Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Onpa kiva bugi ton uusimman lotus packin takia ku ei pysty alkuperäis autoilla tallentamaan kaikille uusille radoille tuning setuppia. Uusimmilla dlc autoilla tallentuu joka radalle.

Olis vähän pakolline pystyä setup tallentamaan jos haluaa ajaa ratilla vaikka time trialia. :mad:

Mulla oli sama homma,mut poistin kaikki tiedot ja uudelleen asennus ja nyt toimii.:)
 
Vastaus: Project CARS

Eikös tuossa keskuteluissa sanottu juuri noin. Loistava ja kauan kaivattu ominaisuus! Ihan liian vähän konsolipeleissä tuota ominaisuutta hyödynnetään.
 
Vastaus: Project CARS

Eilen tai tänään PC:lle julkaistun päivityksen tiedot. Todennäköisesti tulee konsoleillekin ensi viikonloppuun meneessä mutta mitään varmistettua päivää ei käsittääkseni vielä ole.

Project CARS – PC Patch 7.0 – Release Notes
Physics & Tyres
• Neutralized the top speed advantage of running zero camber on many tires.
• Reduced flash layer temperature cap for GT3/LMP and other slick tires to make them less prone to overheating.
• Classic Lotus cars: Disabled patch-to-hub on several tyre carcass models as it was creating a strong low-speed FFB buzz.

Controls
• Update to latest Fanatec SDK

Career
• Corrected the German name for the LMP3 UK Semi-Pro Championship

Tracks
• Rouen Short – Reworked the AI paths around the hairpin area to try and keep the historic cars from running up the hill on exit when in tight packs.

Vehicles
• Repositioned the cockpit camera view to a proper center point for a number of vehicles that were reported to be incorrectly positioned.

Audio
• Lotus 40 and 49 - Rebalanced the AI vehicle volume.

Render
• Antialiasing mode DS2M fixed for AMD GPUs.

UDP streaming support
Fixed a bug where the streaming rate option in the GUI was not working correctly. The option is enabled via the ‘Game play’ menu ‘UDP mode’. This can be selected between off and 1-9. The number represents the UDP streaming data rate as follows:
UDP off
UDP 1 60/sec (16ms)
UDP 2 50/sec (20ms)
UDP 3 40/sec (25ms)
UDP 4 30/sec (32ms)
UDP 5 20/sec (50ms)
UDP 6 15/sec (66ms)
UDP 7 10/sec (100ms)
UDP 8 05/sec (200ms)
UDP 9 01/sec (1000ms)
The stream is sent to a broadcast address (255.255.255.255) on port 5606.

Oculus Rift
All UI screens are now correctly mirrored on the main monitor.

The following entries refer to fields in the OculusSettings.xml file located in your Documents/Project CARS folder. This file is auto-generated the first time you run the game with the headset active.

VSync – "false" will ignore any user setting and use the code default (currently set to off). "true" will use whatever vsync is set to in the "graphicsconfigoculusdx11.xml" file in your Documents/Project CARS folder.

ResetVR - Changed automatic camera position reset at race start to be user controlled, providing 4 options:
0 – Always use Oculus system default position
1 - Reset view once at boot-up only
2 - Reset at start of race, but only once per execution of the game
4 - Reset at start of every race (supersedes case above)
These values can be combined by adding up, for example:
3 – Reset at boot and at start of the first race

NearZ – Overrides the game’s default NearZ value for player cameras (0.1). This value determines how close to the camera the 3D world will stop drawing. Setting this override to a value less than the default will allow for less clipping of objects close to the camera. Too low values may cause some texture flickering on objects in the game world. Try values around 0.05 as a starting point. Setting it to 0 will use the default game value.

GForce – Overrides the Camera Movement value that simulates G-force effects on the player’s head. Valid range is 0-1. Setting it to -1 will use the value set in the game options.

WorldMovement – Overrides the Camera Movement value that controls how the visible movement is balanced between the world vs the car. Valid range is 0-100. Setting it to -1 will use the value set in the game options.

exposureFOV – This field allows you to control the FOV that’s used to calculate the HDR exposure. This is very useful for closed-cockpit cars where the default VR FOV of 120 typically causes the outside view to be extremely bright. Setting it to 0 will use the default FOV.

Lähde: http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?42885-Project-CARS-PC-Patch-7-0-Release-Notes&p=1188288#post1188288
 
Vastaus: Project CARS

PS4:lla alkoi hiljaisesti lataamaan päivitystä 7.0. Kokoa päivitystiedostolla on 5,897 Gt. Muutoslokin näet täältä.

EDIT: Pelaajat voivat ottaa nyt telemetriaa tietokoneelle. Tämä on todella hyvä ominaisuus. Täytyy illalla testailla, kuinka tuo toimii. Tuo ilmeisesti tarvitsee kolmanen osapuolen luoman aplikaation, joka sitten vastaanottaa tietoa, jota lähetetään tietokoneelle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuossa toimii myös iOS ja Android appsit myös! Loistava ja kaivattu ominaisuus. Ostin Pcars dash apin ja hienosti toimi iPadilla . Kätevästi näkee eri tietoja autosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Pitkästä aikaa tämän pariin, kun selkä kestää vähän paremmin ajamista. Fovit heitin 95, että sai vauhdin tunnetta ja kuvakulma hoodilta niin ei tunnu enää ihan niin matelulta. Alkoi tuntua jo ihan kivalta, mutta korpee taas toi asetusten hakeminen ja säätäminen. Onko jollain heittää hyviä forcefeedback asetuksia Renault Clio Cupille? Ajettelin aloittaa uramoodin alusta, kun ei jaksa enää kartingia ajaa. Onhan uraakin näköjään jo ajettu 30h ja toisella kaudella ollaan, mutta kai se pitää vain uusi aloittaa.
 
Vastaus: Project CARS

Pitkästä aikaa tämän pariin, kun selkä kestää vähän paremmin ajamista. Fovit heitin 95, että sai vauhdin tunnetta ja kuvakulma hoodilta niin ei tunnu enää ihan niin matelulta. Alkoi tuntua jo ihan kivalta, mutta korpee taas toi asetusten hakeminen ja säätäminen. Onko jollain heittää hyviä forcefeedback asetuksia Renault Clio Cupille? Ajettelin aloittaa uramoodin alusta, kun ei jaksa enää kartingia ajaa. Onhan uraakin näköjään jo ajettu 30h ja toisella kaudella ollaan, mutta kai se pitää vain uusi aloittaa.

Tuossa on mielestäni hyvät asetukset.
 
Vastaus: Project CARS

Täytyy testata, kokeilin tuossa jo aikaisemmin noita 66% asetuksia. Joku niitä kehui project cars foorumilla.

Monella tuntuu olevan se, että on kauheat väännöt päällä ratissa. Itse haluaisin niin, että rattia pystyy oikeasti käyttämään ja sitten sieltä tulee se palaute eikä niin että se palaute hukkuu tuohon ratin vääntöön. Enkä tarkoita tällä tärinöitä vaan ihan ffb palautetta auton käytöksestä.

Vielä ei ole sopivia asetuksia löytynyt, mutta jatketaan etsimistä.

E. Ei noissakaan tullut mitään palautetta ratista, kun Clio puskee. Kuva ja ääni kyllä välittää :) Ja ratti menee niin kovin helposti lukkoon luistossa liian kovasta forcesta, että sitä ei voi kääntää.
 
Vastaus: Project CARS

Forcet auton säädöstä 16-18
Sen alta ne F alkuiset:
45-150 (ylin vaikuttaa kanttareihin ja töyssyihin, eli siitä hakemaan sopivaa voimaa)
42-44 (toinen vaikuttaa juuri ratin jäykkyyteen, eli se aika alas)
45-150 (kolmas vaikuttaa jarrutuksen aikana tapahtuviin vääntöihin)

Sieltä toiselta välilehdeltä se force asetus samaan 16-18
Sen alta sit arvot oman maun mukaan 10-30

Tuolleen tuntee töyssyt jne ja ratti ei ole jäykkä kuin taivas.

Niin ja forcet päävalikosta 100%.
 
Vastaus: Project CARS

Jees, kiitti Omppu. Nyt sai sen älyttömän väännön siitä pois. Palautetta ei vielä tullut ekalla kokeilusetillä, mutta eiköhän ne hakemalla ja testaamalla sieltä löydy.

E. Kappas, tässä pystyy ajaa useampaa uraa samaan aikaa. Ihan kätevää, vaikka vanhalla uralla ei välttämättä enää ole käyttöä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Nyt on ihan kiva ajaa taas Project CARS:a. Löytyy vauhdintunnetta, ffb ei häiritse ajamista, vaikka ei täydellinen vielä ole ja Clio Cup on ihan hauskaa ajettavaa.

Puoli vuotta pelin julkaisusta ja edelleen sama juttu, nopeimmat AI-kuskit ajaa harjoituksissa yli sekunnin nopeammin mitä aika-ajoissa tai kilpailussa. Eli koneella vauhti hyytyy kisavklpn aikana ja itsellä kasvaa vauhti mitä enemmän ajaa. Paha ristiriita.

Aika-ajossa tuli joku bugi, kun menin session loppuvaiheessa seuramaan ajoa monitorista. Kaikki radalla ollet AI-autot pysähtyivät Doningtonin pääsuoran viereen nurmikolle. Rauhhallisesti jarruttivat vauhdin pois sikaanin jälkeen ja auto nurmikolle nätisti parkkiin. Omituista

Kiva on kuitenkin taas ajaa ja sitä jaksaa kiertää taas tyhjää rataa ihan loputtomasti.
 
Vastaus: Project CARS

Muistanko ihan väärin, että pcarsiin sais tallennettua eri rattiasetuksia?

Et vois ajaa t300 ja F1 ratilla omilla näppäin conffeillaan.
 
Vastaus: Project CARS

Muistanko ihan väärin, että pcarsiin sais tallennettua eri rattiasetuksia?

Et vois ajaa t300 ja F1 ratilla omilla näppäin conffeillaan.
Ainakin ite joudun laittaa kaikki aina uusiks. Peli tunnistaa F1-ratin normaalina T300RS:nä. Muutenkin Pcarsissa tuon F1-ratin toimivuus on vähän ikävä kun puolet napeista on tuplana. Nuolinapit on kolmeen kertaan kaikki ja R3+L3 on kanssa kahteen kertaan. PC:llä F1-ratti pääsee vasta kunnolla oikeuksiinsa.

Siitä puheenolleen http://www.iracing.com/cars/new-mclaren/ .
 
Vastaus: Project CARS

Project CARS saa seuraavan lisäsisältöpakettinsa 22. joulukuuta, kun Renault Sport Car Pack ilmestyy Storeen.

DLC sisältää:
- Renault Sport R.S.01
- Formula Renault 3.5
- Mégane R.S. 275 Trophy-R
- Mégane Trophy V6
 
Vastaus: Project CARS

Hienoa! Juuri äsken ostin kaikki DLC:t paitsi Aston Martin paketin. Se Mojaven rata on vähän liian karun näköinen, kun GTR2:sen radatkin on nätimmän näköisiä.

Tuli vihdoin kokeiltua sitä McLarenin Longtailia Silverstone Classicissa ja voi pojat mikä auto, varmasti yksi pelin parhaita autoja. Tulee ihan muistot mieleen vanhasta kunnon Sport Car GT:stä PC:llä 90-luvun lopulta.

Jälleen tuli pari bugia vastaan, ei onneksi mitään kovin vakavaa. Aika-ajoissa sain hylkäyksen, kun lähti auto hanskasta ja AI tuli kylkeen. No kisassa oltiin sitten vain hengaamassa varikolla ja päätin ottaa restartin niin peli vain jumittui mustaan ruutuun. Piti käynnistää peli uudestaan.

Toinen bugi oli, kun harjoituksissa ajoin bensatankin tyhjäksi ja menin replayta katsomaan niin autosta puuttui kokonaan moottoriäänet. Peli ilmeisesti kuvitteli replayssa, että ajoin ilman bensaa. Ilmankos oli niin vauhdikasta menoa :D
 
Vastaus: Project CARS

Tuossa tuli aloitettua uramoodi uudelleen, koska bugien yms takia en viitsinyt aikaisemmin jatkaa ja hyvä niin nimittäin koko uramoodi oli mennyt hukkaan. Peli nimittäin aikaisemmin kaatui ja korruptoi koko tallennuksen.

Kartingilla lähdettiin liikenteeseen. Kävin vapaissa harjoituksissa hakemassa hieman tuntumaa, joka on aika erilainen verrattuna siihen, johon olin tottunut. Haasteet alkoivat rataa oli vaikea erottaa, koska oli ilta ja varjot tulivat juuri mutkaisimpii osuuksiin ja piti pikkasen painiskella AI:n kanssa, joka oli tasolla 70. Vaihdoin kuvakulman kypärään, joka helpotti ajamista huomattavasti. Nyt varjot eivät tuntuneet niin vahvoilta ja kypärän kääntyessä apeksiin oli helpompi mennä minulle tuntemattomalla radalla. Sittenkun oli ajanut useamman kierroksen ja päässyt juonesta kiinni niin homma meni kunnolla. Toisessa kilpailussa ohitin kaikki kilpailija kierroksella :D

Matka jatkuu ja katsotaan mitä on luvassa. Formula Renault 3.5 voi olla aika mielenkiintoinen.
 
Vastaus: Project CARS

Nyt on tullut voittoja ja sen myötä myös kilpailutarjoiksia esimerkiksi ajamaan GT4-autoa. Miten pääsen ajamaan kyseisiä tapahtumia, kun kalenterissani on pelkästään Karting-kilpailuja?

Glencairn on hieman haastavampi rata korkeuserojen ja epätasaisuuden vuoksi, mutta rytmiin päästyä ei enää haittaa ollenkaan. Jack Spaden Classic-asetuksella saa hyvän FFB-asetuksen, jossa on todella hyvä tuntuma.
 
Vastaus: Project CARS

Nyt on tullut voittoja ja sen myötä myös kilpailutarjoiksia esimerkiksi ajamaan GT4-autoa. Miten pääsen ajamaan kyseisiä tapahtumia, kun kalenterissani on pelkästään Karting-kilpailuja?
Niitä pääse ajamaan sitten, kun sen kisan päivä tulee kalenterissa vastaan. Mikäli ne tarjoukset ovat olleet kutsukilpailuja tai kutsusarjoja. Itse ajelin paljon kaiken laisia eri kutsusarjoja silloin Kartingin aikana ja itse Karting jäi jopa vähän sivualalle :D Osa niistä kutsukisoista saattaa olla vasta kauden lopussa ja taisi osa olla ihan seuraavalla kaudellakin. Paljon niitä kutsuja kyllä tuli sen 1,5 vuotta kestävän uran aikana.

Nyt toisessa urassa (Clio Cup) on vasta tullut kutsu ajamaan Kartingia, en varmasti mene :D
 
Ylös Bottom