Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Bling Bling

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilhower
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project Bling Bling

Torstaina vs SS 22:00

Innostuneet ja niin kovin kiinnostuneet:

Mustikka
Wilho
Piekana

lisää nimiä tarvitaan.

Torstaina vs SS 22:00

Innostuneet ja niin kovin kiinnostuneet:

Mustikka
Wilho
Piekana

lisää nimiä tarvitaan.

En vielä itseäni lisää muutakun varalle. Annan poogelle ja HC:lle mahdollisuuden osallistua. Kaikille vaan pelejä alle ennenkun pudotuspelit alkaa.

Olis mukava päästä "koittaamaan" torstaina... töitä tietenkin eli meitsi ei pääse!

Berdu/ Clan Takedown tarjoaa matsia joko TO 2100 tai SU 2100. Miten kävis porukalle?
Mulle käy torstai tohon CTd matsiin.

Sitte ehdotuksia FCD matsille? Aloitusaika kuitenkin 2100-2200. OK?

BLnG-CTd rosteri:
quassimo

Simma mä yritin vasta saada omaa laumaa kasaan. Samaha se tietysti on missä sovitaan... Mut saa ehdottaa tai sit mä kun tiedän enempi. Osa meistä kun vähä harvoin käy tääl foorumilla.

Mulle ei käy To eikä Su matsit koska lätkää tuolloin. Kaikki muut päivät käy kunhan matsit alkaa 21 ja siitä eteenpäin. Eli TI,KE,PE,LA sopii!

Olen käytettävissä tykinruuaksi to 21. kts. edellinen suoritus.

Mikäli pelipäivä ei ole perjantai ja olette epätoivoisia, voin periaatteessa toistaa suoritukseni myös toisessa pelissä. ;)

Meille (CTd) käy ehkä paremmin tuo sunnuntai klo 21 (saadaan enemmän pelaajia), mutta tarvittaessa siis myös tuo torstai klo 21 tai 21.30 tai 22 (mitä myöhemmin sen parempi.)

Nyt niitä nimiä ja peliaika toivomuksia kehiin! FCD matsi on yhä sopimatta kun ei ole ilmottautumisia tullu. Sunnuntaina on CTd-matsi klo 21, nimiä rosteriin! Hopi hopi nyt perkele!

Simma, heitä joku ehdotus jos näet tän viestin. Etin siihen pelaajat vaikka mistä!

Nyt niitä nimiä ja peliaika toivomuksia kehiin! FCD matsi on yhä sopimatta kun ei ole ilmottautumisia tullu. Sunnuntaina on CTd-matsi klo 21, nimiä rosteriin! Hopi hopi nyt perkele!

Simma, heitä joku ehdotus jos näet tän viestin. Etin siihen pelaajat vaikka mistä!

Käy torstai, lauantai ja sunnuntai. Perjantai käy myös, mutta 2100 on jo matsi, eli joko 2000 tai 2200 perjantaille. Noista perjantain ajoista pitää kahtoa pelaajat tarkemmin, koska ollaan päätetty yrittää pelejä aina tohon 2100 niin kaikki ovat siihen aikaan asennoituneet.

Ylös Bottom