Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project Bling Bling

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilhower
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project Bling Bling

Jos tulee peliä tälle iltaa niin ilmoa voi laittaa skypessä simma..., mukaan siihen liigan nimi jossain muodossa niin tiedän kuka asialla. Myös #fcd @ quakenet.org on paras paikka saada meikään kiinni, kun roikun siellä 90% ajasta, loput idlaan :eek: Myös YV tai s-posti ihan nopeahko tapa @ simma@saunalahti.fi mutta voi olla että en huomaa sitä heti.

Pe & La käy 21 ->. Tänäänkin käy 22.30 alkaen kun kotiudun lätkästä. Su CTd- matsiin en pääse.

wheelchair-machine-gun.jpg

OISKO ILLAL MATSIII???

090616-bling3.jpg

Joo otetaan vaan. Aletaan klo 21 jälkeen kattelee miten on porukkaa paikalla. Eiliset yritykset meni ton stanan PSN verkon takia mönkään. Yritetää 5 vs. 5 jos suinkin mahdollista.

Nimiä listaan kiitos.

Mukana:
-quassi

Nimiä listaan kiitos.

Mukana:
-quassi
-Mustikka

Ihan varmasti en osaa sanoa milloin linjoille pääsen, 21-22 välillä kuitenkin...

Eilen oli FCD:n puolelta kaikki valmista matsiin. Meiltä puuttu vaan pelaajia. Tänään uus yritys. Kaikki vapaaehtoset mukaan nyt! Saadaan pelit pelattua. Muistutuksena: huomenna CTd matsi klo 21.

Vakavasti harkitsen jo jokerikorttien esiin ottamista.

Toivottavasti saadaan matsi tänään pelattua pois...Tuun itte siinä 21-22 ni katotaan josko meitä ois tarpeeksi!

Olisin päässyt, jos olisin tiennyt aikaisemmin.
No ei se mitään. Ajattelin vaan illalla et jos sattuu olee pelaajia niin pelataan, eihän sitä etukäteen ollu sovittuna. Mut yritetään tänään. Mukana saattaa olla jokeri pelaaja raiskatturotta jos muuten ei porukka riitä.

Meitä on varmaankin 6 sunnuntai-illalle, että koittakaa repiä niin paljon porukkaa kuin vaan saatte.

Jahans, pari helppoa voittoa tiedossa tänään :D Tsemiä äijät peleihin!

Oon himassa n. 22.15 joten jos vielä silloin pelejä jostain syystä jäljellä ni tarvittessa voin tulla osoittamaan huonouteni tantereelle.

GO Blingit!

Saitteko blingiläiset kuvaa ekasta mapista (Pipeline)? Mulla vähän tärähti se kuva.

Saitteko blingiläiset kuvaa ekasta mapista (Pipeline)? Mulla vähän tärähti se kuva.

Mun kuvat meni ihan päin persettä. Ei mitään selvää saa. Automaattisäädöillä teki kamera temput, salamat välähteli ja sillee.

Asiast kukkaruukkuun, meil on ny oma priva-alue, joten laittakee mulle pyyntöä sinne.

Täh. Sä oot jo siellä liideri. En ymmärrä.

Kaikki Blingit hakemaan jäsenyyttä, tämä on käsky. Löytyy noista yhteisöistä.

Idiota! Butaa! Tarkotin et laittaa pyyntöä että hyväksyn sinne yhteisöön.

Tiistai klo 21 BLnG - dA

Piekana
Wilho
Idiota! (quassi)
...
...

Junnu, kuis paljo tarvis pelaajia? 5-6 varmaan riittää?

Ylös Bottom