Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ksa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ksa

New Member
Pro Evolution Soccer

Jotta saataisiin asiat tärkeysjärjestykseen, niin hehkutetaan tässä vähän tämänkin tulevaa julkaisua! Perjantai 23.11. on aika paha päivä, sekä PES ja THPS3 julkaistaan, mikäli ps2finin julkaisulistaan on luottaminen :) (näköjään vielä Silent Hill 2 myös)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihan sairasta. Tulee liikaa hyviä pelejä kokoajan.
Eikä köyhä opiskelija voi ostaa niistä, kuin murto-osan ja tämä kuuluu ehdottamasti niihin jos on rahaa.
Onko kenelläkään varmaa tietoa niistä joukkueista, jotka peliin tulee?
 
Pistäkää listaan kaikki joukkueet. Perhana ku ulkona alkaa olemaan jo kylmä. Tänääki tärisin kylmyydestä.
 
Talvi tulee mutta silti pitäis innostua jalkapallosta.. noh pelinä varmaan sen verran hyvä että ei paljoa haittaa.. Trailerin mukaan kova haastaja Fifalle.. saas nähdä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
Talvi tulee mutta silti pitäis innostua jalkapallosta.. noh pelinä varmaan sen verran hyvä että ei paljoa haittaa.. Trailerin mukaan kova haastaja Fifalle.. saas nähdä

Saas nähdä??? PSX:nkin ISS Pro Evolutionit on miljoona kertaa parempia, kuin mitkä tahansa FIFAt tai This Is Footballit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub


Saas nähdä??? PSX:nkin ISS Pro Evolutionit on miljoona kertaa parempia, kuin mitkä tahansa FIFAt tai This Is Footballit.

Totta ISS on ylivoimaisesti paras futispeli. Mun mielestä toi edellinen ISS oli paras peli mitä oon ikuna pelannut...!!!

Mä ostin ton This is football:in, pelasin sitä about 5 minuuttia ja kävin vaihtamassa sen toiseen peliin. Kerran kun on ISS:ää pelannut niin paljon kiinnosta tosiaan Fifat tai muut futispelit!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub


Saas nähdä??? PSX:nkin ISS Pro Evolutionit on miljoona kertaa parempia, kuin mitkä tahansa FIFAt tai This Is Footballit.

No joo en ole pahemmin pelannut ISS pelejä mitä nyt PS2 versiota.. Fifa2002:sta ainakin hypetetään, siihen se sitten jääkin
Mä nyt pidin TIF2002:stakin(PS2) parempana kuin Fifaa
 
Pitää sen verran korjata että Iss pro evolutionit on äärettömän hyviä. Toi Iss mikä tuli PS2:lle noin vuosi sitten niin siinhän on ihan eri tekijät kuin noissa Iss pro evolutineissa ja se oli aika huono.

Varmasti 23.10 tulee kaikkien aikojen paras futipeli myyntiin kauppoihin, eiku odotellaan...
 
Joo todellakin 23.11 odotetaan kuin kuuta nousevaa. Millähän pelillä saisi odotusajan tuntumaan pienemmältä. Toi uus NHL kun ei oikee innosta kun sitä alkuihailun jälkeen on ruvennu enemmä tuntemaan!
Mut pro evon tultua ei muita pelejä kyllä tarvitsekkaan!!! voin taata sen jos olet jaliksen ystävä!!!
 
No ostetaan nyt sitten se Pro Socceri kun muutkin ostaa

Trailerin katoin tosta ISS2:sta niin näytti kyllä ihan namulta mitä se varmasti onkin.. muutenkin Fifaa pelattu ihan tarpeeks, mitä nyt Fifa98, Fifa99 Fifa2000 olen pelannut... nyt on kyllä ISS2:sen aika..

seuraava ISS on varmaan ISS Expert Hyber Soccer :)
 
Joo taas yksi uusi peli nousee ostos listaan. Mihin näiden kanssa oikeen joutuu? No tässä tulossa kaikkien aikojen paras futispeli.
Näyttää kyllä erinomaoselta peliltä.
 
Missä oot nähnyt kuvia?:D Näyttää jokainen peli mitä kehutaan nousevan Dranen ostoslistaan. Itse pidän oman mielipiteeni enkä lähde toistelemaan muitten mielipiteitä... ei millään pahalla!
 
Peepmaster!
Oman lajityyppinsä "erinomaiset/lähes täydelliset pelit", ovat "erinomaisia/lähes täydellisiä pelejä" kaikkien mielestä. Harva pistää vastaan selkeille faktoille ja tosiseikoille, ellei pelityyppi sitten ota pakkia. Kaikki(täälläkin) suuren joukon kehumat pelit ovat oikeasti loistavia pelejä.

Asia erikseen, ovat lajityyppinsä "hyvät pelit", joissa hajontaa on pelimäärän takia enemmän(loistavia pelejä, kun ei ihan joka viikko tule). Näin myös mielipiteissä on luonnollisesti enemmän eroavaisuuksia...

Iss Pro Evolution kuuluu "loistaviin/lähes täydellisiin peleihin, jolloin se, joka väittää esim. Fifa- tai TIF-sarjaa paremmaksi futispelisarjaksi, ei
A: ole ikinä ISS-sarjaa kokeillut.
B: jauhaa paskaa.
C: pitää muista syistä Fifasta tai TIF:stä.

Ja Dranella on selkeästi mielipide asiasta...sinulta sen sijaan ei näy missään mielipidettä asiasta. Ota kantaa, ennenkuin otat kantaa muille! :rolleyes:

Ennen joulukuuta alkaa mielettömät ISS-nahkakuulanpotkimiskekkerit...ja vielä Suomellakin pääsee pelaamaan! Yippee!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
..Ja Dranella on selkeästi mielipide asiasta...sinulta sen sijaan ei näy missään mielipidettä asiasta. Ota kantaa, ennenkuin otat kantaa muille!

Heh, et nyt taida tietää sitä että Drane ja Peepmaster ovat luonnossakin ihan parhaat kaverukset ja heittävät netissäkin tahatonta läppää ihan muuten vain. Minun puolestani voisivat ihan vapaasti rajoittaa tuota keskinäistä viestimistään, kun joka threadista tuntuu löytyy heidän kirjoittamia heittoja, jotka koostuvatkin vieläpä pääosin yhteensä yhdestä rivistä. :D (huumoria)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton

Heh, et nyt taida tietää sitä että Drane ja Peepmaster ovat luonnossakin ihan parhaat kaverukset ja heittävät netissäkin tahatonta läppää ihan muuten vain. Minun puolestani voisivat ihan vapaasti rajoittaa tuota keskinäistä viestimistään, kun joka threadista tuntuu löytyy heidän kirjoittamia heittoja, jotka koostuvatkin vieläpä pääosin yhteensä yhdestä rivistä. :D (huumoria)

:p No joo...vipuun mentiin(keltanokka vielä tällä saitilla).

Asiaa tuo silti oli...:)
 
Hah, ettekai te nyt kaikkea ota liian tosissanne? "Apua, kravattinne ovat vinossa!". Drane ei ole nähnyt todellakaan yhtään kuvaa PES:istä saati lukenut mitään siihen liittyvää artikkelia, joten piikitin hänen "viisasta" olemustaan.:D Toki myönnän että hän on minun kaveri ja voin hänet pistää vaikka tuohon buddy-listaan mutta ei tommosta "valehtelua" kestä kattoo etteikö heittäisi väliin piikkejä alentamaan Dranen heilahtelevaa itsetuntoa.:p Rentoo meininkii niin kyl se ziit!
 
Vähän asian vierestä, mutta ainakin Tennispalatsin Dosessa sai THPS3a jo pelata ja ainakin ne väitti sen ilmestyvän 9.11.2001 eli perjantaina, ei siis 23.11. Saa nähdä.
 
Hesassa on pro evo turnaus 23.11 alkavana vknloppuna!!!
En tosin nähny moontv:lla kuin lopun ilmoituksesta joten en tiedä mite sinne ilmottaudittiin mutta kai siella moontv sivuilla löytyy siit sitte tietoa!!!
Pitäsköhän lähteä vanhan version taidoilla???
 
Ylös Bottom