Vastaus: Project CARS 2 (Q4 2017)
Ykkösosan suurimmat virheet mulla on olleet juuri nuo "kivirenkaat" ja se, että kuopat tuntuu kuin auto osuisi pohja maahan voimalla, se sellainen jäätävä kolahdus. Toinen on se säätöhelvetti, toki, pc:llä tuon saa ohitettua kun asentamalla yhden kansion säädöt menee automaattisesti.
Toinen on FOV (PC:llä), se pitää asettaa aivan siten että näytöistä näkyy vain hieman kojelautaa, eli ratti ja mittaristo piiloon, koska muuten ajat takapenkiltä. Auton kääntökulma on sellainen että jos sulla näky ratti, niin sä käännät mutkaan metrin liian aikasin, eli kuva on sinällään oikein "for real life" mutta silti se on kojelautanäkymästä väärin. Tämä on sinänsä ongelma että luonollisesti FOV:n siirto eteenpäin, saa vauhdintunetta vähenemään ja se väheni liikaa suhteessa että auto ohjautuu sinne mihin olet sitä viemässä.
Konsolilla mitä pelasin, niin tuo tuntui toimivan vähän eri tavalla mutta minusta konsolilla vaan jäi pelistä niin paljon pois "jotain", että se oli ihan eri peli sillä. PCars 1 ei missään nimessä ollut huono peli, ei millään muotoa huono, päinvastoin se ylitti kaikki odotukset kun miettii mikä tai kuka tai millä budjetilla se tehtiin.
Kakkososan ostan heti, mulle se ei ole ongelma odotella niitä päivityksiä mutta onpahan peli valmiina. En mä kyllä näe siinäkään syytä "hidastella" että sen saisi myöhemmin "bugittomampana" halvemmalla... Joku NHL- pelisarjan peli on toista, siinä sietääkin säästää mutta ei kyllä tämän pelin kohdalla.
Toivottavasti tämä on se peli joka räjäyttää tajunnan