Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

Vastaus: Project CARS

Varmaan myös AI kuskien määrällä on paljon merkitystä.

Nuo pahimmat testithän oli lähtötilanteesta, yöllä, sateella, 45! autolla ja auton takaa kuvattuna.

Ohjaamosta/konepelliltä tilanne on jo suoraan parempi, harvoin 45 autoa varmaan tulee pidettyä ja ekalla kierroksella jo tasoittui fps lähelle 50 siltinkin.
 
Vastaus: Project CARS

Enemmänkin taidettiin puhua että rankalla sateella putoaa 50fps tietämille

"As with our initial hands-on, heavy rain is still the cause for the most sizable drops to 50fps and lower, while races with clear skies hold much closer to the target 60fps."

Aivan tuo 30 fps paikkeilla oleva oli täydellä gridillä 36 autoa ? 20 autolla se oli siellä 50 tuntumassa.
 
Vastaus: Project CARS


Tämä on ihan hinnaltaan hyvä, kenties halvinkin mitä on. Kyseisestä lafkasta en tiedä miten toimittavat pelit ajoissa mutta luulisi että on jonoa jo lähes 7€ halvemmalla hinnalla enemmänkin...

Ite en vielä tilannut koska mulla loppui pankkitunnukset kesken ja uudet tulee varmaan huomenna...:mad: Piru vie kannattaisikohan tuo ostaa sitten jostain citymarketista mielummin... Muutenkin kaupoille huomenna niin vois katsastaa tuon samalla. Kun ei mulla oo mikään hätä tuon pelin kanssa (juu ei vissiin!:D). Illalla pitäisi jo päästä ajamaankin...
 
Vastaus: Project CARS

Siis eikö tässä pysty vaihtamaan maileja kilometreiksi:confused: En asetuksista ainakaan sitä löytänyt... Gigantista sain tänään fyysisen version haettua, hintaan 59€. Noh, nyt on jotain kolme tuntia tullut pelattua. Vähän on kieltämättä ristiriitaiset fiilikset. Grafiikka on hyvää, äänimaailma myös. Aloitin uran melkein samantien. Piru, että ne kartingit on ärsyttäviä vekottimia ajaa. Nyt näyttää season 4 olevan menossa. Loppuuko ne kartingit missään vaiheessa kun aina vaan täytyy ajaa niitä samoja karting ratoja moneen kertaan? Välissä oli yks renault clio ja bmw kisa. Tuntuu, että homma ei etene mihinkään...

Urassa, tuossa renault clion kisassa oma sijoitukseni kesken kisan näytti ihan kummia. Sen mukaan olin johdossa vaikka edessäni oli vielä kaksi autoa:D Sellaisen varoituksen sanon, että kun olet ajanut kisan ja tulee vaihtoehdot, että aloita uudestaan ja jatka ym. niin katso ensin mitä kohtaa osoitin tarjoaa! Se meinaan vaihtelee jatkuvasti. Vaikka olisit ajanut ensimmäisenä maaliin niin silti käskee ajamaan uudestaan.

Kokeilin time trialia. Täysin turha näköjään, koska omat ajat ei ainakaan vielä näkyny missään vaikka otin saman radan ja saman auton. Tähän kun saisi gran turismosta tutun listauksen, jossa näkyy top 10:ssä auto millä ajettu ja parhaimmat ajat.

Kieltämättä tästä tulee sellainen ''tässäkö tämä nyt on'' -fiilis ainakin näin alkuun. Tästä puuttuu tavoittelu. Gran Turismossa on rahat/levelit ja Driveclubissa on tähdet ja kilometrimäärät automerkeittäin. Project Carsissa on... ööö... ei mitään. :(
 
Vastaus: Project CARS

Pitäisi ne kilsoiksi pystyä muuttamaan, olen meinaan streameissä nähnyt.

Siis menet nelos kaudella jo? :D joka kauden päätteeksi saat valita mistä haluat tarjouksia, nyt olet ottanut aina uusiksi kartingista sopparin.


Ja se tavoitehan on nimenomaan niissä uran kolmessa tavoitteessa.

-Nollasta sankariksi, eli 19 kaudessa protojen mestariksi
- puolusta kolmesti mestaruutta
- aja kolmen eri luokan mestariksi.
 
Vastaus: Project CARS

Pitäisi ne kilsoiksi pystyä muuttamaan, olen meinaan streameissä nähnyt.

Siis menet nelos kaudella jo? :D joka kauden päätteeksi saat valita mistä haluat tarjouksia, nyt olet ottanut aina uusiksi kartingista sopparin.

Just äsken katoin youtubesta videon, jossa oli kilometrit. Mistähän pirusta sen pystyy muuttamaan... Kyllä mulla luki season 4, mutta miten se on edes mahdollista kun jauhanu samaa paikallaan:confused: Täytyy katsoa huomenna uudestaan peliä.
 
Vastaus: Project CARS

Just äsken katoin youtubesta videon, jossa oli kilometrit. Mistähän pirusta sen pystyy muuttamaan... Kyllä mulla luki season 4, mutta miten se on edes mahdollista kun jauhanu samaa paikallaan:confused: Täytyy katsoa huomenna uudestaan peliä.

Siis sä voit ajaa vaikka koko uran kartingia, jos et itse kauden päätyttyä ota tarjouksia muualta. :D
 
Vastaus: Project CARS

Kylläpä osaa olla hidas tämä lataaminen kun 7gb tullu 4 tunnis vaikka normaalisti olis jo ladannut. Selvästikki paljon lataajia.
 
Vastaus: Project CARS

Kylläpä osaa olla hidas tämä lataaminen kun 7gb tullu 4 tunnis vaikka normaalisti olis jo ladannut. Selvästikki paljon lataajia.

Maailmanlaajuisesti varmaan useampi satatuhatta konsolilatausta käynnissä, tänne pohjolaan tippuu jotain murusia. ;)
 
Vastaus: Project CARS

Kylläpä osaa olla hidas tämä lataaminen kun 7gb tullu 4 tunnis vaikka normaalisti olis jo ladannut. Selvästikki paljon lataajia.

Mä en oikein ymmärrä miks noi ennakkolataukset alkaa vasta 8-9 tuntia ennen julkkaria. Ainakin Destinyn tapauksessa vielä syksyllä ne alkoi useampaa päivää aikasemmin. No kai niillä joku syy sen muuttamiseen oli.
 
Vastaus: Project CARS

Maailmanlaajuisesti varmaan useampi satatuhatta konsolilatausta käynnissä, tänne pohjolaan tippuu jotain murusia. ;)

Ei ihan, jenkit saavat pelin vasta jälkikäteen :D

Meneekö tuo ura mukamas niin että sarja per kausi vai voiko ajaa monessa sarjassa yhtäaikaa? Niin ja vieläkin ihmettelen tuota että onko nuo hyppivät sektoriajat vertauksena omaan parhaaseen aikaan vai johtoauton sektoriajan vertaus?
 
Vastaus: Project CARS

Ei ihan, jenkit saavat pelin vasta jälkikäteen :D

Meneekö tuo ura mukamas niin että sarja per kausi vai voiko ajaa monessa sarjassa yhtäaikaa? Niin ja vieläkin ihmettelen tuota että onko nuo hyppivät sektoriajat vertauksena omaan parhaaseen aikaan vai johtoauton sektoriajan vertaus?

Yksi kausi per yksi sarja. Joukkoon tulee huvin vuoksi ratapäiville kutsua eri autoihin. Mitä paremmin ajat, sen parempiin kutsua tulee.
 
Vastaus: Project CARS

Tietääkö kukaan sanoa kerkiääkö peli tuleen huomenna verkkokaupasta postin välityksellä kotiin kun tänään vasta pari tuntia sitten pyysivät maksuvahvistuksen vaikka pelin jo kk sitten pistäny tilaukseen? Mitenkäs tässä pelissä noi autojen viritykset menee? Pystyykö niitä sopivia hyviä virityksiä saamaan jostain niinku forzassa vai pitäiskö sitä itse olla joku autoinsinööri että saa autot muiden kanssa esim onlinessa tasaväkiseks?
 
Vastaus: Project CARS

Mitenkäs tässä pelissä noi autojen viritykset menee? Pystyykö niitä sopivia hyviä virityksiä saamaan jostain niinku forzassa vai pitäiskö sitä itse olla joku autoinsinööri että saa autot muiden kanssa esim onlinessa tasaväkiseks?

Arvosteluiden mukaan autoja ei voi virittää/parannella uusilla osilla, vaan ainoastaan säätää. Säätäminen tosin on arvosteluiden mukaan hyvinkin simulaatiomaisesti ja monipuolisesti toteutettua.
 
Vastaus: Project CARS

Joo siis nämähän on nimenomaan käytännössä kisavehkeitä, eli ei niitä viritellä vaan ne on ne mitä ne on. Forza/GT taas menee enemmän siviilipuolella, joita taas juuri viritellään. Eihän GT:ssäkään kisavehkeitä juuri viritellä.

Eli rengaspainesta lähtien sitten säädetään auto kondikseen. Eiköhän kohta ole netti täynnä säätöjä.
 
Vastaus: Project CARS

Osaakos kukaan sanoo miten noi säätämiset oppis tekeen? Jotain yksinkertasta selitystä miten mikäkin säätö esim vaikuttaa? Hyvä että viritykset on muuten tasan. Niillä säädöillähän saa kanssa ihan toisen tuntuman autoon ja semmosista ei itellä oo kyl mitää käsitystä, tykkään vaan ajaa.. :D
 
Vastaus: Project CARS

Sehän vähän siinä onkin, kun kaikilla täytyis olla omat säädöt. Itsekään en niistä mitään tajua ja tykkään ajaa, mutta kun joskus kuulee et "koita näitä" ni huomaan selkeän eron parempaan.

Ongelmahan on se, että vakiosäädöillä joku voi olla todella hyvä ja toiselle ei istu ollenkaan, vaikka oikeasti olisi todella tasaväkiset kuskit.
 
Vastaus: Project CARS

Osaakos kukaan sanoo miten noi säätämiset oppis tekeen? Jotain yksinkertasta selitystä miten mikäkin säätö esim vaikuttaa? Hyvä että viritykset on muuten tasan. Niillä säädöillähän saa kanssa ihan toisen tuntuman autoon ja semmosista ei itellä oo kyl mitää käsitystä, tykkään vaan ajaa.. :D

Tässä on aika yksinkertaisesti selitetty asiat: http://www.matiaspusa.net/SetupMatrix/

Tuossa sitten jos oikeasti haluat syventyä autoon: http://www.varikkosuora.org/keskustelu/viewtopic.php?f=3&t=634
 
Ylös Bottom