Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Project CARS

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppaq
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Project C.A.R.S.

Kysymys vain oikeasti kuuluu minkälainen mahtaa olla pädillä pelattuna, iteltäkin kaapista löytyy vanha ratti jota edes ps3 ei tue, eikä kyllä ole varaa hommata mitään uutta rattipoljin settiä
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Alle 100€ saa Thrustmaster T80RS ratti/poljinsysteemin, eli ei ole kallis eikä se kuuleman mukaan ole ihan huono laitos... Sopii PS4:lle.
Lopulta kuitenkin koko ajonautinto menee pieleen jos ei ole rattia :)
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Alle 100€ saa Thrustmaster T80RS ratti/poljinsysteemin, eli ei ole kallis eikä se kuuleman mukaan ole ihan huono laitos... Sopii PS4:lle.
Lopulta kuitenkin koko ajonautinto menee pieleen jos ei ole rattia :)
Mutta kyseisessä ratissa ei ole force feedback ominaisuutta, joka kuitenkin siihen tottuneena on ominaisuus jota odottaa
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Todella hyvältä taas näyttää, mutta miksi AI kuskit jarrutti joka kierroksella maaliviivalla?

Toinen juttu mikä on melkein joka videossa on toi pieni ikkuna joka tuohon tulee:
In
P1
L14
+8.88

Ihan kuin varikolle kutsu, mut miksi ja aina samat arvot ja mitä tuo muutenkaan edes merkkaa, koska ei kuski edes ole P1:nä, saati kierroksella 14 :)

Edit: löytyyköhän jostain konepeltikuvakulmasta tai auton takaata kuvattuna kisa vaikka uusinnasta. Näkisi hiukan laajemmalti AI kuskeja, maisemia jne.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Todella hyvältä taas näyttää, mutta miksi AI kuskit jarrutti joka kierroksella maaliviivalla?

Toinen juttu mikä on melkein joka videossa on toi pieni ikkuna joka tuohon tulee:
In
P1
L14
+8.88

Ihan kuin varikolle kutsu, mut miksi ja aina samat arvot ja mitä tuo muutenkaan edes merkkaa, koska ei kuski edes ole P1:nä, saati kierroksella 14 :)

Ennen kun kukaan kerkeää vastaamaan, arvaan ihan mutulla että tuossa olisi info: Sisään, eka varikkopysäys kierroksella 14 ja varikolla käynnin kesto 8.88 :rolleyes: Meniköhän sinne päin edes?

Tai sitten tuo 8.88 tarkoittaa sen hetkistä tilannetta johtoautoon nähden?
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Juu bugeja on vaikka kaikki ei niitä löydäkkään. Ei tarvi olla huolissaan tollaset häiviää kyllä ennen goldia.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Tukeeko muuten Project Cars 3D:tä eli voiko tuota pelata 3D laseilla?
Pitäs uus näyttö hankkia ja mietin että normi IPS näyttö vaiko 3D kun kerran kolmea näyttöä ei tue...
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Koko illan kasvattanut hypeä YouTuben avulla.

Pari kysymystä
- voiko tulla teknisiä vikoja ja niiden myötä myös keskeyttää? Sekä pelaaja, että AI. Jos voi, onko herkkyys jotenkin säädettävissä?
- miten herkäksi vauriomallinnuksen saa. Esim formuloissa, että lähtis ripustukset suht pienestä kosketuksesta jne.
- keltaiset liput näytti olevan..onko turva-autoa, tai mahdollisuus punaisiin lippuihin
- onko urassa mahdollisuus valita kisojen sään/ajan, vai onko esim yöllä pakko jossain vaiheessa ajaa? Näytti valot tyypilliseen pelityyliin tehdyksi, eli et näe niillä yhtään mitään.
- urasta vielä sen verran. Jos haluan aloittaa ja lopettaa urani rellun pikkuautoissa se onnistuu, jos taas haluaa aloittaa kartista, niin voiko sieltä loikata formuloihin, josta koppiautoihin tai suoraan koppiautoihin? Eli oliko se niin, että voin koska vain uralla mennä periaatteessa minne vain, vaikka formula 1:stä pikkuformuloihin tai rellun rattiin, eikä esim protoja ole pakko ajaa ollenkaan?
Edit: löytyykö varikkopysähdykset tai renkaan kulumiset?
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Koko illan kasvattanut hypeä YouTuben avulla.

Pari kysymystä
- voiko tulla teknisiä vikoja ja niiden myötä myös keskeyttää? Sekä pelaaja, että AI. Jos voi, onko herkkyys jotenkin säädettävissä?
- miten herkäksi vauriomallinnuksen saa. Esim formuloissa, että lähtis ripustukset suht pienestä kosketuksesta jne.
- keltaiset liput näytti olevan..onko turva-autoa, tai mahdollisuus punaisiin lippuihin
- onko urassa mahdollisuus valita kisojen sään/ajan, vai onko esim yöllä pakko jossain vaiheessa ajaa? Näytti valot tyypilliseen pelityyliin tehdyksi, eli et näe niillä yhtään mitään.
- urasta vielä sen verran. Jos haluan aloittaa ja lopettaa urani rellun pikkuautoissa se onnistuu, jos taas haluaa aloittaa kartista, niin voiko sieltä loikata formuloihin, josta koppiautoihin tai suoraan koppiautoihin? Eli oliko se niin, että voin koska vain uralla mennä periaatteessa minne vain, vaikka formula 1:stä pikkuformuloihin tai rellun rattiin, eikä esim protoja ole pakko ajaa ollenkaan?
Edit: löytyykö varikkopysähdykset tai renkaan kulumiset?

Muistaakseni tämä oli se video jossa kerrottiin moniin kysymyksiisi vastaus
[video=youtube;LH0ntsg9g9w]https://www.youtube.com/watch?v=LH0ntsg9g9w[/video]

Edit: Tässä vielä toinen video jossa näkee 2:20 kohdasta nopeat asetus säädöt vahinkomallinnukseen yms.
[video=youtube;8sWyYOXYWX0]https://www.youtube.com/watch?v=8sWyYOXYWX0[/video]
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Tuostahan tuli mieleen että voihan sitä aloittaa vaikka 5 uraa eri ukoilla ja ajella jokasella ukolla vain yhtä kilpasarjaa, tällöin voit olla vaika koppiautojen viisinkertainen maailmanmestari ja samoilta vuosilta F1 mestari :rolleyes:
Ennemmin pelaa yhden uran ja aloittaa toisen kun vanha loppuu, mutta tommonen tuli mieleen. Toivottavasti pystyy pelaamaan vain yhtä kerrallaan niin ei tule mieleenkään tehdä noin :D

voiko tulla teknisiä vikoja ja niiden myötä myös keskeyttää? Sekä pelaaja, että AI. Jos voi, onko herkkyys jotenkin säädettävissä?

Tästä oli jotain uudempaa juttuakin. Ilmeisesti autot vain menevät lyttyyn ja lasit säröille eikä muuta. Jossain videossa ajeltiin noita autoja seinään 200 lasissa ja keula meni vain vähän epärealistisesti lyttyyn.
Formulalle ei tainnut käydä mitään jos oikein muistan.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Sairasloma on kulunut lähes pcars videoita tuijotellen.

Olenko ymmärtänyt oikein, että asetuksista voi pistää ohjaamonäkymässä ratin pois ruudulta?
Jos näin, niin mites ne joissa mittaristo on ratissa, tai vaihtovalot jne. Katoaako ne jotenkin kokonaan, vai saako ne siltin näkyviin?
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Kuvia XBONElta:

http://www.projectcarsgame.com/home/project-cars-lines-up-on-xbox-one

8581274_orig.png


7441944_orig.png
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Timppa, montako kuskia tässä pelissä mahtuu kisaan onlinessä, kuvista päätellen enemmän kuin esim 16. Mahtavaa jos esim 32 kuskia kiertää Nyrreä yöaikaan, niin hyvät fiilinkit jäi GT5n pitkistä yökisoista joita aikanaan jauhettiin.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Jossain vaiheessa se ilmeisesti oli 64, löytyy jopa videota youtubesta, mut onkos se tiputettu jonnekin 30-40een nyt?
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Lähes varmaa tietoa: tuo kuva (nuo kuvat) on lahes 100 varmasti offline moodista.. konsoli-MP ei pysty käsitteleen tollasia määriä. Konsoli-MP:ssä kannattaa odotukset asettaa 16 autoa tasolle.. aika näyttää meneekö yli. (PC sit erikseen)
 
Project C.A.R.S.

Lähes varmaa tietoa: tuo kuva (nuo kuvat) on lahes 100 varmasti offline moodista.. konsoli-MP ei pysty käsitteleen tollasia määriä. Konsoli-MP:ssä kannattaa odotukset asettaa 16 autoa tasolle.. aika näyttää meneekö yli. (PC sit erikseen)

Nii nii, mutta paljonko AI kuskeja radalla voi olla? Pc ja konsoli. Onko se edellee se 64 vai onko se tiputettu sinne 30-40:een?

Edit: vasta nyt huomasin online sanan ekassa kyssärissä. Itse puhuin offlinestä ja se kiinnostais tietää.
 
Vastaus: Project C.A.R.S.

Ei ole varmaa tietoa vielä. Mutta henkilökohtainen veikkaus että monella radalla loppuu pilttuupaikat ennen kuin autojen määrä (suorituskyvyn puolesta)..

En olisi huolissaa offline puolesta, ihan varmaan ei tartte olla pettynyt. Luvut varmistettaneen jossain vaiheessa.. juuri nyt vielä kuitenkin suorituskykyäkin hiotaan ja hiotaan niin eipä juurikaan ole järkeä ehkä vielä lyödä tätä lukkoon.
 
Ylös Bottom