Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project CARS

Voisin luulla että se ihan aito suzuka löytyy PCn modeista. Mutta konsolilla saa tyytyä tohon. Ja on sitä rataa tullu kierettyä satoja kierroksia muissa peleissä. Joten itse en sitä niin kaipaa, vaikka upea rata onkin.
 
Vastaus: Project CARS

Suzuka oli Pcarsissa vielä arviolta vuosi-puolitoista taaksepäin, kun WMD-bäkkerit testailivat ja videoitaan jakoivat tuolta radalta. Sitten se vain poistettiin jossakin vaiheessa. :confused: Jotakin tapahtui, mutta mitä? Oliko tuo lisenssitön versio Suzukasta, joka lopulta johti nykyiseen Sakittoon?
Kukahan osaisi kertoa? Olisi kyllä mielenkiintoista tietää.

Edit: ^tuohon ylempään: sikäli, mikäli ymmärrän, pc-modi = kaukana aidosta.

Edit2: Sakittona rata tunnettiin myös silloin pari vuotta sitten Pcarsissa, mutta täsmälleen Suzukan mutkilla. Niinkö tekijätiimi sitten astui lisenssinhaltijan varpaille?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

Juu. Ei mitään samaa fiilistä. Ja nimenomaan Suzuka olisi oikea "fiilisrata". Hehe!
Suzuka+NSX=ajojen ajo..
[video=youtube;zbvV01mWFkE]https://www.youtube.com/watch?v=zbvV01mWFkE[/video]

[video=youtube;izaWlKxVo1A]https://www.youtube.com/watch?v=izaWlKxVo1A[/video]
 
Vastaus: Project CARS

Tuli tämäkin vihdoin korkattua, kun sain sen lainaksi. Tässä pelissä tuntuu olevan juuri sitä, mitä olen Tourismoon kaivannut jo pitkään. Oikeata kilvanajoa eikä mitään sunday cuppia nissanilla. Olo on kuitenkin ristiriitainen oman kopion ostamisen kanssa. Tulisiko tätä peliä pelattua kuitenkaan niin paljoa, että samalla viitsisin sijoittaa yli 300 euroa uuteen rattiin.
 
Vastaus: Project CARS

Uutta päivitystä ilmeisesti pukkaa. Muutamia ihan hyviä uudistuksia. Replayhin mm. saa nimet näkyviin, mikä tekee ainakin onlinekisojen koosteista vähän mielekkäämpiä.

Release notes:
Project CARS – PS4 Patch 6.0 – Release notes

Online
• NEW – host kick function. The host of an online game can now select to immediately kick a player from the server. Kicked players will be auto-kicked if they attempt to rejoin the same multiplayer session.
• NEW – mandatory pit stop option. The Lobby admin can opt to force a single pitstop during any race.
• NEW – option to set race length by time (also available in Quick Race)
• NEW – ‘Allow Ghosted Vehicles’ option added so that the lobby admin can decide if he wants vehicles ghosted or not when they drive the wrong way.
• NEW – dynamic race-end timer feature. In public races, the timer is 50% of the slowest moving car's lap time. In private races, the timer is 75% of slowest moving car's lap time.
• Fixed an exploit where a player could be awarded a win by jumping the start.
• Fixed an issue where, if the host is forcing realistic driving assists, the player wasn’t able to toggle the allowed assists on or off while in-race.
• Fixed an issue where, if Forced Default Setup is used, the pit crew would not change tyres until they’re completely worn. The tyres will now be changed when at least one tyre is worn down by 25% or more.
• Improved VOIP quality for the in-game chat system.

Career
• Fixed a bug where drivers in a simulated series can all end up with ‘INVALID NAME!’.
• Fixed a bug where AI opponents would attempt to use DLC cars that are not installed.
• The player will no longer be offered a contract renewal for a DLC contract, if they've since uninstalled that DLC.
• DLC Career contract emails earned while a DLC was installed, are no longer shown if DLC is then uninstalled.
• If the player’s current contract is a DLC contract and the player uninstalls this DLC, the career season using this DLC contract will finish for the player when entering Dashboard and they will have to pick from valid contract offers to continue (or reinstall the uninstalled DLC).
• Fixed an issue where the Modified Cars Pack and Limited Edition DLC Invitationals and Accolades were visible for players who do not own these DLC packs. Entering these invitational events would cause the player and AI to be in non-matching vehicles.
• Fixed an issue where at times the pit crew wouldn’t change the tyre set to the one selected in pit-strategy.

Controls
• Fixed an issue where remapping KERS would stop it working
• Fixed an issue where changes made to Gamepad Advanced Options were not saved.
• Added Thrustmaster T150 support

Tracks
• Zolder – fixed a potential ‘landmine’ issue.
• Le Mans – adjusted the 55th garage spot to correct an issue where the cars would hit the pit wall on exiting this spot.
• Donington – all layouts – fixed an issue where cars would make contact with the left side wall when exiting some garages.
• Road America – pre-race camera tweaked to prevent the camera from clipping with the ground.
• Ruapuna Park – all layouts – fixed an issue with the last garage spot being outside garage area.
• Mojave – all layouts – fixed an issue with floating tyre skid marks, fixed an issue with rain being visible inside tunnels, and placed visible barriers in areas where the player is not allowed to drive.

Vehicles
• Bentley Continental GT3 – fixed DLC livery windscreen banners.
• Ruf CTR3 SMS-R – increased default tire pressure to work better with tire warmers.
• Toyota GT86 Rocket Bunny – fixed an issue with the windscreen banner.

Physics & AI
• AI – improved awareness and look-ahead to help with situations in multi-class races, where AI in a fast car would fail to avoid the player and AI in much slower cars.
• Tyre updates – fixed an issue on several tyres to prevent FFB buzz when tread becomes worn very thin, re-calibrated most tyres for a carcass heating fix when the tyres are underinflated, adjusted wear rates on GT3, Group C, Trans-Am/GTO, DTM, and LMP rubber.
• Implemented support to remove detached wheels from the track after a certain amount of time.
GUI & HUD
• Vehicle selection – manufacturer page now orders icons alphabetically.
• Improved the French translations for some of the items in the vehicle setup screens.
• Minor updates to Career Dashboard – motorsports & DN Profile buttons are now tiles consistent with other tabs, Inbox is now full screen with clearer indication of highlighted mail, and initial Accept Contract Offer screen now has improved layout and clearer indication of signature button.
• Improved Race Central screen – better balanced background image, removed gradient in top-right corner
• Track layout map images are now displayed on the quick track selection screens.
• Fixed an issue where ‘Invert Camera Y Axis’ text was being displayed as ‘Automatic Clutch’.

General
• Fixed an issue during pit stops where the pit crew mistakes ratio was too high.
• Driver name tags above cars can now be turned on for replays.
• Entering the pits during a Time Trial will now invalidate that lap’s time.
• Improved Helmet view exposure for historic drivers.
• General game stability improvements.
 
Vastaus: Project CARS

Tuli tämäkin vihdoin korkattua, kun sain sen lainaksi. Tässä pelissä tuntuu olevan juuri sitä, mitä olen Tourismoon kaivannut jo pitkään. Oikeata kilvanajoa eikä mitään sunday cuppia nissanilla. Olo on kuitenkin ristiriitainen oman kopion ostamisen kanssa. Tulisiko tätä peliä pelattua kuitenkaan niin paljoa, että samalla viitsisin sijoittaa yli 300 euroa uuteen rattiin.
Yli 200h plakkarissa...
 
Vastaus: Project CARS

Omasta mielestäni paras autopeli, mitä on tehty. Voin taata, että jaksat pelata!
 
Vastaus: Project CARS

Päivitys 6.0 tuo mukanaan hyviä uudistuksia. Omalla kohdalla kiinnostavimmat olivat nuo moninpelipäivitykset sekä uusittu rengasmallinnus. Täytynee käydä hieman Free Practicessa kokeilemassa.
 
Vastaus: Project CARS

Uusi DLC on ladattavissa hintaa 7,45 €

DLC paketti sisältää:

Autot:
• 1965 Lotus Type 40 Ford
• 1963 Lotus Type 25 Climax
• 1965 Lotus Type 38 Ford
• 1967 Lotus Type 51

Radat:
• Rouen GP
• Rouen Short
• Hockenheim Classic
• Silverstone Classic


Lisäksi storeen on ilmestynyt:

- Ilmainen auto #6 - 1970 Lotus Type 49C Cosworth
- Maalipintapaketti #4 (Ilmainen)

Lähde: Project CARS - virallinen foorumi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Project CARS

KonsoliFIN Cupin toinen kausi lähestyy PS4:n puolella. Mikäli jotain kiinnostaa niin nyt voi käydä äänestään millä ajoneuvoilla kisataan osoitteessa http://tinyurl.com/konsolifin

Kaikki 6 osakilpailuja ajetaan eri autoilla ja pyritään ajamaan default säädöillä jos suinkin mahdollista. Ainakin 4-5 kisaa sisältää kaksi lähtöä joista toinen ajetaan käännetyssä järjestyksessä ensimmäisen lähdön sijoituksiin nähden.

Ilmoittautumiset kisoihin alkavat noin viikon päästä.
 
Vastaus: Project CARS

Jos ostan noita lisäosa autoja niin tuleeko niitä myös offline sarjoihin mukaan?
Eli jos ostan esim bentley gt3 ja aloitan uran niin niitä löytyy lähtöruudukosta vaikka itse en kyseisellä autolla ajaisikaan?
 
Vastaus: Project CARS

Onpa kiva bugi ton uusimman lotus packin takia ku ei pysty alkuperäis autoilla tallentamaan kaikille uusille radoille tuning setuppia. Uusimmilla dlc autoilla tallentuu joka radalle.

Olis vähän pakolline pystyä setup tallentamaan jos haluaa ajaa ratilla vaikka time trialia. :mad:
 
Vastaus: Project CARS

Onpa kiva bugi ton uusimman lotus packin takia ku ei pysty alkuperäis autoilla tallentamaan kaikille uusille radoille tuning setuppia. Uusimmilla dlc autoilla tallentuu joka radalle.

Olis vähän pakolline pystyä setup tallentamaan jos haluaa ajaa ratilla vaikka time trialia. :mad:

En tie auttaisko profiilin poisto. Koita eka uudella tunnarilla onnistuuko tallennus ellei joku vahvista ettei onnistu. Ite en oo ajanu ku lähinnä defaulteil paketin oston jälkeen.

No veikkaan että uutta päivitystä pukkaa pian ku silverstone classic ainakin bugaa vie? Niin ja sit josain radois on vaan joku 30 sekuntia aikaa ajaa maaliin voittajan jälkee ja jos ei kerkee ruutulipulle niin tulee dnf vaikka ois toisena ajellu
 
Ylös Bottom