Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

No jep, joissain sarjoissa on käsittääkseni niin että jos on kaksi lähtöä niin toisen lähtöjärjestys on ekan lähdön maaliintulojärjestys käänteisenä.. En oo kyl tostakaan täysin varma.. Mut jos on vaan yksi lähtö niinkin tossa äsken oli niin eihän siinä ois mitään tolkkua et nopein lähtee takarivistä.. Saattas olla aika-ajot melkosta jarruttelua..

Tohon viel jatkona.. Äsken kun ajeli pari yksittäistä kisaa Caprilla oli taas kaikki kohillaan ja lähtöjärjestys oikein.. Outoa se eilinen.. Se viimisin päivitys taitaa olla Boxille viel tulematta, kellään tietoja millon tulossa?

No jep, joissain sarjoissa on käsittääkseni niin että jos on kaksi lähtöä niin toisen lähtöjärjestys on ekan lähdön maaliintulojärjestys käänteisenä.. En oo kyl tostakaan täysin varma.. Mut jos on vaan yksi lähtö niinkin tossa äsken oli niin eihän siinä ois mitään tolkkua et nopein lähtee takarivistä.. Saattas olla aika-ajot melkosta jarruttelua..
se toisen lähdön järjestys määräytyy sun aika-ajon toiseksi nopeimman kierroksen mukaan. Eli jos ajat vain yhden nopean kierroksen, olet aina takarivissä toisessa lähdössä.

No uutta oli tuokin.. Tuossa careerissa oli kyse vaan ekasta lähdöstä jonka jätin sitten senkin tuon hännille tippumisen vuoksi ajamatta. Samaten kun Capri alla niin yksittäinen kisa, yksi lähtö. Eipä tuo nyt suuremmin harmita isolla V:llä, ihmetyttää vain. Noissa molemmissa tapauksissa oli vielä niin että kun sain hyvän ajan tehtyä niin kelasin aika-ajot loppuun sillä 64 kertasella nopeudella, oisko sitte siitä menny sekaalle. Jos se renkaiden tasainen kuluminen on yksi merkki uusimmasta päivityksestä niin ei oo ainakaan viel Boxille ehtinyt, sitä ootellessa..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noissa molemmissa tapauksissa oli vielä niin että kun sain hyvän ajan tehtyä niin kelasin aika-ajot loppuun sillä 64 kertasella nopeudella, oisko sitte siitä menny sekaalle.

AA:n kelaaminen tai simulominen tuottaa muuten AI-kuskeille ihan törkeitä aikoja, joskus jopa 5 sekuntia nopeampia kuin itse ajan täysillä. En siis suosittele kelaamaan sitä ollenkaan, saattaa hyvinkin olla se joka tuon aiheuttaa.
Itse teen usein niin että jos on 30min. aa, meen kahville ja ajan sit lopusta viimisen 10 minuuttia sitä aika-ajoa :D

Uusimpaan päivitykseen tuokin korjattu. Sama ongelma oli session skippaamisella. Tosiaan boxilla ei taida uusinta päivitystä edes olla vielä.

Harjoituksissa nuo vetelee edelleen nopeampia aikoja kuin aika-ajoissa tai kisassa. Onneksi se on noin päin niin ei siitä haittaa ole.

Uusimpaan päivitykseen tuokin korjattu. Sama ongelma oli session skippaamisella. Tosiaan boxilla ei taida uusinta päivitystä edes olla vielä.

Eli siis nyt vois niinku aika-ajonkin simuloida loppuun ilman että sinne ilmestyy gridiin 3 kärkiautoa joilla on ihan sikanopeita aikoja?
Mulla kävi yhden kerran niin että kun skippasin aika-ajon kesken sen ajan niin sinne ilmestyi aika jotain 1:26 tms. kun ite pääsin 1:31 ja vielä ihan säkällä :D Olikin ainoa kerta kun oon skipannut mitään noita, yleensä ajan loppuun asti vaikka sitten kokeillakseni erilaisia säätöjä.

Btw. Hienosti toimii tuo adapteri G25 polkimien ja T300RS:n välillä, jopa kytkin toimii hienosti :)

Peliin on julkaistu tänään uusi lisä-osa nimeltä "old vs new" hintaan 3,45€ joka sisältää 3 retroautoa ja niiden modernit versiot. Yksi paketin autoista on ilmainen kaikille.

Old vs New:

RUF CTR “Yellowbird”
RUF RT 12R (kaikille ilmainen)
Ford Mustang Fastback 2+2
Ford Mustang GT
BMW 2002 Turbo
BMW 320TC WTCC

[video=youtube;9AWjUanSILI]https://www.youtube.com/watch?v=9AWjUanSILI[/video]

Storessa Old vs New sekä Ilmainen RUF RT 12R

WTCC auto oli syy ostaa tuokin. Toki ruffit on ruffeja, mutta en tässä pelissä ole päässy sinuiksi ainoankaan normi urheiluauton kanssa.

Ei nyt ehdi JP-autoja..

[video=youtube;5kUfVFwRUrY]https://www.youtube.com/watch?v=5kUfVFwRUrY[/video]

Mikäli joku käyttää Jack Spaden FFB-asetuksia konsolilla, niin nyt on julkaistu uusi versio 2.2 Excel-taulukosta. Eroja on jonkin verran edelliseen 1.7 versioon verrattuna. Jack Spaden FFB-asetukset löytyvät täältä.

Minulla on käytössä tuo Classic-asetus.

Mikäli joku käyttää Jack Spaden FFB-asetuksia konsolilla, niin nyt on julkaistu uusi versio 2.2 Excel-taulukosta. Eroja on jonkin verran edelliseen 1.7 versioon verrattuna. Jack Spaden FFB-asetukset löytyvät täältä.

Minulla on käytössä tuo Classic-asetus.

Hienoa! Mä käytin aiemmin myös tota classicia ja käytän varmaan tulevaisuudessakin :)

Ylös Bottom