Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Kappas, olin vähän hätäinen. Tulihan se sieltä ladattavaksi :) Olisi toki parempi, jos saisi hyvissä ajoin etukäteen pelin ladattua.
 
Vastaus: Project CARS

Päivitys on muuten levyihmisiä kiinnostava tieto varmaan. Sen koko on 817,2megaa, eli isohko päivitys kuitenkin.

Tämä ei ole millään tavalla luotettava tieto. Nuo päivitysten koot ennakkoon heittävät häränpyllyä jokaisessa pelissä, todellinen koko tulee selville vasta ladattaessa. Siis jos tämä ei ole pelintekijän ilmoittama koko.

Jarrujäljistä, jos siellä menee 30 autoa radalla samoja ajolinjoja niin pyyhkiytyyhän nuo jäljet. Mahtaako ulosajettuja linjoja näkyä edes? Itseä tuo ei haittaa mutta kyllähän nyt jäljet kuuluisi jäädä tiehen... :rolleyes:
 
Vastaus: Project CARS

Tämä ei ole millään tavalla luotettava tieto. Nuo päivitysten koot ennakkoon heittävät häränpyllyä jokaisessa pelissä, todellinen koko tulee selville vasta ladattaessa. Siis jos tämä ei ole pelintekijän ilmoittama koko.

Onko levyversiossa sitten eri päivitys? Tuo kuitenkin melko luotettava tieto on, kun itsellänikin parhaillaan lataa 817,2 mt päivitystiedostoa :D Omenanraatokin varmaan ihan omalta latauslistalta sen poimi :)
 
Vastaus: Project CARS

Onko levyversiossa sitten eri päivitys? Tuo kuitenkin melko luotettava tieto on, kun itsellänikin parhaillaan lataa 817,2 mt päivitystiedostoa :D Omenanraatokin varmaan ihan omalta latauslistalta sen poimi :)

Juu nimenomaan näin tein. Siellä se latautuu..tai siis latautui jo. :)
 
Vastaus: Project CARS

Onko levyversiossa sitten eri päivitys? Tuo kuitenkin melko luotettava tieto on, kun itsellänikin parhaillaan lataa 817,2 mt päivitystiedostoa :D Omenanraatokin varmaan ihan omalta latauslistata sen poimi :)
No sitten tuo on varmaaa tietoa jos lataat tuon kokoista päivitystä. Ei vaan ilmentynyt mulle tuolta aiemmin että onko se luvattu päivityskoko vai todellinen :)

Jos tuo ei sisällä ratoja tai autoja, vain muita muutoksia yms. niin onhan se melko iso päivitys. Lisääkin varmasti on tulossa vielä, tuskin ennen julkkaria kuitenkaaan...
 
Vastaus: Project CARS

Mitä ihmettä..DF framerate testissä dippaa melkein kokoajan alle 60fps..sateella lähempänä 30 kuin 60 ja ps4 kuvassa tuo outo kaksoiskuvajainen edelleen (x1 versiossa ei tuota kuvabugia ole..)
 
Vastaus: Project CARS

Mitä ihmettä..DF framerate testissä dippaa melkein kokoajan alle 60fps..sateella lähempänä 30 kuin 60 ja ps4 kuvassa tuo outo kaksoiskuvajainen edelleen (x1 versiossa ei tuota kuvabugia ole..)

Tulee muuten olemaan aurinkoista minun sessioissani onlinessa.
 
Vastaus: Project CARS

Mitä ihmettä..DF framerate testissä dippaa melkein kokoajan alle 60fps..sateella lähempänä 30 kuin 60 ja ps4 kuvassa tuo outo kaksoiskuvajainen edelleen (x1 versiossa ei tuota kuvabugia ole..)

Eikös se ole se vanha versio? Siitähän tehtiin jo uudemmalla versiolla testi missä droppailua ei ollut ja sekään ei ollut lopullinen versio pelistä?

Edit: 40 kieppeillä sateella näköjään day1 patchillä.
 
Vastaus: Project CARS

Eikös se ole se vanha versio? Siitähän tehtiin jo uudemmalla versiolla testi missä droppailua ei ollut ja sekään ei ollut lopullinen versio pelistä?

Nuo videot tullut reilu 40min sitten,että kyllä se varmaan ihan final game on. Aika pahalta näytti toi fps sekoilu kävi jopa 29. No onhan siel sit ne grafiikka asetukset konsolillakin, kaikki vaan pienimmälle/pois ku ruvetaan tosissaan vetää :D
 
Vastaus: Project CARS

Discshopista itse tilaan ainakin PS4 version, hinta on senttejä alle 60€. Tilaan tuolta koska jos tilaat esim. verkkokaupasta niin ne ovat todennäköisimmin loppu ja peli jää saamatta. Mulle on ennemmin tärkeetä saada se peli eikä nyhjätä jostakin jotain 2€ alennusta ja saan odotella peliä seuraavaan saapumiserään :rolleyes:

itse tilasin tuolta...ilmeisesti kaikkein halvin konsoliversio: http://www.gamehouse.fi/index.php?productName=project+cars&platform=ALL&beginFrom=all
 
Vastaus: Project CARS

Kauanko fyysisen version lataus kestää suurinpiirtein? Ymmärtääkseni netin nopeus ei vaikuta tähän..vai? Päivitykseen netin nopeus kyl vaikuttaa.
 
Vastaus: Project CARS

Nuo videot tullut reilu 40min sitten,että kyllä se varmaan ihan final game on. Aika pahalta näytti toi fps sekoilu kävi jopa 29. No onhan siel sit ne grafiikka asetukset konsolillakin, kaikki vaan pienimmälle/pois ku ruvetaan tosissaan vetää :D

Ei tuo ps4:lla ainakaan nyt niin pahalta näyttänyt. Missään vaiheessa ei mene mitään 60>30 vaan sateella ollaan siellä noin 40:ssä, yöllä sateella noin 35:ssä ja ei mitään isoja heittoja keskenkaiken ole. Ne ne pahimmat on.
 
Vastaus: Project CARS

Kauanko fyysisen version lataus kestää suurinpiirtein? Ymmärtääkseni netin nopeus ei vaikuta tähän..vai? Päivitykseen netin nopeus kyl vaikuttaa.

Tosiaan netti ei siihen vaikuta. Kyllä siinäkin aika kauan menee, mutta se asentaa ensin noin 3gigaa, jonka jälkeen pääset pelaamaan yhtä rataa hieman. Sen jälkeen taustalla asennellaan loput ja kyl varmaan 30-45min äkkiä.
 
Vastaus: Project CARS

Tarkoitat varmaan asennusta, 10 minuuttia. :)
Onko ne muka nopeutunut noin paljon? Mitä mulla on viime vuodelta viimeisest kokemukset levypeleistä niin kaukana kymmenestä minuutista. Esim nba 2k14 meni varmaan lähemmäs tunnin, blag flagissäkin minimissään 30min.
 
Vastaus: Project CARS

Onko ne muka nopeutunut noin paljon? Mitä mulla on viime vuodelta viimeisest kokemukset levypeleistä niin kaukana kymmenestä minuutista. Esim nba 2k14 meni varmaan lähemmäs tunnin, blag flagissäkin minimissään 30min.

Vikkelästi asentuvat, Wolfensteinin 47 gigaa asentui kolmessa vartissa.
Uusissa firmiksissä on ehkä jotain optimointeja tuon suhteen.
 
Vastaus: Project CARS

Niitä karkkiefektejä karsimalla ei sitten saa frameja juuri nostettua, keskiarvo tais DF mukaan nousta kahdella. Sääli että konsoleilla on taas grafiikat menny frameraten edelle, toki jos se on esim sateella aina siellä 30-35 tuntumassa niin kai siihen tottuu.
 
Vastaus: Project CARS

Niitä karkkiefektejä karsimalla ei sitten saa frameja juuri nostettua, keskiarvo tais DF mukaan nousta kahdella. Sääli että konsoleilla on taas grafiikat menny frameraten edelle, toki jos se on esim sateella aina siellä 30-35 tuntumassa niin kai siihen tottuu.

Enemmänkin taidettiin puhua että rankalla sateella putoaa 50fps tietämille

"As with our initial hands-on, heavy rain is still the cause for the most sizable drops to 50fps and lower, while races with clear skies hold much closer to the target 60fps."
 
Vastaus: Project CARS

Mun mielestä ainoot oikeat on joko 60 tai 30fps, nyt jos tuo keikkuu jossain 40..50 niin ruudunpäivitys repii ja nykii käytännössä koko ajan..ei ole ns smooth.
 
Ylös Bottom