Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pro Evolution Soccer kokemuksia

Olen minäkin puolesta kentästä maalin saanut, käsitin että tuossa puhuttiin vapareista.

Emmä muista sitä kenttää tarkalleen (ollut pieni tauko), jotain tämänsuuntaista kuitenkin:

Buffon/Seaman

R. Carlos
Hyypiä
Hierro

Litmanen
Zidane
Beckham

Jormario (omatekoinen)
Owen
Del Piero
 
Ronaldo. Andrei Shevzenko (hyökkäys)

Rivaldo. Zidane (pelinrakentajat/hyökkäys)

Denilson. Thierry Henry (keskikenttä[vasen ja oikea laita]

Edgar davids. (puollustava keskikenttä)

Nesta(tai Maldini). Stam. Thuram. (puolustus)

Chilavert . (maalivahti)


Taktiikka on siis: 3-5-2


Shevzenko voitti just maalipörssin: 30 maalia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kuinkas moni on saanut mokella punaisen kortin? Meikäpä on :cool: ... Loistava peli ei voi muuta sanoa... ja ikää lisää se, että lähes jokainen vaikeusaste vaatii omanlaisen pelityylinsä..
 
Niin, kerro! Punainen mokella? Häh? Eihän se onnistu muuten kuin laittamalla maalivahti kenttäpelaajaksi ja sitten tekee rikkeen.
 
Mä en oo saanu ku keltasen veskalla :) Ku vastustajalla on pallo ni kolmiota ku painaa ni se veska lähtee sitä kohti ja joskus myös jalat edellä ;)
 
Ekalla kerralla sain kaksi keltaista... mutta eilen onnistuin samaan jo suoraan punaisen! Eli espanja vs. bulgaria... pallo liuku rangaistusalueen reunaa kohti (siis pilkulta päin) ja painoin kolmiota, jotta moke lähtisi hakemaan sitä... samalla, joku bulgarialainen juoksi myös pallon kimppuun... pallo perkule kerkesi vieriä yli rankkarirajan ja bulgarialainen kaiken lisäksi kerkesi siihen ensin ja perinteiseen viidentähden-tyyliin käänti selkänsä taklaaja kohti (ts. alkoi edetä sivurajaa päin), joka oli tässä tapauksessa Iker Casillias... noh takaapäintaklaus -> punainen kortti... mitäs sen enempää selittelemään :D ja Hierro mokeksi... kannattaa sitten vaihtaa se pelaaja heti kakkosmokeen meinaan ne pelaajat on ihan suria mokeina...

Kokeilkaa... pistätte puoltuntia peliajaksi ja aina tahkootte kolmiolla mokea yli rankkarirajan, jolloin moke taklaa jos pallo on vatustajan halussa... varmasti saatte ainakin sen keltaisen ja jos hyvin sattuu niin toisenkin ja parhaassa tapauksessa sitten sen punaisen... ja moke voi olla ihan omalla paikallaan kokoonpanoissa... Samapa ei taida onnistua FIFAssa

Onko kukaan saanut järjestettyä rankkua mokella? Itse en oo ainakaan vielä moista nähnyt??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Onko kukaan saanut järjestettyä rankkua mokella? Itse en oo ainakaan vielä moista nähnyt??

En oo PES:issä mutta ISS Pro Evolution 2:ssa sitä tapahtui mulle useammankin kerran. Ja hienointa oli se että se tapahtu oikean näköisesti eli mokke syöksyi hyökkääjän jalkoihin ottamaan palloa mutta myöhästyi ja kaatoikin hyökkääjän samalla. Usein tilanteessa tuli vielä keltainen tai jopa punainen kortti.

Toivottavasti tuo mahdollisuus palaa PES2:een.
 
Miten niitä "piilotettuja joukkueita" saa lisää? Oon voittanut nyt about kymmenen kertaa peräkkäin master leaguen vaikeimmalla tasolla, ja saanut vasta yhden (vanhan) joukkueen käyttöön, eli Brasilian, missä on esim.Zico(Cozi)!
 
Piti kai voittaa Euroopanmestaruus Hollannilla ni tulee Legend Holland ja sama Saksalla?Luin jostain.
 
Saakohan ne sitten mukaan tohon Master liigaan? Ei viittis aloittaa masteria kokonaan alusta!

Onkos kukaan voittanut master liiga vaikeimmalla tasolla siten ettei ole hävinnyt yhtään ottelua kauden aikana? Toi on ainut syy, että jaksan tahkoa liigaa vielä. Viime kaudella hävisin yhden matsin, tais olla joku 25:s matsi, kun hävisin Ajaxille 1-0! Että otti pannuun, vielä kun oli kaksi tolppa vetoa yliajalla...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro
Miten niitä "piilotettuja joukkueita" saa lisää? Oon voittanut nyt about kymmenen kertaa peräkkäin master leaguen vaikeimmalla tasolla, ja saanut vasta yhden (vanhan) joukkueen käyttöön, eli Brasilian, missä on esim.Zico(Cozi)!

http://evo-web.co.uk/game.proevolutionsoccer.secret.shtml

Ei niitä joukkueita master leagueen saa mukaan, mutta ML:n voittamalla saa niitä salaisia pelaajia joita voi ostaa joukkueeseensa ML:ssä. Kolme kertaa pitää voittaa että kaikki on käytössä joten sulla ne luulis jo olevan.
 
Joo eilen sitten piti voittaa euroopan mestaruus Hollanilla ja Saksalla, niin sain mukaan ne Hollanin ja Saksan entiset pelaajat masteriin! Onhan tosiaan niitä entisiä pelaajia tullut listoille ML voittojen myötä, mutta kovimmat entiset pelaajat löytyvät noista joukkueista!

On se perkele jos ei mun nykyisellä joukkuella selvitä masteria ilman tappioita...nykypäivän Real Madridkin on rupusakki jos vertaa mun Milaniin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro

On se perkele jos ei mun nykyisellä joukkuella selvitä masteria ilman tappioita...nykypäivän Real Madridkin on rupusakki jos vertaa mun Milaniin!

Vaan meikäläisen Arsenal se vasta kova onkin. ;) Aloitin juuri alusta koko homman, ja tällä hetkellä näyttää tältä

Seaman/Inorov (jälkimmäinen on kyllä huomattavasti parempi)

-Puolustuksessa jotain alkuperäisiä "paskapelaajia" kuten Eddington yms. Nämä korvataan voittojen myötä paremmilla-

Hyökkäys/ylempi keskikenttä:
Baroja (loistava pääpelaaja, alkuperäinen)
Neuville
Bird (on muuten helvetin hyvä pelaaja, pelaa Jamaicassa, kannattaa ostaa!)
Jormario (omatekemä, maksoikin vain 59 :D)
 
Mä sain european classicit voittamalla Suomella viidellä tähdellä euroopan mestaruuden... kaikki kuitenkin väittää et enklanilla pitäs pelata, et sais? Tosin olin varmaan eka, joka yritti voittaa ekaa kertaa europan mestaruuden suomella :D

Garrincha (oiko ollu Gommincha nimellä tai jotain) on kyl paras classicien pelaaja... sillä pyörittää kaikki puolutukset vipuun, jos jaksaa vaan yrittää :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
Mä sain european classicit voittamalla Suomella viidellä tähdellä euroopan mestaruuden... kaikki kuitenkin väittää et enklanilla pitäs pelata, et sais?

European classicit saa millä joukkueella tahansa, mutta tietyillä mailla voittamalla saa kyseisen maan classicit. Näitä on esim. Brasilia, Argentiina (nämä siis amerikan cupin voitosta), Hollanti jne.
Huom. voitot pitää saavuttaa viidellä tähdellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake

Huom. voitot pitää saavuttaa viidellä tähdellä.

Hmm, kyllä minä ainakin onnistuin saamaan klassiset Hollannin ja Saksan joukkueet neljällä tähdellä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l

Garrincha (oiko ollu Gommincha nimellä tai jotain) on kyl paras classicien pelaaja... sillä pyörittää kaikki puolutukset vipuun, jos jaksaa vaan yrittää :p
Joo, Gomincha (Garrincha) on iha ygönen, ja ku laittaa sille aisapariks Perleksen (Pele) ni HUHHU!:D
Pääpeli on vähä heikkoo pituuksien puolesta, mut ku pitää pallon maassa ni hallinta on suvereenia...
 
Ylös Bottom