Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer kokemuksia

Re: PES2:sen kiinnostavuus?

Siis mitä luin tämänkin saitin arvosteluista PES:sissä ei ole yhtään oikeaa liigaa/turnausta? Siis siinä joutuu pelaamaan jotain mielikuvitusturnauksia?

Maajoukkueilla:
- EM/MM-kisat
*Oikeita on.

- Afrikan, Amerikan ja Oceanian CUP:t
*Ei oikein iske joukkueiden vähyyden vuoksi. Eikä ole oikeita

Seurajoukkueilla:
- Master League
*Ainut mitä seurajoukkueilla voi pelata. Ihan kiva sitä on vääntää Mukavana lisänä itse kootulla Master Liiga -joukkueella voi ottaa yhteen kaverin ML-joukkuetta vastaan.


Onko pelissä muuten mahdollista nimetä joukkueita uudestaan?

- Ei ole.

Omasta mielestäni olisi ihan jees jos voisi pelata jotain Champions Leagueta eikä mitään pilipali turnauksia. Eli kiinnostaako PES:sin pelaaminen tästä huolimatta?

- Ai että kiinnostaako. Kyseessä on vaatimattomasti sanottuna ainoastaan maailman paras futispeli. Eli mitä veikkaat kiinnostaako? Ja luithan sinä sen arvostelunkin. Eli eiköhän tämä ole ihan päivän selvä asia.
 
Joo selväks tuli. Ja jos pelaan melko paljon kaksinpelejä niin ei niillä turnauksilla niin suurta merkitystä ole. Futispelit on mielestäni parhaita kaksinpelejä. No joo mitä oon kuullu tosta pelistä niin kyllähän se alkaa FIFA:n sijasta kiinnostaa... Niin jos joku on halukas myymään tän pelin tarjotkaa mulle sitä tuolla O/V/M palstalla nii tehdään kaupat.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *****
Joo selväks tuli. Ja jos pelaan melko paljon kaksinpelejä niin ei niillä turnauksilla niin suurta merkitystä ole. Futispelit on mielestäni parhaita kaksinpelejä. No joo mitä oon kuullu tosta pelistä niin kyllähän se alkaa FIFA:n sijasta kiinnostaa... Niin jos joku on halukas myymään tän pelin tarjotkaa mulle sitä tuolla O/V/M palstalla nii tehdään kaupat.
Oisko priva parempi...yleinen myynti-ilmoitus "vain sinulle" on aika turha...
 
Voisiks joku sanoo noi näppäimet, olen huono englannissa:(

KIITOS JO ETUKÄTEEN........
 
Kaikki PESin kehut ovat tulleet aiheesta! Todellakin loistava jalkapallo peli, joka pieksee kaiken maailman fifat mennen tullen.
Kaikista positiivisista asioista nostan kaiken yläpuolelle sen, että tässä todella tuntee pelaavansa jalkapalloa. Peli voi olla mielenkiintoinen ja kiihkeä vaikka se päättyisi 0-0.

Tällä pelillä saa hyvin itsensä viritetty mm-kisa tunnelmaan.
 
JOO! Fudishan on mua aina kiinnosta kun itsekin pelaan seurassa, mutta asiaan. :cool: Elikkäs, sen sanon että ensimmäinen kerta tätä peliä pelattaessa voi tuntua paskalta, mutta vähän kun pääsee mukaan tunnelmaan ja oppii kontrollit sun muut niin parempaa peliä saat kyllä hakea! :rolleyes: Ja kuka kehtaakin väittää PS ONEn fudispelejä paremmaksi? Tästä ei kuulkaa fudispeli parane, että eiku PES hankkimaan vaan jos kunnon fudista kaipaa. ;)
 
Kolmio

Oletteko innokkaat PES fanit huomanneet kaksinpeliä pelatessanne, että maalivahtien vastaantulo kolmio-napin avustuksella on aika epärealistinen. Yksi kavereistani linttaa kolmion pohjaan jo niin aikasin, että maalivahti on boksin ulkopuolella torjumassa palloa. Ja vaikka kuinka yrittäisi lobby-vetoa (L1+neliö) niin maalivahti vetää pidemmän korren noin 90 %:ssa tilanteista ja en ole sentään ihan eilisen teeren poika näissä Konamin huippu peleissä... Toivottavasti tilanne korjautuu PES2:ssa.
 
Tuskinpa korjautuu. Tai eihän sitä tiedä kun pallon kuljetus on jouhevampaa uudessa versiossa niin ehkä molarikin on helpompi harhauttaa. Onhan tuo ikävä ominaisuus, mutta vielä enemmän ärsyttää vastaantulossa se että molari tulee ihan väärässä kulmassa vastaan ja jättää koko maalin peittämättä.
 
Kysyisin sellaista asiaa, että mistä voisin löytää Korean pelaajien oikeat nimet? Olen kuluttanut paljon aikaa etsimiseen, mutta tähän mennessä olen löytänyt vain muiden maiden pelaajien oikeita nimiä. Kiitos jo etukäteen. :) :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kewell
Kysyisin sellaista asiaa, että mistä voisin löytää Korean pelaajien oikeat nimet? Olen kuluttanut paljon aikaa etsimiseen, mutta tähän mennessä olen löytänyt vain muiden maiden pelaajien oikeita nimiä. Kiitos jo etukäteen. :) :confused:
Teksti-tv:stä helpoiten. sivu 630 on MM-kisaindeksi.
 
Olisikohan joku 25 metriä...

PESissä on muuten sellainen huono puoli, että jos on sivuraja läheltä maalivahdin aluetta, voi pallon heittää helposti maaliin (mikäli kyseessä on hyvä heittäjä). Maalivahti hyppää vaan ohi pallosta. :rolleyes:
 
Vaparimaalit on pelissä itseni mielestä helppo tehdä mutta kyllä Chieisan tai Del Pieron kierteinen ylänurkka aina on hieno maali mitä kannattaa kehuskella kavereille.

Itselläni on 46 metriä. R. Carloksen tykki puhui hienolla ulkokierteellä.

Olen muuten puskenut melkein puolestakentästä maaliin. :D

Pistäkää oma Master Leaguen aloituskokoonpano.
Itselläni:

Buffon:
Mexes (omatekoinen, CM otetut tiedot)
R.Ayala
R.Carlos
Thuram
Vieira
Doni (omatekoinen, CM otetut tiedot)
Beckham
Litmanen
Del Piero
Chieisa
 
Mä olen tehny maalin jostain 65m. Kaveria vastaan pelatessa maalivahti tuli ampumaan kaverin vaparia, syötti käytännössä suoraan mulle ja mä kuljetin hieman eteenpäin ja laukaisin maalia kohti. Ei ehtiny veskari takaisin ajoissa :D

Master league avauskokoonpano:
Kahn (MV)
Ferdinand (Puolustaja)
Hyypiä (Puolustaja)
De Boer (Puolustaja)
Cocu (Alempi keskikenttä)
Lampard (Alempi keskikenttä)
Lizarazu (Oikea laita, hyökkäävä rooli)
Thuram (Vasen laita, hyökkäävä rooli)
Zidane (Pelinrakentaja, keskellä heti kärkien takana)
Hasselbaink (Hyökkääjä, ylin mies)
Larsson (tai Forsell) (Hyökkääjä, hieman alempana kuin Hasselbaink)

Tällä joukkueella pelataan melko hyökkäysvoittoista peliä ja usein tulee kiire takaisin puolustamaan (johtuen lähinnä siitä, että Lizarazu ja Thuram ovat hanakoita hyökkäämään ja jos pallomenetetään ovat laidat auki), mutta tulosta tulee hyvin.
 
Nyt on ollu pieni tauko eikä just muista viimeisimpiä hankintoja mutta laitetaan ne myöhemmin...

ML, Deportivo La Coruna, avauskokoonpano:
Buffon

Arce
Nesta
Cordoba
(ei muista tähän hätään)

Salihamidzic
Scholl
Nakata
(???)

Mboma
Delgado
 
Itselläni oli tälläinen(ainaki muistaakseni):

M:Barthez

Pakit: Badenfauer
Hyypiä
Carlos ...siis larcos;)
stam

Keskeikenttä:
Perles
Maradona
Verilino

Hyökkäys:
Van Tasben
Shevchenko
Butatista
 
Ylös Bottom