Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer hype

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ksa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä perun kritiikkini pessiä kohtaan. Pelihän on aivan loistava ja jos sitä vertaa Evo 2:seen niin kyllä Pes on paljon parempi. Piti vain oppia kontrollit, ja nyt kun jopa pystyy huonompia maita vastaan hallitsemaan ja tekemään näyttäviä kuvioita niin pelaaminen on todella nauttinnollista(pelaan tietysti vaikeimmalla tasolla). Muistaisin että joku kirjoitti tänne että kaksi kolmesta läpisyötöstä onnistuu, eipä ainakaan mulla onnistu. Pelin vaikeustaso on aika hyvin kohdallaan. Ainoat miinukset mitä mä keksin on äänet. Selostus on huonoa varsinkin Enklanninkielinen. Tolppa vedoissakin yleisö vois jotenkin reagoida ja myös vois kuulua pikkasen isompi kolahdus siitä tolpasta.

Vielä kun sais seuraavaan pessiin eri maiden sarjat. Ois hienoa kun sais pelaa kokonaisen sarjan esim. valioliiga ja sit jos sijoittuis tarpeeks hyvin niin pääsis seuraavalla kaudella mukaan myös mestarien liigaan tai Uefa cupiin. Ei taida olla missään fudis pelissä tollain? Miksei mukana vois olla myös Englannin cupit!

Ois myös kiva kun pääsis pelaa mm-karsinnat. Suomellakin vois yrittää karsintojen kautta lopputurnaukseen. Jotenkin tylsää kun pääsee suoraan turnauksiin mukaan, karsinta pelien kautta ois paljon mielenkiintoisampaa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bex

Vielä kun sais seuraavaan pessiin eri maiden sarjat. Ois hienoa kun sais pelaa kokonaisen sarjan esim. valioliiga ja sit jos sijoittuis tarpeeks hyvin niin pääsis seuraavalla kaudella mukaan myös mestarien liigaan tai Uefa cupiin. Ei taida olla missään fudis pelissä tollain? Miksei mukana vois olla myös Englannin cupit!

Ois myös kiva kun pääsis pelaa mm-karsinnat. Suomellakin vois yrittää karsintojen kautta lopputurnaukseen. Jotenkin tylsää kun pääsee suoraan turnauksiin mukaan, karsinta pelien kautta ois paljon mielenkiintoisampaa...

Tuosta tulee mieleen World of Sensible Soccer Amigalle. Siinähän oli eri maiden sarjoja vaikka muille jakaa ja kauteen kuuluivat kaikki oikeat kilpailut. Muistaakseni, jos ura oli nosteessa saatettiinpa tarjota myös maajoukkueen valmennustehtäviä. Eikös siinä silloin saanut valita itse maajoukkueringinkin. Tämän kaltaisen systeemin kun saisi PESsiinkin niin aaahhh...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Bex
Vielä kun sais seuraavaan pessiin eri maiden sarjat. Ois hienoa kun sais pelaa kokonaisen sarjan esim. valioliiga ja sit jos sijoittuis tarpeeks hyvin niin pääsis seuraavalla kaudella mukaan myös mestarien liigaan tai Uefa cupiin. Ei taida olla missään fudis pelissä tollain?

Totta, eri maiden liigat kyllä ois loistava lisä. Mun muistaakseni Fifassa on toi (ku sijoittuu tarpeeks hyvin ni päsee mestarien liigan jne.) systeemi.

kertokaas nyt lyhykäisyydessään, tai pitemmästikin eroja fifa 2002sen ja PES:n välillä...
eikä, mitään "pes vaan yksinkertaisesti on parempi" vaan konkreettiset erot ja näin!

FIFA 2002:sta sen verran, että kun tuli tuo NHL 2002 tuohon vaihdettua, niin onpahan FIFA 2002 selvästi edeltäjiensä yläpuolella. Yllätyin todella postiviisesti, miten paljon realistisemmaksi FIFA on tänä vuonna muuttunut. En tietenkään rupea väittämään että se olisi PES:iä parempi, mutta ei kukaan oikein halua PES:istä luopua, niin päätin tyytyä FIFa:an.

tää peli on kyllä ihan pakko saada! sen verran kuningasjalkapallo kiinnostaa että tämän pelin ostan ihan varmasti. kuulostaa ainakin mahtavalta...

Master League

Niin olen niin innolla seurannut tätä keskustelua, että päätin rekisteröityä. Eli olisin kiinnostunut tietämään minkä laisilla Master League joukkueilla pelailette ?
Itselläni joukkueessa on tällä hetkellä 10 oikeaa pelajaa jotka ovat seuraavat.
Cordoba

Valery - Ferdinand - Vorlander

Effenberg - DiBiagio

Neuville Riquelme Nakata

Kewell - C.Lopez

Ja vaihdossa: Olisadebe

Ylös Bottom