Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project C.A.R.S.

Karsitaanko tätä säätöpaljoutta konsoleille kuten tapana on? Jos ei niin "voi pojat!"

Minua kiinnostaa tämä, mutta tässä on yksi tosi tärkeä pointti. Saadaanko ne säädöt siten että voit tehdä huonoja ja keskivertokuskeja JA myöskin niitä yybervaikeita. Itsellä on yleensäkin peleissä se ongelma, että nuo vaikeusasteet ja säädöt on täysillä ja ne on silti helpohkoja. Kaipaan peliä jossa jään armottomasti jalkoihin jos vaikeusasteet on täysillä, eli haastetta myös kaikille niille ufoille jotka ajaa kuin jumalat.(tosin en itse varmaan kuulu niihin :D )

Minua kiinnostaa tämä, mutta tässä on yksi tosi tärkeä pointti. Saadaanko ne säädöt siten että voit tehdä huonoja ja keskivertokuskeja JA myöskin niitä yybervaikeita. Itsellä on yleensäkin peleissä se ongelma, että nuo vaikeusasteet ja säädöt on täysillä ja ne on silti helpohkoja. Kaipaan peliä jossa jään armottomasti jalkoihin jos vaikeusasteet on täysillä, eli haastetta myös kaikille niille ufoille jotka ajaa kuin jumalat.(tosin en itse varmaan kuulu niihin :D )

Toi on niin totta. F1 sarjassakin ärsytti ajaa pisteille Caterhameilla, kun olisi halunnut oikeasti jämäsijoille. Kun nousi williamsiin niin tulikin jo voittoja.
Joudun joka pelissä tekemään kaikkeni keinotekoisesti jotta pystyy taistelemaan esim keskikastissa. Eikä niin, että voitat helposti tai olet viiminen ilman välimuotoja.

Toi on niin totta. F1 sarjassakin ärsytti ajaa pisteille Caterhameilla, kun olisi halunnut oikeasti jämäsijoille. Kun nousi williamsiin niin tulikin jo voittoja.
Joudun joka pelissä tekemään kaikkeni keinotekoisesti jotta pystyy taistelemaan esim keskikastissa. Eikä niin, että voitat helposti tai olet viiminen ilman välimuotoja.

Jep, PS3 version Gran Turismot ovat samaa kastia. Hevosvoimia piti olla paljon vähemmän kuin muilla jotta oli haastetta. Tekoäly tuntui ajavan mutkat niin jumalattoman hiljaa ja jarrutti aivan liian paljon niihin :rolleyes:

Karsitaanko tätä säätöpaljoutta konsoleille kuten tapana on? Jos ei niin "voi pojat!"

Lyhyesti virsi kaunis. Ei karsita. Valikotkin on likimain samanlaiset pc- ja konsoliversioissa.
Juuri tuli ajeltua vanhoilla lotuksilla formulaa ja taistelu oli sijoista 10-20. Sitäkin parempaa taistelua toki, sillä jokainen virhe johti 1-2 sijan menetykseen ja muiden virheiden väistäminen toi samat takaisin. Kiinnostavinta on etenkin tuo, että kuskit ajaa hieman eri tavalla toisiinsa verrattuna. Paljon kiinnostavampaa ajaa noin, kuin omanlaistaan time trialia ykkössijalla.

Että kuulostaa hyvältä! Kalliiksi tämä peli käy (700e rattisetti plus peli), mutta kuulostaa olevan sen arvostakin.

Uusimmassa Gamereactor lehdessä mielenkiintoinen ennakko tämän pelin tekemisestä. Taitaa olla kaikkien aikojen realistisin peli tulossa jos on uskominen testikuljettajia.

Ei mun video mut tässä AI 75%

[video=youtube;MJoH6PEy7c8]https://www.youtube.com/watch?v=MJoH6PEy7c8#t=492[/video]

ps. ei ole kenenkään naamaa minun tietääkseni skannailtu peliin...

Näyttää kyllä siltä, mitä olen 4-5v konsolipelaajana odottanut! Huh huh kun näyttää oikeasti hyvältä, enkä puhu edes grafiikasta.

Tosiaan, jos 28 ruudusta nousee nätillä ajolla 22:ksi 75% AI:lla, niin tätä juuri kaivataan!

Sellaisen voisin kysyä, että saako tuota tärinän/vauhdin aiheuttamaa sumennos efektiä pois mittaristosta?

ps. ei ole kenenkään naamaa minun tietääkseni skannailtu peliin...

Tuohan varmaan löytyy jostain slightly madin foorumeilta, mistä löytyy nuo yhteisörahoitusmäärät. Siellä oli isommille summille, name, picture, attributes ja own logo/ad. En yhtään muista mitä nuo rahalliset rajat oli, kun siitä on jo niin tolkuttomasti aikaa. Muistaakseni pari sataa pistin itse tuohon kiinni. Vertailukohtana Wasteland 2 ja Elite on saanut vähintään saman verran.

spineshank sanoi:
Siellä on meikäläinenkin nimellä ja naamalla varustettuna.

Ei tainnu ihan muutamalla huntilla kuitenkaan saada tota.. Ja edelleenkään en ole kuullut että kenenkään naamaa olisi silti skannattu enkä ole build noteseissa mitään tuohon viittaavaa nähnyt.

Näytä liitetiedosto 13559

edit, ja toikin on vaan overview dokkarissa joka esittelee WMD:tä. Luin meidän sopimuksen uudestaan ja kuten hyvin tiedät itsekin niin siellä ei lue mitään naamojen skannaamisesta. Ilmankos ei ole näkynyt mitään merkkejäkään moisesta toiminnasta.

Luin meidän sopimuksen uudestaan ja kuten hyvin tiedät itsekin niin siellä ei lue mitään naamojen skannaamisesta. Ilmankos ei ole näkynyt mitään merkkejäkään moisesta toiminnasta.

Seison korjattuna. Jostain oli jäänyt mieleen tuo naamataulu, mutta nyt olen sen sekoittanut johonkin toiseen kickstartteriin, olisiko jopa Rfactor 2(ei ole tullut testattua sitä muuten yli puoleen vuoteen). Itsehän ostin nimen peliin, mutta kuten sanottua, tuosta on se kolme vuotta aikaa, joten nuo euromäärät ja rajat oli jo iloisesti unholassa. Kovat hinnathan noissa oli, mutta aika monta ison luokan valasta tuossa oli tukijoina. Valaat on siis noita tyyppejä, jotka pistää jopa useampia tuhansia yhteen peliin kiinni. Erikoisinta tämän pelin aiheuttamassa kiinnostuksessa on, ettei isot julkaisijat missään vaiheessa uskoneet, että realistinen autopeli myisi. Markkinointi-ihmiset saisi kyllä ampua.

Näyttää kyllä siltä, mitä olen 4-5v konsolipelaajana odottanut! Huh huh kun näyttää oikeasti hyvältä, enkä puhu edes grafiikasta.

Tosiaan, jos 28 ruudusta nousee nätillä ajolla 22:ksi 75% AI:lla, niin tätä juuri kaivataan! ...

Samanlaiset fiilikset tuli tuosta videosta.

Ei mun video mut tässä AI 75%

[video=youtube;MJoH6PEy7c8]https://www.youtube.com/watch?v=MJoH6PEy7c8#t=492[/video]

Voi perkule! Jos joku nyt vielä väittää ettei tekoälyllä saa mitään hyvää ikinä aikaiseksi niin juoskoot suohon!! Tämä kyllä hakkaa GT:tkin mennen tullen :eek:

Ainoa itselle iso kysymys onkin että kuinka paljon tässä on ajettavaa ylipäänsä ja millaisia kisoja? Onko tämä Start-Final-mallinen peli vai jatkuuko tuo pelaajan ura loputtomiin? Tietty se on hankalampi toteuttaa nykyajan ajatuksella pelissä, mutta ei mahdoton jos lainataan hiukan joitain urheilupelejä joissa toistuvuutta on enemmän.

E: Vielä sen verran piti kysyä että onko peliä mahdollista pelata 3:lla näytöllä?

Näyttipä tekoäly pätkä hyvältä, rupee siltä vaikuttaa että tästä tulee PS4:selle ensimmäinen oikea kunnon autopeli :). Taitaa tämäkin olla pakkohankinta, vähän vain mietityttää kummoinen tämä on pädillä pelata kun Logitechin ratti löytyy kaapista mutta tukea ei ole tullut konsolille tuolle ratille.

60pfs:

[video=youtube;QPDxCvn6GwA]https://www.youtube.com/watch?v=QPDxCvn6GwA#t=124[/video]

Uraa voi jatkaa monta vuotta/kautta putkeen ja voi ajaa samaa sarjaa tai vaihdella tarjousten perusteella tiimiä / luokkaa. Ei ole vielä natiivia 3 ruudun tukea (separate rendering), mutta voi toki pelata 3:lla ruudulla (PC).

[video=youtube;jfvTRjXgA7A]https://www.youtube.com/watch?v=jfvTRjXgA7A[/video]

Kiitos vaan Timppaq, eihän tässä pysy nahoissaan enään!! :D Lisää vaan uutta matskua heti kun mahdollista, kaikki tieto on tervetullutta... Saisi sen pelin vaan jo käsiin :D

Uraa voi jatkaa monta vuotta/kautta putkeen ja voi ajaa samaa sarjaa tai vaihdella tarjousten perusteella tiimiä / luokkaa.

No siis tämähän on se ainakin imo. hartain toive autopeleihin. Juuri tuollainen autenttinen "ihmisen autourheilu ura", ei sitä kait voi muuten kuvailla.
Tällä tavallahan peli ei kuole tai sitä ei voi noin vain "ajaa läpi" vaikka onhan ihmisen oikea kilpaurakin periaatteessa "läpiajoa", lopetetaan kilpaura kun ollaan tarpeeksi vanhoja jne.

Noinhan ne oikeatkin kuskit tekee, mikroautoista F1 kuskiksi ja siitä sitten vaikka Nascaria ajamaan kuten Montoya :rolleyes: Ja mikä parasta, nyt on tunne että se ei ole mikään läpihuutojuttu, eli pelissä on vaikeusastetta aivan kuten irl.

Ylös Bottom