiä kohtaan. Pelihän on aivan loistava ja jos sitä vertaa Evo 2:seen niin kyllä Pes on paljon parempi. Piti vain oppia kontrollit, ja nyt kun jopa pystyy huonompia maita vastaan hallitsemaan ja tekemään näyttäviä kuvioita niin pelaaminen on todella nauttinnollista(pelaan tietysti vaikeimmalla tasolla). Muistaisin että joku kirjoitti tänne että kaksi kolmesta läpisyötöstä onnistuu, eipä ainakaan mulla onnistu. Pelin vaikeustaso on aika hyvin kohdallaan. Ainoat miinukset mitä mä keksin on äänet. Selostus on huonoa varsinkin Enklanninkielinen. Tolppa vedoissakin yleisö vois jotenkin reagoida ja myös vois kuulua pikkasen isompi kolahdus siitä tolpasta.
Vielä kun sais seuraavaan pessiin eri maiden sarjat. Ois hienoa kun sais pelaa kokonaisen sarjan esim. valioliiga ja sit jos sijoittuis tarpeeks hyvin niin pääsis seuraavalla kaudella mukaan myös mestarien liigaan tai Uefa cupiin. Ei taida olla missään fudis pelissä tollain? Miksei mukana vois olla myös Englannin cupit!
Ois myös kiva kun pääsis pelaa mm-karsinnat. Suomellakin vois yrittää karsintojen kautta lopputurnaukseen. Jotenkin tylsää kun pääsee suoraan turnauksiin mukaan, karsinta pelien kautta ois paljon mielenkiintoisampaa...
Vielä kun sais seuraavaan pessiin eri maiden sarjat. Ois hienoa kun sais pelaa kokonaisen sarjan esim. valioliiga ja sit jos sijoittuis tarpeeks hyvin niin pääsis seuraavalla kaudella mukaan myös mestarien liigaan tai Uefa cupiin. Ei taida olla missään fudis pelissä tollain? Miksei mukana vois olla myös Englannin cupit!
Ois myös kiva kun pääsis pelaa mm-karsinnat. Suomellakin vois yrittää karsintojen kautta lopputurnaukseen. Jotenkin tylsää kun pääsee suoraan turnauksiin mukaan, karsinta pelien kautta ois paljon mielenkiintoisampaa...